2021-01-14, 19:34
Medlem
Gjorde lite gräv precis, säkert ingenting men ändå intressant hur Q har jobbat innan.

19:e Januari 2020 skrev/postade Q "THE GREAT AWAKENING."

Några minuter senare postade han en screen shot på ett eget inlägg gjort 21:e Januari 2018 med texten:

THE SHOT HEARD AROUND THE WORLD.
THE GREAT AWAKENING.
A WEEK TO REMEMBER.

Min tanke, 19:e och 21:e kommer någonting sort att hända, som Q säger, this will be a week to remember. Nästa vecka kommer bli händelserik.
Citera
2021-01-14, 20:03
Medlem
Pan-Everts avatar
En fundering till er som är mer övertygade än mig kring detta.

Om nu Q finns, om utrensningen av träsket ska ske.
Varför hinta om det?
Är det inte då väldigt stor risk att träsket vidtar motårgärder?
Är inte risken att medlemmar i träsket ser till att gömma sig stor?

Som referens:
*Meddelade Ryssland 2010 att man avsåg att ta Krim 2014?
*Ringde CIA till Bin Laden och sa att nu kommer vi och tar dig?
*Fick Epstein ett mail innan gripandet att han skulle gripas?
*Postade Sovietuniunen på dåtidens anslagstavlor om att man avsåg att skjuta ner en svensk DC-3?
*Hörde Polen av sig och sa att man tänkte köra upp en ubåt på skäret utanför marinbasen?

Vad jag vill komma fram till är att oavsett vad det är för operation man tänkt utföra tjänar man allt på att motståndaren inte vet om det på förväg.
Vilket får mig att inse att det inte ligger något sanning i detta.
Om det varit sant hade obskyra forum inte fått veta det innan världen stått inför fullbordat faktum.
Citera
2021-01-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
En fundering till er som är mer övertygade än mig kring detta.

Om nu Q finns, om utrensningen av träsket ska ske.
Varför hinta om det?
Är det inte då väldigt stor risk att träsket vidtar motårgärder?
Är inte risken att medlemmar i träsket ser till att gömma sig stor?

Som referens:
*Meddelade Ryssland 2010 att man avsåg att ta Krim 2014?
*Ringde CIA till Bin Laden och sa att nu kommer vi och tar dig?
*Fick Epstein ett mail innan gripandet att han skulle gripas?
*Postade Sovietuniunen på dåtidens anslagstavlor om att man avsåg att skjuta ner en svensk DC-3?
*Hörde Polen av sig och sa att man tänkte köra upp en ubåt på skäret utanför marinbasen?

Vad jag vill komma fram till är att oavsett vad det är för operation man tänkt utföra tjänar man allt på att motståndaren inte vet om det på förväg.
Vilket får mig att inse att det inte ligger något sanning i detta.
Om det varit sant hade obskyra forum inte fått veta det innan världen stått inför fullbordat faktum.

Största anledningen är nog att förbereda folket, skulle vi aldrig hört något om korrupta politiker i demokraterna så skulle ingen tro på det, men att ge hintar och brödsmulor som får folk att göra egen research och inse faktum att det stämmer är ett bättre tillvägagångssätt enligt min mening. Det andra kan nog vara att få hjälp av folket att genomföra en sån operation, med tanke på träskets storlek.

Det är min konkreta syn på det men behöver givetvis inte vara så.
Citera
2021-01-14, 20:21
Medlem
Pan-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonLarsson
Största anledningen är nog att förbereda folket, skulle vi aldrig hört något om korrupta politiker i demokraterna så skulle ingen tro på det, men att ge hintar och brödsmulor som får folk att göra egen research och inse faktum att det stämmer är ett bättre tillvägagångssätt enligt min mening. Det andra kan nog vara att få hjälp av folket att genomföra en sån operation, med tanke på träskets storlek.

Det är min konkreta syn på det men behöver givetvis inte vara så.

Jag tror fortfarande att Q arbetade med Trumps valkampanj.
Lägga ut brödsmulor i hopp om att nätets avfällingar ska hitta skit på Trumps motståndare som Trump kan använda i sin kampanj.
Samt få röster av de som inte röstar, konspirationsteoretikerna.

Sedan det stått klart att electorerna tänkt rösta Biden som nästa president har Q varit tyst.
Vilket stärker min tes.
Citera
2021-01-14, 20:27
Medlem
Citat:
Jag tror fortfarande att Q arbetade med Trumps valkampanj.
Lägga ut brödsmulor i hopp om att nätets avfällingar ska hitta skit på Trumps motståndare som Trump kan använda i sin kampanj.
Samt få röster av de som inte röstar, konspirationsteoretikerna.

Sedan det stått klart att electorerna tänkt rösta Biden som nästa president har Q varit tyst.
Vilket stärker min tes.

