2021-01-14, 10:37
Medlem
Wow, USA har fått en kvinna med ryggrad i kongressen. 21 januari kommer Marjorie Taylor Greene lämna in 'Articles of Impeachment' mot Joe Biden för maktmissbruk. Maktmissbruk för sin tid som VP och politisk företrädare för USA i Ukraina under Obama administrationen:

Citat:
@mtgreenee, 9h

On January 21, 2021, I'll be filing Articles of Impeachment against Joe Biden for abuse of power.

#ImpeachBiden
#QuidProJoe
#BidenCrimeFamilly

https://twitter.com/mtgreenee/status/1349514160749633536

Biden körde en 'quid pro quo' i Ukraina och erkände framför kameran t.o.m. Bevisen är överväldigande m.a.o:

Citat:
@mtgreenee, 8h

Quid Pro Joe, in his own words...
Americans will not tolerate this.

#QuidProJoe
#BidenCrimeFamily
#ImpeachBiden

https://twitter.com/mtgreenee/status/1349529615589634053

https://twitter.com/mtgreenee/status/1349519602888355840
Citera
2021-01-14, 10:37
Medlem
Nu har ni väl alla sett dels Trumps Januari 6 tal och de efterföljande talen som först publicerades på Ytub och sen det sista på hans enda återstående kanal, vita husets hemsida.

Han manar till lugn, följa lagar och så vidare.

Nu blir ju svaret att han "omvändes under galgen" men min sanning är att jag inte någonstans har sett honom uppvigla till våld sedan valet.

Däremot är han ju censurerad till 100% så där har han ju haft helt rätt och i valet fuskades det, ett par att de viktiga delstaterna har ju själva bett att få räkna om.

Vad som är ett riktigt mysterium för mig är varför Q är tyst?
Nu är ju hans chans att uppvigla för en större grupp står i stort sett redo på barrikaderna att starta upplopp.

Tror ni att man har slagit ut Q?
Citera
2021-01-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorjeAkare
Hände det något?
Eller var det skitsnack igen?
Det är mycket muppiga inlägg i den här tråden.

Det är en tråd om Q
Citera
2021-01-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Vad kommer egentligen hända med Qanon efter den 20de när "the plan" har misslyckats och Biden svärs in? Är Qanon en för stor konspirationsteori för att dö ut bara så eller kommer man spinna vidare på nåt annat?

Dom tog bort 150 000 konton i senaste Q purgen, typ halva Sveriges twitterkonton i storlek.
Jag tror det har momentum.

OCH dom har en perfekt dolkstötslegend att odla
Citera
2021-01-14, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Q var bara ett sätt att hålla patrioter i styr...

Absolut ett möjligt svar.

Patrioterna har ju suttit ut alla vänsterupploppen sedan i våras och väntat på att Q skall predictions skall slå in.
Citera
2021-01-14, 11:25
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Absolut ett möjligt svar.

Patrioterna har ju suttit ut alla vänsterupploppen sedan i våras och väntat på att Q skall predictions skall slå in.
Inte någon som har så mycket is i sig att vänta till sista dagen för att visa alla sin straight flush... Hoppas jag på Trump? Hellre än peddon, men undrar om inte båda spelar för samma lag??
Citera
2021-01-14, 12:24
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Jag tror jag vet ungefär vad som kommer att hända. Följande förutsägelser slår allt Q har sagt:

1. Impeachment mot Trump går till senaten för omröstning där det röstas ner.

2. Biden svärs in den 20 januari.

3. Trump arresteras inte lång tid efter att han lämnat Vita huset och åtalas för allvarliga brott som har att göra med stormningen av Kapitolium.

4. Åtalet drar ut på tiden och ett avgörande kanske inte kommer förrän om flera år och under den tiden sitter Trump i husarrest i Mar el Lago.

5. Samtidigt åtalas flera viktiga personer ur MAGA-rörelsen, ibland för rent uppdiktade brott. Straffen blir drakoniska.

6. Yttrandefriheten på Internet stryps till nollpunkten för högerröster utan att det Republikanska partiet protesterar. Endast europeiska ledare protesterar och vidtar åtgärder för att stoppa big tech.

7. Inga nya Q-drops kommer någonsin att ske.

Det är ungefär så långt jag kan se i min kristallkula.

Om det stämmer så går vi in i en mycket mörk tid. Då har man försökt den parlamentariska vägen i alla fall...

Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Inte någon som har så mycket is i sig att vänta till sista dagen för att visa alla sin straight flush... Hoppas jag på Trump? Hellre än peddon, men undrar om inte båda spelar för samma lag??

Jag hoppas ännu på att något kommer ske. Blir det inte innan 20/1 så kanske man kan invänta ett par dagar till eftersom "brottet" då är fullbordat, men det känns knepigt att det ska gå så långt. Powell sa i december att detta kan dra in i mars innan det avgörs. Jag förlorar nog hoppet om parlamentarisk förändring innan slutet på månaden.

Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Tillträdande kommunist regimen kommer köra USA i botten. Big tech visar vägen med gigantisk censur. Mainstream medier idkar hejaklacksledare. Till och med Rysslands Vladimir Putin sätter ner foten. Börjar big tech censurera politiska debatten i Ryssland kommer dom åka ut med huvet före:

https://twitter.com/ohboywhatashot/status/1349318598259568641

Om det stämmer som vi fått höra att Biden är genomkorrupt, Harris är kulturmarxistisk kommunist och Kina har mutat stora delar av USAs elit/myndigheter så kommer USA falla och falla stort. Vad händer om stater bryter sig ut, tex Texas med flera? Faller USa, hur kommer Kina och Ryssland utnyttja det? Det ryktas att Putin har Parkinsons, vem tillträder efter honom och hur kommer efterträdaren se på Europa/Sverige/Östersjön/Gotland/Baltikum osv. Vad händer med invandringen till Europa och framför allt Sverige om krigen i MÖ tar fart igen? Kommer amerikanska och europeiska nationalister/patrioter stillatigande acceptera utvecklingen?

