2021-01-10, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Är du amerikan alltså? Tycker du verkar avfärda dunningkruger-effekten utan att veta mycket om den..

Dunningkruger in action.
2021-01-10, 13:27
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Det är ett fajke konto på Katei Hopkins som spridit Conservative beaver artikeln. Bävrarna släppte förra året en liknande artikel att Obama var arresterad. En cahsad atrikel:
Former President Barack Obama arrested for ESPIONAGE
https://archive.vn/03utu#selection-329.0-329.52

Aha, ok. Tack.
2021-01-10, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Dunningkruger in action.
Hehehhe, ja, han borde snart haja till kring det kan man tycka...
2021-01-10, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Bra sammanfattning!
Trumps era är slut och republikanerna är körda i botten. Nu väntar ljusare tider, då vi kan ägna oss åt verkliga problem istället för påhittade. T ex pandemin och klimatkrisen, som båda har avfärdats av Trump.

Ljusare tider jaha ja.
Back to normal med agressiv krigföring i Mellanöstern.
Senila Biden fortsätter med fracking och slikckar kina runt röven.
Parisavtalet detta påhitt som mest är luft.
Dom som har verkliga problem är ni som tror på medierna.
Hur känns det att vara så förbannat lättlurad jag bara frågar.
Trump käkar såna som er till frukost.
Dumjävlar
2021-01-10, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bostonrose
Letter from the chairman.

https://nyegop.org/2021/01/08/a-letter-from-the-chairman/
Chairman av GOP i Nye County, landsbygd i Nevada - största staden i countiet, Pahrump, har 36000 innevånare. Det är som att en random Socialdemokrat i Skellefteå skulle uttala sig. Tungt som fan....
2021-01-10, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
För att korruptionen är bråddjup. Korruptionen är institutionaliserad. Se bara här i Sverige där en intellektuell dvärg halkade in på ett bananskal och blev statsminister, på samma sätt vill man nu snubbla in en halvdement barntafsare som president.

Halloj på dig grabben en som har fattat.
Tyvärr måste man ju säga för önskar du hade fel.
Barntafsaren är så inihelvete skum på många sätt och har så jävla mkt jävelskap i bagaget. Lite krig o. lite rasism och smått och gott. Fast ändå finns det dom som är jätteglada.
Blandannat äggskallen Reinfelt.
Känns inte så hoppfullt med framtiden man har ju barn som skall växa upp i denna sjuka världen.
Ha en bra dag ändå. Gött med smarta mänskor
2021-01-10, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bostonrose
Nästan för bra för o va sant.

https://www.conservativebeaver.com/2021/01/10/vatican-blackout-pope-arrested-on-80-count-indictment-for-child-trafficking-fraud/
Det är det. Har inte "Il Papa" någon form av immunitet mot åtal för övrigt? I annat fall tänker man sig att tidigare påvar som Johannes Paulus II hade kunnat åtalas för underlåtalse att anöla barnporr, samt för homofobiska uttalande, och Påve Benedictus XVI hade kunnat åtalas för sina kommentarer om muslimer och liknande?

Plus, du kan de dig sjutton på att detta hade varit breaking news runt om i världen om det stämt. Omöjligt att hålla något sådant hemligt.
2021-01-10, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Chairman av GOP i Nye County, landsbygd i Nevada - största staden i countiet, Pahrump, har 36000 innevånare. Det är som att en random Socialdemokrat i Skellefteå skulle uttala sig. Tungt som fan....

En stad som låter som ett arsle? Mohaha
2021-01-10, 14:16
Medlem
Vaknade upp idag till dom goda nyheterna att Påven har blivit arresterad för "Child Trafficking, Incest, etc..." och det sporrade mig att gå igenom allt denna förmiddag och jag har kommit fram till följande:

Jag med många andra har haft rätt hela tiden! Det finns inte på kartan att Biden svärs in 20/1 och det har jag med många andra nämt i denna tråd sedan valet att allt är bara ett enda stort "spel för galleriet".

