Citat:
Ursprungligen postat av
Spakur
Du och jag har pratat om just detta tidigare, och du väljer att misstolka mig igen.
Han skrev på efter att ha blivit bearbetad ett tag av två unga proffs på att prata. Inga utomstående blandades in. Dagen efter kontraktet ska han ha försökt ringa Ebba och skickat brev om att han inte minns hur det gick till att han skrev på och att han inte ville sälja. Detta har vi pratat om, du och jag.
Min poäng är att det Ebba under hösten vetat om att Esbjörn inte vill sälja, och hon lovade i flera medier att hon inte skulle försöka driva igenom köpet. För att sen fortsätta försöka driva igenom köpet.
Ja vi har det. Nu har det ju kommit fram lite mer sen dess. Bla värderingen som EB gjort samt PEP papper inget som man bara trycker fram och skriver på med andra ord.
Den dagen som det brev som Esb skrivit under är daterat den 3e och det betyder att det är inte dagen eftet utan mer.
Dom träffades efter det dom skrivit när Esb o EB var och "röjde"
Sen har vi Mz som var där den 5-6:e enligt honom.
Då kom det fram att han nyligen hade kontaktat honom och iom det blev allt anorlunda. Esb har ändrat sig står det. Men fortfarande har jag inte sett eller hört dom orden från honom.
Det har framkommit i media och hon ville ha ett möte där dom kunde diskutera detta det har hon sagt i intervjun. men Esb har aldrig träffat EB. efter det.
Detta borde ligga i hans intresse mer än någon annan att då ta kontakt.
Hon bad honom om en förklaring och då inte genom Expressen som har varit en medlare som bara vill henne ont, detta är ju igen nyhet.
Dessutom har han troligen mer tid att söka och köra till henne då hon trotts allt jobbar samt har familj.
En normal person hade med ev en trupp av mäniskor som följe sökt upp henne och haft denna diskusion. Om man nu inte ville komma själv.
Då hade det troligen aldrig gått så långt som nu då det saknas 390 000 pengar.
Och även en äldre herre.
Samt att hon har haft utlägg för Anticimex mm.
Detta borde även du förstå när detta nu blivit officiellt.