2021-01-12, 07:06
Medlem
Den ena tjejen? blir jag inte riktigt bekväm med.. Ser mer "killig"n ut än själva yogagurun..
Citera
2021-01-12, 07:57
Medlem
Skurhinkens avatar
Hoppas på Henrik från Vedum. Verkar vara en karl av rätta virket.
Citera
2021-01-12, 09:11
Medlem
ChiCoLas avatar
Dag verkar älska sin egen röst , men hon smygflatan från Norrland är minst lila hemsk.

Det var en till igår som var snygg, utöver knulldockan Jennifer . Ska hålla ögonen öppna.

Xiang Lee kan åka hem direkt , bölar hon efter 2 dagar för hon längtar efter sin katt kommer hon inte bidra med mkt . Visste förresten inte att det finns knubbiga asiater.
Citera
2021-01-12, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Dag verkar älska sin egen röst , men hon smygflatan från Norrland är minst lila hemsk.

Det var en till igår som var snygg, utöver knulldockan Jennifer . Ska hålla ögonen öppna.

Xiang Lee kan åka hem direkt , bölar hon efter 2 dagar för hon längtar efter sin katt kommer hon inte bidra med mkt . Visste förresten inte att det finns knubbiga asiater.

Citera
2021-01-12, 09:25
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Av 17 deltagare anges 8st som att dom skulle vara från Stockholm.
Vad är grejen med att utge sig från att vara från Stockholm och sen bräka på Skånska?

Det samma gäller paradise hotel samt ex on the beach.
Citera
2021-01-12, 09:39
Medlem
ChiCoLas avatar
Fast skåningen Robin Bor ju i Sthlm . Själv är jag uppvuxen i kring Västerås , men uppger att jag är från Skåne , eftersom jag bor här, har bott här i 15-16 år men snackar inte skånska
Citera
2021-01-12, 09:47
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Snart rullar traktorn in på gården med Vincent, storbonden får veckouppdrag...
Saknar Gutta. Hoppas han mår bättre....👌
Citera
2021-01-12, 09:48
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Dag har ett knepigt osymetriskt ansikte med tättsittande ögon..
Han är förvillande lik en yngre Val Kilmer!
Citera
2021-01-12, 09:52
Medlem
SodaFointains avatar
Trist farmen i år. Inget ögongodis.
Citera
2021-01-12, 10:39
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Den där Dag som är storbonde verkar inte ha alla hästar i stallet. Få se om han lyckas med alla uppdragen eller om det går åt helvete med allting första veckan?
Citera
2021-01-12, 13:14
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Han är förvillande lik en yngre Val Kilmer!

Det har du fan rätt i. Spot on!!
Citera
2021-01-12, 13:15
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag konstaterade att det inte fanns några WT eller ADHD i programmet, det var alltså en komplimang till årets deltagare. Ändå gnäller du. Du måste vara felfinnaren o gnällspiken på jobbet som alla undviker.
Du skrev WT slödder och ADHD personer och det var en komplimang till årets deltagare. Du vill inte se mobbning. Inser du inte ditt vilken dubbelmoral det är. Hur tror du dig kunna veta efter ett avsnitt avgöra om någon har adhd? Jag gnäller inte uran påpekar din dubbelmoral. Som du uppenbart inte själv ser. Varför skulle adhd personer vara mobbarere? Snarare så att det är dom som försvarar mobboffer när ingen annan gör de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in