2021-01-10, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Ta med mig också snälla! Kan Gud och Jesus hjälpa mig tillbaka till FK så vore det toppen. Praise the Lord. Är det Jehovas man ska gå med i då?

Jag vet inte och jag hoppas vi snart får svar på det? Gurkan och Amir är ju våra nuvarande sektledare och jag vill leva enkelt och ge allt mitt överflöd till Jesus Kristus och hoppas att Herren kommer att höra min bön?
2021-01-10, 16:41
Medlem
JosieLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VectorD
Du kan kopiera från Sugcentralen om du vill. Jag har redan fixat det där för länge sen mannen.
Sugcentralen suger, automatiska rates funkar ju inte hahah. inte lika mycket options som snabbcentralen.
Senast redigerad av JosieL 2021-01-10 kl. 16:53.
2021-01-10, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosieL
Sugcentralen suger, automatiska rates funkar ju inte hahah. inte lika mycket options som snabbcentralen.

Skumt, aldrig sett att det inte funkar, men får kolla upp det i så fall.
Det är väl inte konstigt att Snabbcentralen har mera grejer när han precis har kopierat alla mina features. Men det är lugnt, jag jobbar på mer grejer
2021-01-10, 18:42
Medlem
JosieLs avatar
varför fuck får jag upp detta felmeddelande när jag vill skicka pm:
Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) konton får bara skicka PM till administratörer samt moderatorer.
mannen ja har varit medlem sedan augusti -20 och gjort mer än 50 inlägg yani
funkar att skicka till vissa men ej andra wtf
2021-01-10, 21:23
Medlem
Masfobis avatar
Hej, ganska ny på detta så ville bara se om nån har koll på följande; 1. Är de noggranna med att du MÅSTE komma upp i 200 meddelanden varje vecka? Bör jag meddela coach om jag bara kommer upp i typ 180 eller är det onödigt? Jag pluggar master samtidigt så har inte alltid tid... 2. Ni som använder payoneer, har ni skaffat ett bankomatkort då? & upplever ni att det är säkert för att undgå skatt?
2021-01-10, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masfobi
Hej, ganska ny på detta så ville bara se om nån har koll på följande; 1. Är de noggranna med att du MÅSTE komma upp i 200 meddelanden varje vecka? Bör jag meddela coach om jag bara kommer upp i typ 180 eller är det onödigt? Jag pluggar master samtidigt så har inte alltid tid... 2. Ni som använder payoneer, har ni skaffat ett bankomatkort då? & upplever ni att det är säkert för att undgå skatt?
1) Om 60plusare kan runka och skriva samtidigt så nog fan kan du plugga och skriva 200 kärleksbrev i veckan. Kom in i matchen stickan.
2) Fakk gayonner
2021-01-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masfobi

Alltså seriöst!? Ja du måste upp i dina meddelande annars så får du kicken. Nej det finns inget som är säkert för att undgå skatt. Varför väljer du ens att jobba med det här om du bara ska tjäna 200 kronor per vecka?
2021-01-10, 22:47
Medlem
frekkinheads avatar
En grej jag aldrig förstått med dessa män, med tanke på alla de tusen (hundratusen?) tals kronor de spenderar på chatten, varför inte bara köpa en hora?
2021-01-10, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
En grej jag aldrig förstått med dessa män, med tanke på alla de tusen (hundratusen?) tals kronor de spenderar på chatten, varför inte bara köpa en hora?
Köksbordet knull kostar för mkt extra hos horor så de har inte råd. Skämt åsidor, de gillar runkish mest innerst inne plus de vågar inte torska
2021-01-10, 23:04
Medlem
Masfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Alltså seriöst!? Ja du måste upp i dina meddelande annars så får du kicken. Nej det finns inget som är säkert för att undgå skatt. Varför väljer du ens att jobba med det här om du bara ska tjäna 200 kronor per vecka?

Hahah? Det har redan hänt kan jag säga dig. Att jag skrivit 180 typ och de coacher jag har pratat med har sagt att det inte är något som helst problem. Vet inte vad du har haft för erfarenhet.. varför? Well för det mesta klarar jag det såklart, att skriva 200 men ibland har jag inte tid. Pluggar som sagt heltid. Är det nån slags lag att ha maximalt fittig attityd på Flashback eller? Lol
2021-01-10, 23:07
Medlem
Masfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
1) Om 60plusare kan runka och skriva samtidigt så nog fan kan du plugga och skriva 200 kärleksbrev i veckan. Kom in i matchen stickan.
2) Fakk gayonner
Vad använder du själv då?
2021-01-10, 23:08
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Lägger man så mycket pengar så är man inte medveten hur det fungerar.
Detta med att skriva till varandra blir liksom som ett beroende. Dom tycker naturligtvis att det är snabbt och enkelt och kostar bara lite.
Jag tror att risken är stor att man blir fartblind det blir 17:- sedan 170:- sedan stiger det utan
att man ens har koll på det.
Detta är faktiskt ett beroende för de flesta männen. Precis likadant som det är beroende för oss som arbetar med detta.
Skillnaden är att vi kan glädja oss och inkomster. Dom får valuta i att tycka dom är omtyckta
av minst 50 profiler. Det är tur liksom på att dom inte har någon hjärna överhuvudtaget.
Utan bara matar matar matar och tror på hoppet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in