2021-01-10, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Hallå där!

Håll i, det vänder! Och ja, jag håller med. Hade inte MSM varit så inåt helvetes korrupta så hade ingen människa kunnat komma undan med det som Creepy Biden har i bagaget - och folk vill se det här avskrädet som president? Ja, även där är jag lika förundrad som du. Men nu vänder det! Globalisterna har nått vägs ände

Nej, det vänder inte. De onda krafterna har allt i ett järngrepp tyvärr.
2021-01-10, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Vi är på väg mot total censur. Men jag kommer bli mycket road när en så progressiv person som
du blir censurerad på diverse plattformar.

Det var inte hans progressiva egenskaper som ledde till avstängning utan hans destruktiva egenskaper, om jag har läst rätt...
2021-01-10, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Vaknade upp idag till dom goda nyheterna att Påven har blivit arresterad för "Child Trafficking, Incest, etc..." och det sporrade mig att gå igenom allt denna förmiddag och jag har kommit fram till följande:

Jag med många andra har haft rätt hela tiden! Det finns inte på kartan att Biden svärs in 20/1 och det har jag med många andra nämt i denna tråd sedan valet att allt är bara ett enda stort "spel för galleriet".

Syftet har hela tiden varit att tvinga fram alla dåliga aktörer, vilket man har gjort och det har varit väldigt viktigt att månniskor världen runt, amerikanerna främst att vad Big Tech, politik, religiösa högt uppsatta figurer FAKTISKT går för.

Vad MSM mfl har pushat sedan dag 1 har varit väldigt ologiskt och när man slutar titta på saker på en mikronivå utan istället kikar på allt på en makronivå så är det inget som lirar med verkligheten som vi alla är uppvuxna att tro på.

Tänk er om Twitter och google skulle censurera som man gör idag för 10 år sedan? Hade vi haft ett Twitter eller Google idag då? Jag tror inte det. Mänskligheten har fullkomligt marinerat i denna galenskap länge nu och med tiden så har man flyttat målposterna lite i taget. Mänskligheten är grodan och "eliten" är den kokande kastrullen.

Vi kommer att bli tvunget att tacka DJT och alla patrioter i USA som iscensatt allt detta och vi kommer att gå en betydligt ljusare framtid till mötes.

Bara en sån sak att Hunter Biden är anklagad för incest, pedofili och landsförräderi? Backa bandet 20 år och inte en JÄVEL hade ställt upp på Joe Biden oavsett partifärg. Vad är det som har hänt?

Ni människor som försvarar Joe Biden kallar jag hädanefter PEDOFILDYRKARE.

Fler borde följa mitt exempel.... Bilden på den lilla flickan i raffset får åtminstone mig att vilja slå ihjäl någon och jag vet att många kvinnor och män därute är med mig 100%.

Väl sammanfattat. Hur är det intellektuellt möjligt att fortfarande stötta Joe Biden efter allt som kommit fram? Hur är det möjligt? Och hur kan man ursäkta sättet som MSM och Twitter etc har förhållit sig till USA:s president Trump, alltså oavsett vad man anser om Trump som person? Om man inte ser hur sjukt allt detta är sammantaget, kan bara betyda att man har blivit hjärntvättad bortom räddning.

Att Trump har härdat ut allt detta visar bara på vilken enorm styrka den mannen besitter. Trump kommer gå till historien som en av huvudaktörerna som räddade världen. Passande nog så betyder namnet Donald världshärskare
2021-01-10, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarkat
Ljusare tider jaha ja.
Back to normal med agressiv krigföring i Mellanöstern.
Senila Biden fortsätter med fracking och slikckar kina runt röven.
Parisavtalet detta påhitt som mest är luft.
Dom som har verkliga problem är ni som tror på medierna.
Hur känns det att vara så förbannat lättlurad jag bara frågar.
Trump käkar såna som er till frukost.
Dumjävlar

Du verkar inte ha några problem eftersom du inte tror på medierna.
Var får du all information ifrån, är du på plats där det händer?
2021-01-10, 14:47
Medlem
Citat:
Hallå där!