Så kan det absolut vara. Anledningen till att Q är tyst är enligt mig pga att något stort är på gång, det är inte första gången han har ett uppehåll dock jäkligt onödigt nu med tanke på att det är många som börjar bli bajenödiga, om inte Q hintar något snart så kommer förmodligen rörelsen att rasa vilket kan få våldsamma effekter. Om det inte blir ett stort gripande av Demokrater, då har rörelsen fått sin profetia uppfylld och då är spelet igång.
Citera
2021-01-14, 20:51
Medlem
Pan-Everts avatar
Citat:
Så kan det absolut vara. Anledningen till att Q är tyst är enligt mig pga att något stort är på gång, det är inte första gången han har ett uppehåll dock jäkligt onödigt nu med tanke på att det är många som börjar bli bajenödiga, om inte Q hintar något snart så kommer förmodligen rörelsen att rasa vilket kan få våldsamma effekter. Om det inte blir ett stort gripande av Demokrater, då har rörelsen fått sin profetia uppfylld och då är spelet igång.

Hur stor är rörelsen?
Hur många mekaniserade armekårer kan den uppbåda?
Hur starkt är dess flygvapen och dess flotta?

Inte en chans att ett folkligt uppror kan krossa en modern västerländsk stat idag. Speciellt inte när tänkta stat har världens största och slagkraftigaste armé, marinkår, flotta och flyg till sitt förfogande, inte en chans.

Uteblir massgripandet av demokrater, eliten och träsket och rörelsen då väljer att ta saken i egna händer kommer rörelsen att ställas mot USAs väpnade styrkor, och förlora.
Citera
2021-01-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ett träsk som har vuxit i gud vet vad hur många år tar tid att rensa, bara för att ingen har hamnat i fängelse eller dömts så kan man ju rensa upp bland leden vilket Trump har gjort. Med det motståndet Trump mött av både politiker och media så blir ju mycket motvind vilket jag tror kan påverka tiden av upprensningen. Men den som lever få se, tror absolut att träsket kommer att falla. Varför skulle annars Demokraterna nästan kämpa in i döden att få Trump avsatt bara några dagar han ändå ska sluta? Det är ju nästan som att Trump sitter på något han tänker släppa, kanske en fjärt eller något mycket stort.

Så Trumps taktik var alltså att anställa swamps så att han kunde avskeda dessa. Jag är en smula skeptisk till det upplägget.
Citera
2021-01-14, 20:52
Medlem
Giant Squids avatar
Kan Q vara det största nättrollet i historien?
Citera
2021-01-14, 21:25
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kan Q vara det största nättrollet i historien?
Om Q är fake så är även Trump, Barr, General Flynn och många fler högt uppsatta personer kring Trump fake. Det är nämligen inte bara Q som sagt att arresteringar ska ske osv.
Citera
2021-01-14, 21:30
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Om Q är fake så är även Trump, Barr, General Flynn och många fler högt uppsatta personer kring Trump fake. Det är nämligen inte bara Q som sagt att arresteringar ska ske osv.

Det vi vet nu är att man inte ska ta allt Trump säger så bokstavligt, frågan är hur seriösa männen kring Trump är när det väl kommer till kritan?

Vilka är det som Trump, Barr, GF och många andra påstår ska gripas?
Citera
2021-01-14, 21:40
Medlem
Citat:
Hur stor är rörelsen?
Hur många mekaniserade armekårer kan den uppbåda?
Hur starkt är dess flygvapen och dess flotta?

Inte en chans att ett folkligt uppror kan krossa en modern västerländsk stat idag. Speciellt inte när tänkta stat har världens största och slagkraftigaste armé, marinkår, flotta och flyg till sitt förfogande, inte en chans.

Uteblir massgripandet av demokrater, eliten och träsket och rörelsen då väljer att ta saken i egna händer kommer rörelsen att ställas mot USAs väpnade styrkor, och förlora.

Tror ingen har siffror på det, men jag skulle tippa på över en miljon anhängare minst, rörelsen är otroligt underskattad.
Det hela går ju ut på att militären står på folkets sida, annars är det ju en ganska mörk konflikt givetvis, men med tanke på att Q-rörelsen är stor inom militären och att till och med militären står på Trumps sidan så är ju saken biff. Världens 3:e största Armé (om jag inte minns fel) plus världens största civila armé (70 miljoner beväpnade tjockisar) så är ju saken biff
Citera
2021-01-14, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodvahr
Så Trumps taktik var alltså att anställa swamps så att han kunde avskeda dessa. Jag är en smula skeptisk till det upplägget.

Som Trump säger: https://www.youtube.com/watch?v=mwAomeKjAf4

Jag är inte Q, Trump, amerikan eller expert på ämnet utan detta är bara spekulationer så jag har inte svar på allt och säger nödvändigt vis inte att något av detta stämmer, men det jag säger är att något stort är på G, vad vet jag ej och återstår att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in