Om det stämmer så går vi in i en mycket mörk tid. Då har man försökt den parlamentariska vägen i alla fall...
Jag hoppas ännu på att något kommer ske. Blir det inte innan 20/1 så kanske man kan invänta ett par dagar till eftersom "brottet" då är fullbordat, men det känns knepigt att det ska gå så långt. Powell sa i december att detta kan dra in i mars innan det avgörs. Jag förlorar nog hoppet om parlamentarisk förändring innan slutet på månaden.
Om bara en % av all skit är sann om eliten borde vi sett swat sparka dörrar flera år sen, något stämmer inte att allt ska ske bakom ridåer hela tiden..
Vad händer om munblöja blir obligatoriskt för att få vistas utomhus och besöka butiker? Vad händer om man lite senare låter vaccinationskort mot covid19 bli obligatoriskt för att få vistas utomhus och besöka butiker.? Vad händer om man lite senare låter inopererat digitalt ID bli obligatoriskt för att få vistas utomhus och besöka butiker?
Vänta lite, du tror på allvar att vi kunna stoppa krav på inopererade ID:n? Du tror att i en era när vi kan modifiera vår egen DNA, idag innan befruktning, om några år(tionden?) in-vitro, ska kunna lita på våra ögon? Vad är det du yrkar på, en återgång till stenåldern? Är Q och Qanons moderna Ludditer?
Kan du tänka dig eller värld utan eIDAS eller BankID?
I dagsläget är vi en bit, läs långt, bort. Men i en värld när man byta DNA så är det mycket som faller... och vi är på väg ditåt. Ni som var med på 70-talet, trodde ni att det skulle komma en tid i era livstider när man kunde ha all beräkningskraft man kan tänka behöva sig i fickan?
Absolut, kanske var hans mål att få folket att vakna och sen låta dom sköta resten, det har han ju faktiskt lyckats med. Sista inlägget han gjorde var ju genom att länka till en film på youtube, men tycker han borde kommit med något mer som sista meddelande isf.
Absolut, kanske var hans mål att få folket att vakna och sen låta dom sköta resten, det har han ju faktiskt lyckats med. Sista inlägget han gjorde var ju genom att länka till en film på youtube, men tycker han borde kommit med något mer som sista meddelande isf.
Mycket vanlig taktik av ryssen va en sk "maskirovka" där man sände ut agenter som brände ett par riktiga hemligheter för att övertyga om sin äkthet. Sen började man ange oskyldiga som kommunister, MI5 jagade sin svans i åratal tack vare dess geniala enkelhet..
Mycket vanlig taktik av ryssen va en sk "maskirovka" där man sände ut agenter som brände ett par riktiga hemligheter för att övertyga om sin äkthet. Sen började man ange oskyldiga som kommunister, MI5 jagade sin svans i åratal tack vare dess geniala enkelhet..
Jo precis! Dock så tycker jag att den teorin om att Q skulle jobba för träsket, vara falsk eller inte vara på Trumps sida så skulle ju Trump avfärda Q på direkten. Trump har ju själv varit väldigt tyst om rörelsen med tanke på hur stor den faktiskt är, han har varit väldigt vag vilket övertygar mig att Trump vet mer än vad han vill visa.
Jo precis! Dock så tycker jag att den teorin om att Q skulle jobba för träsket, vara falsk eller inte vara på Trumps sida så skulle ju Trump avfärda Q på direkten. Trump har ju själv varit väldigt tyst om rörelsen med tanke på hur stor den faktiskt är, han har varit väldigt vag vilket övertygar mig att Trump vet mer än vad han vill visa.
Med facit i hand har vi ju inte sett några rensningar av träsket öht på 4 år, det finns väl bara två förklarningar. 1. Trump failed. 2. Trump är med dem..
Vad tror ni om mannen med Skellefteå-halsdusk under Kapitolium-protesterna? Nordsverige är ju ökänt för att vara ett vänsternäste. Hur ser det ut specifikt i Skellefteå? Kan det vara en ditrest AFA-nisse under cover?
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Med facit i hand har vi ju inte sett några rensningar av träsket öht på 4 år, det finns väl bara två förklarningar. 1. Trump failed. 2. Trump är med dem..
Ett träsk som har vuxit i gud vet vad hur många år tar tid att rensa, bara för att ingen har hamnat i fängelse eller dömts så kan man ju rensa upp bland leden vilket Trump har gjort. Med det motståndet Trump mött av både politiker och media så blir ju mycket motvind vilket jag tror kan påverka tiden av upprensningen. Men den som lever få se, tror absolut att träsket kommer att falla. Varför skulle annars Demokraterna nästan kämpa in i döden att få Trump avsatt bara några dagar han ändå ska sluta? Det är ju nästan som att Trump sitter på något han tänker släppa, kanske en fjärt eller något mycket stort.
Vad tror ni om mannen med Skellefteå-halsdusk under Kapitolium-protesterna? Nordsverige är ju ökänt för att vara ett vänsternäste. Hur ser det ut specifikt i Skellefteå? Kan det vara en ditrest AFA-nisse under cover?
Jag hoppas ännu på att något kommer ske. Blir det inte innan 20/1 så kanske man kan invänta ett par dagar till eftersom "brottet" då är fullbordat, men det känns knepigt att det ska gå så långt. Powell sa i december att detta kan dra in i mars innan det avgörs. Jag förlorar nog hoppet om parlamentarisk förändring innan slutet på månaden.
Jag tror du kan fortsätta hoppas! Det är verkligen allt eller inget.