2021-01-11, 23:07
Medlem
TillTalandeTalmuds avatar
Är användaren tempeZZt moderator eller inte? Han eller hon skickar PM till andra användare om man missat en tråd när man sökt innan, med otrevlig ton dessutom. Absolut inte med den upplysande o vägledande ton som moderatorer ska göra. Tycker ni ska plocka bort honom som moderator i så fall.
2021-01-11, 23:10
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TillTalandeTalmud
Är användaren tempeZZt moderator eller inte? Han eller hon skickar PM till andra användare om man missat en tråd när man sökt innan, med otrevlig ton dessutom. Absolut inte med den upplysande o vägledande ton som moderatorer ska göra. Tycker ni ska plocka bort honom som moderator i så fall.

Han är inte moderator.
2021-01-11, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Han är inte moderator.

Har han inte varit mod förut?
2021-01-11, 23:16
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hermanhayes
Har han inte varit mod förut?

Har för mig han har varit en gång för länge sen men minns inte säkert.
2021-01-11, 23:16
Avslutad
Citat:
Han är inte moderator.
Däremot önskar han nog att han var det eftersom han ständigt är inne i alla trådar som handlar om kritik mot moderatorernas beslut. Han tar alltid moderaternas sida, även om stora delar av den övriga tråden är överens om att en viss åtgärd var dåligt skött. Men aldrig tempeZZt. Alltid på maktens sida. Märkligt nog har detta bruntungade beteende inte lett till någon belöning i form av inträde i elitens och idolernas sällskap. Men det kanske kommer?
2021-01-11, 23:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Du har möjligheten att rapportera även pm för bedömning.

Citat:
Svar nej, aldrig varit moderator.
2021-01-11, 23:24
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Du har möjligheten att rapportera även pm för bedömning.

Svar nej, aldrig varit moderator.

OK, då minns jag fel.
2021-01-11, 23:24
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:

Då det inte går att finna någon tråd i underforumet "Viktiga meddelanden" där en administratör gjort gällande att tempeZZt skulle ha blivit invald som moderator så får man nog dra slutsatsen att han/hon inte varit moderator.

Sedan förstår jag inte riktigt vad trådens syfte är? Om inte annat tycker jag det är vänligt av tempeZZt att informera om saker och ting som kan vara till hjälp för den som tar emot meddelandet.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2021-01-12 kl. 00:08.
2021-01-11, 23:27
Medlem
TillTalandeTalmuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Sedan förstår jag inte riktigt vad trådens syfte är? Om inte annat tycker jag det är vänligt av användaren att informera om saker och ting som kan vara till hjälp för den som mottar meddelandet.
Ja, om han hållit en trevlig ton, utan fula skällsord...
2021-01-11, 23:30
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ja, om han hållit en trevlig ton, utan fula skällsord...

Som Arne.Anka skrev så står det dig fritt att rapportera meddelandet ifall du anser att tempeZZt gjort sig skyldig till regelbrott.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2021-01-11 kl. 23:37.
2021-01-11, 23:35
Avslutad
Hahaha, det kunde man ju ge sig fan på att den muppen ska hålla på även i PM! Jag är förvånad men ändå inte.

Hen är verkligen för moderatorer vad ordningsvakter är för polis. Någon som inte får leka med de stora grabbarna.
2021-01-11, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Han är en wannabe moderator, lite som han i scary movie filmen som är låtsas polis

https://youtu.be/Mky--gDTo0g

All heder åt wannabes. Det är väl bra med någon som tar sig tid att styra upp medlemmarna lite. Borde belönas med mod-status!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in