Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Vaknade upp idag till dom goda nyheterna att Påven har blivit arresterad för "Child Trafficking, Incest, etc..." och det sporrade mig att gå igenom allt denna förmiddag och jag har kommit fram till följande:
Jag med många andra har haft rätt hela tiden! Det finns inte på kartan att Biden svärs in 20/1 och det har jag med många andra nämt i denna tråd sedan valet att allt är bara ett enda stort "spel för galleriet".
Syftet har hela tiden varit att tvinga fram alla dåliga aktörer, vilket man har gjort och det har varit väldigt viktigt att månniskor världen runt, amerikanerna främst att vad Big Tech, politik, religiösa högt uppsatta figurer FAKTISKT går för.
Vad MSM mfl har pushat sedan dag 1 har varit väldigt ologiskt och när man slutar titta på saker på en mikronivå utan istället kikar på allt på en makronivå så är det inget som lirar med verkligheten som vi alla är uppvuxna att tro på.
Tänk er om Twitter och google skulle censurera som man gör idag för 10 år sedan? Hade vi haft ett Twitter eller Google idag då? Jag tror inte det. Mänskligheten har fullkomligt marinerat i denna galenskap länge nu och med tiden så har man flyttat målposterna lite i taget. Mänskligheten är grodan och "eliten" är den kokande kastrullen.
Vi kommer att bli tvunget att tacka DJT och alla patrioter i USA som iscensatt allt detta och vi kommer att gå en betydligt ljusare framtid till mötes.
Bara en sån sak att Hunter Biden är anklagad för incest, pedofili och landsförräderi? Backa bandet 20 år och inte en JÄVEL hade ställt upp på Joe Biden oavsett partifärg. Vad är det som har hänt?
Ni människor som försvarar Joe Biden kallar jag hädanefter PEDOFILDYRKARE.
Fler borde följa mitt exempel.... Bilden på den lilla flickan i raffset får åtminstone mig att vilja slå ihjäl någon och jag vet att många kvinnor och män därute är med mig 100%.
Väl sammanfattat. Hur är det intellektuellt möjligt att fortfarande stötta Joe Biden efter allt som kommit fram? Hur är det möjligt? Och hur kan man ursäkta sättet som MSM och Twitter etc har förhållit sig till USA:s president Trump, alltså oavsett vad man anser om Trump som person? Om man inte ser hur sjukt allt detta är sammantaget, kan bara betyda att man har blivit hjärntvättad bortom räddning.
Att Trump har härdat ut allt detta visar bara på vilken enorm styrka den mannen besitter. Trump kommer gå till historien som en av huvudaktörerna som räddade världen. Passande nog så betyder namnet Donald världshärskare