2021-01-15, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Finns det inte tillräckligt med folk som söker så man måste ta in gamla avdankade farmare?? Är det tredje gången vi får se Helena i farmen!?

Gött med lite fin värmländska bland den där jävla Stockholms dialekten
Citera
2021-01-15, 11:59
Medlem
Det som jag kan tycka är lite skillnad mot andra säsonger är att alla hjälps åt (hittills) ska väl tilläggas.
Sen är det ingen dum clown med denna säsongen som aldrig sett en ko i hela sitt liv. Även flera som har erfarenhet av snickeri. Men det kommer ju försvinna folk och komma nya under säsongens gång så den där clownen kommer väl
Citera
2021-01-15, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Muugabe
Ja, Jennifer är sjukt manlig, riktigt fult ansikte. För övrigt, bleka figurer i år, tråkigt. Anna passar heller inte in som programledare, Paulo var mycket bättre och gjorde halva programmet.
Men herregud, hur kan du avgöra det efter 5 avsnitt?? Hon har ju inte hållit i nåt Ting eller nåt annat än.

Fan vad tröttsamt det är med alla som ska skriva att det o det o det är sämre i år. Men titta inte då! Och skriv framförallt inte i den här tråden. Reagera på det som händer i programmet eller knip käft. Passare så'ru inte åker på en jävel!
Citera
2021-01-15, 16:00
Medlem
lumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Men herregud, hur kan du avgöra det efter 5 avsnitt?? Hon har ju inte hållit i nåt Ting eller nåt annat än.

Fan vad tröttsamt det är med alla som ska skriva att det o det o det är sämre i år. Men titta inte då! Och skriv framförallt inte i den här tråden. Reagera på det som händer i programmet eller knip käft. Passare så'ru inte åker på en jävel!

chilla, vem har frågat efter eller bryr sig om dina åsikter.

Idag är det Farmenfritt, undrar vad deltagarna tycker om programmet.
Citera
2021-01-15, 16:04
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Du ska snacka om självinsikt ? Märker du inte vad du säger i mot dig själv. Tycker du att du beter dig som en "välfungerande" människa?

Vad får dig att tro att en människa som har adhd inte skulle passa på en fram och inte kan ta hand om djur? Är det normalt att vuxna människor sitter på flacbak och tjafsar om ett jäkla tvprogram?
Citera
2021-01-15, 16:06
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ja, Jennifer är sjukt manlig, riktigt fult ansikte. För övrigt, bleka figurer i år, tråkigt. Anna passar heller inte in som programledare, Paulo var mycket bättre och gjorde halva programmet.
Vad gjorde Paoulo bättre än Anna? Det har gått 4 avsnitt och jag ser ingen större skillnad i programledarskapet. Är det inte så att att du ogillar Anna och vurmar för Roberto?
Citera
2021-01-15, 16:10
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Tråkig säsong än så länge. Känns konstigt utan Paulo också.
Paulo var väl knappast deltagare och vad har han med programmet att göra? Han hade ett manus vad han skulle säga och jag tror att vackra Anna klarar det exakt lika bra. Trodde bara det var åldringar som var så rädda för lite nytt och i detta fall fräscht.
Citera
2021-01-15, 16:13
Medlem
lumss avatar
Anna verkar vettig som tävlingsledare och borde få ett par chanser till innan klagomuren startar. Intressant när hon skärper tonen, då jävlar blir det åka av!
Citera
2021-01-15, 16:17
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Jag är inget fan av Paulo generellt och har inget emot Anna, nej. Hon är bra i sportprogram, nyhetsmorgon m.m. Det jag sett hittills av Anna i Farmen är lite för helylle och mesigt (ja, jag vet att det bara gått fyra program). Paulo har mer pondus och passar bättre in i detta sammanhang. Anna verkade osäker och stakade sig, men hon blir förhoppningsvis varm i kläderna framöver.
Stakade hon sig? Det missade jag helt.
Citera
2021-01-15, 16:20
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lums
Anna verkar vettig som tävlingsledare och borde få ett par chanser till innan klagomuren startar. Intressant när hon skärper tonen, då jävlar blir det åka av!
Det är som jag skrev tidigare. Åldringar är väldigt obekväma med det som inte är gammalt och invant. När dom eventuellt börjar engagera sig för deltagarna har dom glömt av den gamla boxaren.
Citera
2021-01-15, 16:26
Medlem
elgecys avatar
mer tjafs i denna tråd än vad det är på farmen
Citera
2021-01-15, 16:27
Medlem
lumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det är som jag skrev tidigare. Åldringar är väldigt obekväma med det som inte är gammalt och invant. När dom eventuellt börjar engagera sig för deltagarna har dom glömt av den gamla boxaren.

Jo, rollen är så liten, påverkar inte nåt, men Anna är vackert för ögat. Skönt att slippa spännbögen,, gick alltid som han skitit ner sig eller fått en galge uppkörd i mumindalen.

Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
mer tjafs i denna tråd än vad det är på farmen

The same procedure as every year, elgecy...
Senast redigerad av lums 2021-01-15 kl. 16:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in