Vad händer om munblöja blir obligatoriskt för att få vistas utomhus och besöka butiker? Vad händer om man lite senare låter vaccinationskort mot covid19 bli obligatoriskt för att få vistas utomhus och besöka butiker.? Vad händer om man lite senare låter inopererat digitalt ID bli obligatoriskt för att få vistas utomhus och besöka butiker?

Se 7 minutersklippet om The Great Reset så klarnar bilden vad de egentligen är ute efter. Förbjuda privat ägande och förbjuda resande annat än lokalt men inte för eliten.
https://snaphanen.dk/2021/01/11/the-great-reset-paa-syv-minutter/
Citera
2021-01-14, 13:19
Medlem
Tradens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Jag tror jag vet ungefär vad som kommer att hända. Följande förutsägelser slår allt Q har sagt:

1. Impeachment mot Trump går till senaten för omröstning där det röstas ner.

2. Biden svärs in den 20 januari.

3. Trump arresteras inte lång tid efter att han lämnat Vita huset och åtalas för allvarliga brott som har att göra med stormningen av Kapitolium.

4. Åtalet drar ut på tiden och ett avgörande kanske inte kommer förrän om flera år och under den tiden sitter Trump i husarrest i Mar el Lago.

5. Samtidigt åtalas flera viktiga personer ur MAGA-rörelsen, ibland för rent uppdiktade brott. Straffen blir drakoniska.

6. Yttrandefriheten på Internet stryps till nollpunkten för högerröster utan att det Republikanska partiet protesterar. Endast europeiska ledare protesterar och vidtar åtgärder för att stoppa big tech.

7. Inga nya Q-drops kommer någonsin att ske.

Det är ungefär så långt jag kan se i min kristallkula.

Jag tror man får vara beredd på att det där kan ske, och det enda som kommer stoppa denna utveckling är att folket faktiskt vaknar upp och frågar sig vad fan som händer och om det är den utvecklingen vi vill se.
Citera
2021-01-14, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Om det stämmer så går vi in i en mycket mörk tid. Då har man försökt den parlamentariska vägen i alla fall...

Jag hoppas ännu på att något kommer ske. Blir det inte innan 20/1 så kanske man kan invänta ett par dagar till eftersom "brottet" då är fullbordat, men det känns knepigt att det ska gå så långt. Powell sa i december att detta kan dra in i mars innan det avgörs. Jag förlorar nog hoppet om parlamentarisk förändring innan slutet på månaden.

Om det stämmer som vi fått höra att Biden är genomkorrupt, Harris är kulturmarxistisk kommunist och Kina har mutat stora delar av USAs elit/myndigheter så kommer USA falla och falla stort. Vad händer om stater bryter sig ut, tex Texas med flera? Faller USa, hur kommer Kina och Ryssland utnyttja det? Det ryktas att Putin har Parkinsons, vem tillträder efter honom och hur kommer efterträdaren se på Europa/Sverige/Östersjön/Gotland/Baltikum osv. Vad händer med invandringen till Europa och framför allt Sverige om krigen i MÖ tar fart igen? Kommer amerikanska och europeiska nationalister/patrioter stillatigande acceptera utvecklingen?
Missat Trumps och Erik Prince's Kina kopplingar?
Sistnämnda har Q avsiktligt, eller oavsiktligt berört.
Citera
2021-01-14, 13:39
Medlem
Citat:
Tillträdande kommunist regimen kommer köra USA i botten. Big tech visar vägen med gigantisk censur. Mainstream medier idkar hejaklacksledare. Till och med Rysslands Vladimir Putin sätter ner foten. Börjar big tech censurera politiska debatten i Ryssland kommer dom åka ut med huvet före:

Citat:
@ohboywhatashot, 20h

Putin signed a law that allows blocking Facebook, Twitter and YouTube in case they ban or censor free speech or discriminate people for their ideas. The man called a "dictator" by the Western world is giving democracy lessons to the entire world.

https://twitter.com/ohboywhatashot/status/1349318598259568641
Du, du vågar inte ens kolla upp Erik Prince's Kina kopplingar?

Big Tech behöver inte censurera Ryssland, Ryssland gör det själv.
Citera
2021-01-14, 13:42
Medlem
Citat:
Wow, USA har fått en kvinna med ryggrad i kongressen. 21 januari kommer Marjorie Taylor Greene lämna in 'Articles of Impeachment' mot Joe Biden för maktmissbruk. Maktmissbruk för sin tid som VP och politisk företrädare för USA i Ukraina under Obama administrationen:

https://twitter.com/mtgreenee/status/1349514160749633536

Biden körde en 'quid pro quo' i Ukraina och erkände framför kameran t.o.m. Bevisen är överväldigande m.a.o:

https://twitter.com/mtgreenee/status/1349529615589634053

https://twitter.com/mtgreenee/status/1349519602888355840

Hahahaha, nu verkar det bli livligt, dröjer väl ett halvår innan hela senaten är under utredning för inpeachment 😀
Citera
2021-01-14, 14:15
Medlem
Tippar 20 spänn på att Q kommer att skriva något innan den 20:e, om inte så är jag rädd att han är för alltid borta. Eliminerad eller bara tystad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in