Syftet har hela tiden varit att tvinga fram alla dåliga aktörer, vilket man har gjort och det har varit väldigt viktigt att månniskor världen runt blir upplysta och amerikanerna främst att vad Big Tech, politik, religiösa högt uppsatta figurer FAKTISKT går för.

Vad MSM mfl har pushat sedan dag 1 har varit väldigt ologiskt och när man slutar titta på saker på en mikronivå utan istället kikar på allt på en makronivå så är det inget som lirar med verkligheten som vi alla är uppvuxna att tro på.

Tänk er om Twitter och google skulle censurera som man gör idag för 10 år sedan? Hade vi haft ett Twitter eller Google idag då? Jag tror inte det. Mänskligheten har fullkomligt marinerat i denna galenskap länge nu och med tiden så har man flyttat målposterna lite i taget. Mänskligheten är grodan och "eliten" är den kokande kastrullen.

Vi kommer att bli tvunget att tacka DJT och alla patrioter i USA som iscensatt allt detta och vi kommer att gå en betydligt ljusare framtid till mötes.

Bara en sån sak att Hunter Biden är anklagad för incest, pedofili och landsförräderi? Backa bandet 20 år och inte en JÄVEL hade ställt upp på Joe Biden oavsett partifärg. Vad är det som har hänt?

Ni människor som försvarar Joe Biden kallar jag hädanefter PEDOFILDYRKARE.

Fler borde följa mitt exempel.... Bilden på den lilla flickan i raffset får åtminstone mig att vilja slå ihjäl någon och jag vet att många kvinnor och män därute är med mig 100%.
Senast redigerad av Tankevurpan 2021-01-10 kl. 14:33.
2021-01-10, 14:19
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarkat
Ljusare tider jaha ja.
Back to normal med agressiv krigföring i Mellanöstern.
Senila Biden fortsätter med fracking och slikckar kina runt röven.
Parisavtalet detta påhitt som mest är luft.
Dom som har verkliga problem är ni som tror på medierna.
Hur känns det att vara så förbannat lättlurad jag bara frågar.
Trump käkar såna som er till frukost.
Dumjävlar
Den som litar på Trump är dum. Titta på fakta istället, du behöver inte lita på allt som media förmedlar, men man får faktiskt mycket kunskaper därifrån, betydligt mer än från lögnaren Trump.
2021-01-10, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarkat
Halloj på dig grabben en som har fattat.
Tyvärr måste man ju säga för önskar du hade fel.
Barntafsaren är så inihelvete skum på många sätt och har så jävla mkt jävelskap i bagaget. Lite krig o. lite rasism och smått och gott. Fast ändå finns det dom som är jätteglada.
Blandannat äggskallen Reinfelt.
Känns inte så hoppfullt med framtiden man har ju barn som skall växa upp i denna sjuka världen.
Ha en bra dag ändå. Gött med smarta mänskor

Hallå där!

Håll i, det vänder! Och ja, jag håller med. Hade inte MSM varit så inåt helvetes korrupta så hade ingen människa kunnat komma undan med det som Creepy Biden har i bagaget - och folk vill se det här avskrädet som president? Ja, även där är jag lika förundrad som du. Men nu vänder det! Globalisterna har nått vägs ände
2021-01-10, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Den som litar på Trump är dum. Titta på fakta istället, du behöver inte lita på allt som media förmedlar, men man får faktiskt mycket kunskaper därifrån, betydligt mer än från lögnaren Trump.

Varöfr är ni kvar i denna tråd?

Hade inte ni vunnit valet och varför är det då så viktigt att fortsätta spamma ner tråden med hur dumma ihuvudet alla är och "fakta" hit och "fakta" dit?

Pedofildyrkare kan dra åt helvete där ni hör hemma!
Senast redigerad av Tankevurpan 2021-01-10 kl. 14:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in