Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-03, 21:06
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Det har han och förtjänar det. Han är stenhård men mkt rättvis

Om d är så är d väl svaret på varför han fortfarande är ”stor”
Citera
2020-11-10, 11:27
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Jag vet vilka du menar. Om du känner dom så vet du då själv att Jacko styrde gävle o gjorde som han vela där i staden jävligt många år.
Ja, men finns en anledning till att han är ute ur bilden, det vet du också.
Citera
2020-11-10, 11:45
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Se det som du vill.Men jag är en mycket nära vän till han.Tycker att man ej ska prata om folk man ej känner.En killen kallar han pajas men vågar ej träffa han eller säga vem han är. Så vem är det som är pajas var min fråga..Känner du jacko?

Så bara för att någon kallar din pojkvän för pajas på Flashback så tappar du fattningen och skriver sämre än min dotter som precis lärt sig gå...

Du måste ha ett jävla pappsyke...
Citera
2020-11-19, 03:32
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av publicanimal1
Ja, men finns en anledning till att han är ute ur bilden, det vet du också.
Vem har sagt att han är ute ur bilden.Den killen kör på ganska seriösa nivåer.Men lita pp mig medans han är i Stockholm och gör sitt så rullar det in ganska bra med stålar till han från hans grabbar han har i Gävle
Citera
2021-01-10, 20:06
  #149
Medlem
geteyesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geteyesee
Då har Jacko the fucking muppet gjort bort sig igen!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...ga-hot-i-gavle
Citera
2021-01-10, 20:13
  #150
Medlem
geteyesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geteyesee
Då har Jacko the fucking muppet gjort bort sig igen!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ga...ga-hot-i-gavle
hans tunga gäng med jacko the fucking muppet som anförare lyckades inte så bra med att kontrollera gävle häromdan !
GO MUPPETS
Citera
2021-03-05, 10:49
  #151
Medlem
geteyesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zack81
Hörru vem fan tror du att du är. Va en man o skicka ditt nr ska vi se.. 13års ränta vem fan e du.. e du man så skicka ditt nr o träffa mig. ska vi se vem du e
ska jag skicka mitt nr? självklart gör jag det så fort du här på chatten erkänner att det är du själv som är Zack Dicran alias Jacko!
Men det är kanske lite svårt att göra det från Gävlehäktet med restriktioner
inkasso kommer var så säker!
Citera
2021-03-05, 10:56
  #152
Medlem
geteyesees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geteyesee
ska jag skicka mitt nr? självklart gör jag det så fort du här på chatten erkänner att det är du själv som är Zack Dicran alias Jacko!
Men det är kanske lite svårt att göra det från Gävlehäktet med restriktioner
inkasso kommer var så säker!
Å andra sidan så erkände du med sista inlägg att det är du som är Jacko!
Eftersom bara Jacko vet vad han gjorde för 13år sedan så kan det med tanke på ditt utbrott ovan inte
vara någon annan än du! THE KING OF MUPPETS "JACKO"
Citera
2021-05-15, 18:05
  #153
Medlem
geteyesees avatar
Du kanske ska fortsätta med din blåsningar på Tradera och blocket med din kollega istället!
Verkar vara din stil precis!
Citera
2021-06-16, 22:53
  #154
Medlem
Den här "Jacko" som folk talar om i denna tråd, vem är han och vad heter han i fullständigt namn ? Jacko är väl bara ett alias antar jag ?
Citera
2021-07-15, 01:34
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geteyesee
Du kanske ska fortsätta med din blåsningar på Tradera och blocket med din kollega istället!
Verkar vara din stil precis!
Är I Gävle kom mött mig skicka ditt nr
Citera
2021-10-11, 13:39
  #156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geteyesee
ska jag skicka mitt nr? självklart gör jag det så fort du här på chatten erkänner att det är du själv som är Zack Dicran alias Jacko!
Men det är kanske lite svårt att göra det från Gävlehäktet med restriktioner
inkasso kommer var så säker!


Jacko är ju en känd golbög både i Stockholm och i Gävle han är en 40 årig pundare som aldrig varit ett skit, mins han som liten i Gävle då han hade någon thai tjej, finns ju minst 2 fall jag vet han golat på den ena är Jonny Thai är här ifån Gävle de va nog 13 år sen det stämmer och sen Atif från Stockholm båda grejerna gällde grovt narkotikabrott, även hört att jacko inte bara är godare utan är polis informatör iallafall var han de
__________________
Senast redigerad av Drazziel123 2021-10-11 kl. 14:03.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback