Citat:
Ursprungligen postat av
Friherr
Jag tror jag vet ungefär vad som kommer att hända. Följande förutsägelser slår allt Q har sagt:
1. Impeachment mot Trump går till senaten för omröstning där det röstas ner.
2. Biden svärs in den 20 januari.
3. Trump arresteras inte lång tid efter att han lämnat Vita huset och åtalas för allvarliga brott som har att göra med stormningen av Kapitolium.
4. Åtalet drar ut på tiden och ett avgörande kanske inte kommer förrän om flera år och under den tiden sitter Trump i husarrest i Mar el Lago.
5. Samtidigt åtalas flera viktiga personer ur MAGA-rörelsen, ibland för rent uppdiktade brott. Straffen blir drakoniska.
6. Yttrandefriheten på Internet stryps till nollpunkten för högerröster utan att det Republikanska partiet protesterar. Endast europeiska ledare protesterar och vidtar åtgärder för att stoppa big tech.
7. Inga nya Q-drops kommer någonsin att ske.
Det är ungefär så långt jag kan se i min kristallkula.
Om det stämmer så går vi in i en mycket mörk tid. Då har man försökt den parlamentariska vägen i alla fall...
Citat:
Ursprungligen postat av
Dannelius
Inte någon som har så mycket is i sig att vänta till sista dagen för att visa alla sin straight flush... Hoppas jag på Trump? Hellre än peddon, men undrar om inte båda spelar för samma lag??
Jag hoppas ännu på att något kommer ske. Blir det inte innan 20/1 så kanske man kan invänta ett par dagar till eftersom "brottet" då är fullbordat, men det känns knepigt att det ska gå så långt. Powell sa i december att detta kan dra in i mars innan det avgörs. Jag förlorar nog hoppet om parlamentarisk förändring innan slutet på månaden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Q-follower
Tillträdande kommunist regimen kommer köra USA i botten. Big tech visar vägen med gigantisk censur. Mainstream medier idkar hejaklacksledare. Till och med Rysslands Vladimir Putin sätter ner foten. Börjar big tech censurera politiska debatten i Ryssland kommer dom åka ut med huvet före:
https://twitter.com/ohboywhatashot/status/1349318598259568641
Om det stämmer som vi fått höra att Biden är genomkorrupt, Harris är kulturmarxistisk kommunist och Kina har mutat stora delar av USAs elit/myndigheter så kommer USA falla och falla stort. Vad händer om stater bryter sig ut, tex Texas med flera? Faller USa, hur kommer Kina och Ryssland utnyttja det? Det ryktas att Putin har Parkinsons, vem tillträder efter honom och hur kommer efterträdaren se på Europa/Sverige/Östersjön/Gotland/Baltikum osv. Vad händer med invandringen till Europa och framför allt Sverige om krigen i MÖ tar fart igen? Kommer amerikanska och europeiska nationalister/patrioter stillatigande acceptera utvecklingen?
Vad händer om munblöja blir obligatoriskt för att få vistas utomhus och besöka butiker? Vad händer om man lite senare låter vaccinationskort mot covid19 bli obligatoriskt för att få vistas utomhus och besöka butiker.? Vad händer om man lite senare låter inopererat digitalt ID bli obligatoriskt för att få vistas utomhus och besöka butiker?
Se 7 minutersklippet om The Great Reset så klarnar bilden vad de egentligen är ute efter. Förbjuda privat ägande och förbjuda resande annat än lokalt men inte för eliten.
https://snaphanen.dk/2021/01/11/the-great-reset-paa-syv-minutter/