Citat:
Ursprungligen postat av
SvartChili
Jag hade nog i åtanke att det är just hat mot kvinnor som O t som skulle diskuteras men jag förstår att många uppfattar ämnet som större och du tillhör dem som anser att hatet är dåligt för forumet. Det gör jag med men jag tycker inte att fb ska förbjuda de som bevisar hur okunniga de är att utrycka sitt förakt. Det ska de dock göra i ett sammanhang där det stämmer med trädens ämne. Och garna med en motivering om varför vi är luder. Jag vill även slippa se dem kräkas ut korkade onlineers och liknande.
Hoppas det jag sa inte missuppfattas. Jag menar att i många sammanhang blir det inte annat än trams. Alltså kan det då raderas. Inte förbjudas.
Tror vi är inne på samma linje men jag tycker att OT kan vara mer tillåtet men att trams ska bort. Lite borde kvalitén på texten få avgöra.
Kan väl iofs säga att jag är lite trött i största allmänhet på allt negativt skit som spys ut här inne. Kvinnohatet är en sån sak. Antisemitism en annan osv. Man tappar sugen och det känns som att vistas i en kloak ibland när man önskar att man var på en plats där folk värnar möjligheten att få uttrycka sig i skrift med sina tankar, idéer och åsikter. Men alla ska få komma till tals naturligtvis. Fattas bara annat.