Håll i, det vänder! Och ja, jag håller med. Hade inte MSM varit så inåt helvetes korrupta så hade ingen människa kunnat komma undan med det som Creepy Biden har i bagaget - och folk vill se det här avskrädet som president? Ja, även där är jag lika förundrad som du. Men nu vänder det! Globalisterna har nått vägs ände

Vad säger detta om Trump när majoriteten föredrar Creepy Biden trots allt?
2021-01-10, 14:47
Medlem
En stark indikation på att det blir DJT som sitter i fyra år till är att man skruvade upp allt väsentligt efter 6/1.

Slår på STORA trumman över vad som hände på Capitol Hill när det är en piss i Mississippi om man jämför det med sommaren som varit med alla mord, plundringar etc.. Där man även varit öppen med att skjuta pengar till BLM och ANTIFA.

Det är ingen tolkningsfråga. Det är uppenbart att "eliten" skiter ner sig i dagsläget och att man är i allra högsta grad medveten om vad som kommer.

Det som borde ha skett är att ett LUGN borde ha infunnit sig efter 6/1, istället så bevittnar vi det motsatta och det i sig självt är ett "bevis" på det jag med många andra hävdar.

Biden mfl är rökta och alla pedofildyrkare som hävdar annat må brinna i helvetet i eoner!
Senast redigerad av Tankevurpan 2021-01-10 kl. 15:08.
2021-01-10, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 45huddinge45
Vad säger detta om Trump när majoriteten föredrar Creepy Biden trots allt?

Det kan väl du berätta du som verkar hålla på Biden? Och seriöst, inser du verkligen inte att Trump var överlägsen i valet? MSM har personer som du i ett järngrepp.
2021-01-10, 14:50
Medlem
Citat:
Väl sammanfattat. Hur är det intellektuellt möjligt att fortfarande stötta Joe Biden efter allt som kommit fram? Hur är det möjligt? Och hur kan man ursäkta sättet som MSM och Twitter etc har förhållit sig till USA:s president Trump, alltså oavsett vad man anser om Trump som person? Om man inte ser hur sjukt allt detta är sammantaget, kan bara betyda att man har blivit hjärntvättad bortom räddning.

Att Trump har härdat ut allt detta visar bara på vilken enorm styrka den mannen besitter. Trump kommer gå till historien som en av huvudaktörerna som räddade världen. Passande nog så betyder namnet Donald världshärskare

Tyvärr har jag inte uppfattat allt som har kommit fram om Biden. Är det som har kommit fram lika bevisat som att Trump har vunnit valet?
2021-01-10, 14:53
Avslutad
Citat:
Tyvärr har jag inte uppfattat allt som har kommit fram om Biden. Är det som har kommit fram lika bevisat som att Trump har vunnit valet?

Du får ut och söka på nätet. Jag är inte här för att hålla din hand och leda dig runt som en barnunge. Skärp dig.
2021-01-10, 14:53
Medlem
Citat:
Det kan väl du berätta du som verkar hålla på Biden? Och seriöst, inser du verkligen inte att Trump var överlägsen i valet? MSM har personer som du i ett järngrepp.

Jag håller inte på Biden men jag kan grundläggande matematik, den som får flest röster vinner valet liksom den som gör flest mål vinner matchen.
2021-01-10, 14:58
Medlem
Citat:
Du får ut och söka på nätet. Jag är inte här för att hålla din hand och leda dig runt som en barnunge. Skärp dig.

Det var det jag har gjort. Jag har lyssnat på Pence och andra republikaner. De saäger att Biden har vunnit vilket jag tolkar att Trump har förlorat. Var söker du sanningen?
2021-01-10, 14:59
Medlem
drvinds avatar
Citat:
Jag håller inte på Biden men jag kan grundläggande matematik, den som får flest röster vinner valet liksom den som gör flest mål vinner matchen.
Men i Demokraternas fall försöker de ju räkna med självmålen de gjort, och tror att den summan kan räknas som vinst...

Republikanerna, med Trump i spetsen, vann valet. Det är uppenbart för den som kan tänka och orkar läsa annat än CNN.
Senast redigerad av drvind 2021-01-10 kl. 15:00. Anledning: Fix

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in