2021-01-12, 15:03
Medlem
K-Glitchens avatar
En fråga till alla kvinnor.

Känns en penis mer om ni blir tagna bakifrån mot för missionären.
Alltså, känner ni er uppfyllda.

Jag undrar för den kvinna jag nu har träffat ett tag vill helst bli tagen bakifrån och säger att hon inte tycker att missionären är så skön.. - känner inte så mycket, Men njuter vädligt mycket av doggy, sked, på mage osv.

Mitt X älskade missionären men hon var lite mindre också.

min dick är inte enorm men helt normal om man får tro alla mätningar. 16/14
Jag saknar missionären men håller med om att den inte är lika skön med henne.

tacksam för seriösa svar.
Citera
2021-01-12, 15:12
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chinatown
Vad är ett "borrstopp" på en snopp? Förhud?
Tänk dig att du ska borra ett 6cm djupt hål, men du har bara en 10cm borr. Då sätter du en 4cm kloss ivägen och borrar tills det tar emot så har du ditt 5cm djupa hål!
Samma med en lång kuk, om du har 20cm och den du har sex med inte är bekväm med mer än 10cm så är det ju dumt att dunka på balls deep hela tiden. Killen måste tänka på att avbryta jucket halvvägs in och det blir svårare att köra intensivt dunkande jämfört med om du kan trycka in hela utan problem.
Citera
2021-01-12, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen

Jag undrar för den kvinna jag nu har träffat ett tag vill helst bli tagen bakifrån och säger att hon inte tycker att missionären är så skön.. - känner inte så mycket, Men njuter vädligt mycket av doggy, sked, på mage osv.

Inte bara normal, utan ovanligt stor: "Your volume is about 224.6 ml / 7.59 fl oz (US), which is 1.5 times more voluminous than the average.
That makes you bigger than 92.5% of guys. In a room of 1000 guys, 75 would be bigger than you."

(Korrigerat till västvärlden.)
Citera
2021-01-12, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Tänk dig att du ska borra ett 6cm djupt hål, men du har bara en 10cm borr. Då sätter du en 4cm kloss ivägen och borrar tills det tar emot så har du ditt 5cm djupa hål!
Samma med en lång kuk, om du har 20cm och den du har sex med inte är bekväm med mer än 10cm så är det ju dumt att dunka på balls deep hela tiden. Killen måste tänka på att avbryta jucket halvvägs in och det blir svårare att köra intensivt dunkande jämfört med om du kan trycka in hela utan problem.

Tack, du var så mycket bättre på att förklara detta
Citera
2021-01-12, 16:16
Medlem
Citat:

För mig känns den inte mera, och inte mera uppfylld, men skönare då den ofta tar på andra ställen än vid missionären.
Kan vara lite olika hur man ser ut anatomiskt inuti, om du har någon böj på din apparat eller så gillar hon bara doggy, det gör jag med.
Citera
2021-01-12, 17:44
Medlem
Citat:
Detta är anledningen till att jag föredrar mindre kukar. Går inte igång på smärta. Sen tycker jag även att de är mer tilltalande rent estetiskt.
Citera
2021-01-12, 18:27
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:

Min första tanke hade varit om du har en böj nedåt? Alternativt om hon är dålig på att svanka.
Nu har jag bara haft en snabblektion av en tjejpolare men hon hävdade att om den pekar mot magen så blir det bättre, så om du kör Missionären pekar du mer mot ryggen, medan tex Sked så pekar du nog mer mot magen än vid Missionären.
Citera
2021-01-12, 20:53
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Tänk dig att du ska borra ett 6cm djupt hål ....
Samma med en lång kuk, om du har 20cm och den du har sex med inte är bekväm med mer än 10cm så är det ju dumt att dunka på balls deep hela tiden.

Det är ju geniaiskt! Varför har vi inte tänkt på detta innan. Vi borde nästan lägga detta i en egen tråd! Som pinnas!

Det finns ju inte något bra borrstopp att köpa i sexbutikerna så alla vi med FB-dase kanske kan lösa detta tillsammans!

Min första tanke var att man borde kunna hålla händerna kring kuken som en stopkloss, men det är ju lite trist. Kanske kan man binda en strumpa som en knut runt roten av snoppen? Kanske sy en kudde med hål i?

Någon som har en lösning? Det vore ju fint om den är tillräckligt stadig för att hon ska kunna rida på den!
Citera
2021-01-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Det är ju geniaiskt! Varför har vi inte tänkt på detta innan. Vi borde nästan lägga detta i en egen tråd! Som pinnas!

Det finns ju inte något bra borrstopp att köpa i sexbutikerna så alla vi med FB-dase kanske kan lösa detta tillsammans!

Min första tanke var att man borde kunna hålla händerna kring kuken som en stopkloss, men det är ju lite trist. Kanske kan man binda en strumpa som en knut runt roten av snoppen? Kanske sy en kudde med hål i?

Någon som har en lösning? Det vore ju fint om den är tillräckligt stadig för att hon ska kunna rida på den!

Vad tror du om en sån här? Finns säkert lite olika storlekar, men principen borde funka

https://www.j-spec.se/motor/avgassystem/tillbehor/upphangningar/avgassystemsupphangning-gummiring?vat=1&gclid=Cj0KCQiArvX_BRCyARIsAKsnTxPu -gARo4dC3hic4VqHdbc72q1evub9gQze_KpG8Xn9xT5NWPNx0WE aArhEEALw_wcB
Citera
2021-01-12, 21:01
Medlem
Har traffat en helt fantastisk kvinna, vi har inte haft sex men pratat om sex. Hon namnde att uthallighet ar viktigt for henne. Va fan skall man gora for att gora henne nojd? Har en helt okay kuk, typ 22 cm, men uthallig, njaaaa det vette fan.

Tanker ju pa detta hela tiden, uthallig, det gar som ett mantra i huvudet, hur fan skall jag ga tillvaga?

Tack pa forhand.
Citera
2021-01-12, 21:14
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Tanker ju pa detta hela tiden, uthållig, det gar som ett mantra i huvudet, hur fan skall jag gå tillväga?

Skapa en tråd i sexteknik-delen

Men allvarligt. Jag har ungefär samma problem. Det som fungerar allra bäst för mig är bedövningssalva typ Xylocain. Smörjer på på ollonet och lite ner längs strängen, sätter på kondomen och kör på. Brukar stryka på den lite diskret samtidigt som jag drar på kondomen när hon är våt och redo.

Men oftast så kör jag start-stopteknik, när jag är nära att komma så stoppar vi. Är det riktig kris får jag ta ut den... ofta tar penetrationsdelen 20 minuter med någon eller några korta pauser där vi bara kramas.
Citera
2021-01-12, 21:16
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vad tror du om en sån här? Finns säkert lite olika storlekar, men principen borde funka

https://www.j-spec.se/motor/avgassystem/tillbehor/upphangningar/avgassystemsupphangning-gummiring?vat=1&gclid=Cj0KCQiArvX_BRCyARIsAKsnTxPu -gARo4dC3hic4VqHdbc72q1evub9gQze_KpG8Xn9xT5NWPNx0WE aArhEEALw_wcB

Haha. Den är bara en dryg cm tjock så man skulle behöva en hel rad. 3,6 cm i mitthålet låter lite väl litet. Tänker att den borde vara 4-5 cm tjock/lång.

Är rätt säker på att den luktar lite skumt också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in