2021-01-08, 20:29
Medlem
jag har inte följt denna tråd så speciellt noga alls men har 3 funderingar.

1. det sitter tydligen en M*rio häktad, e det han som reppade kartellen?

2. har sett att det snackas mycket om yasin o shottaz ska ut o kriga, men shottaz finns väl knappt längre. och dom här FLG backar väl inte yasin. har yasin ens nån backning överhuvutaget? själv tror jag han kommer bli frikänd och dra utomlands o fortsätta med musiken.

3. vet man till 100% att einars klocka han blev av med verkligen va äkta? jag tvivlar inte på att einar har en eller flera dyra rolex men e han så dum att han knallar omkring med dom? speciellt med sånn umgängeskrets. många som äger dyra klockor har ju dom i bankfack och en fake på armen.
Senast redigerad av kattmedjolle 2021-01-08 kl. 20:34.
2021-01-08, 22:14
Medlem
Biznizmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmieake
Angående Einars instagrambild där han har 3 klockor har jag en teori om att han möjligtvis lyckats få tillbaka dem. Den översta klockan skulle jag tro var den han blev av med under kidnappningen då det finns en musikvideo med Haval och Macky där Euro (låten Pa Pa) poserar med en likadan klocka.

Han blev även av med en klocka under ett väpnat rån i en musikstudio i Örebro. Skulle tro att det var den helguldiga han blev av med då eftersom han lade upp på Instagram för 5v sedan där han hade på sig den rosé/mörkbruna rolexen (rånet i Örebro är äldre än 5v).

Skulle tro att Bronätverket möjligtvis skulle kunnat ha hjälpt han med att få tillbaka klockorna då en medlem ur nätverket kommenterade något i stil med "haha bror folk sover" och någon pistolemoji på Einars senaste bild.
Tror Einar enbart gör musik med mowgli och fifty. De kan hämta lite grabbar och tabbar till hans musikvideos nu när han är persona non grata i dalen. Men att de skulle ha något inflyttande i Stockholms undre värld är ytterst tveksamt.
2021-01-08, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biznizmann
Tror Einar enbart gör musik med mowgli och fifty. De kan hämta lite grabbar och tabbar till hans musikvideos nu när han är persona non grata i dalen. Men att de skulle ha något inflyttande i Stockholms undre värld är ytterst tveksamt.
Tror dock Bronätverket har mer inflytande än vad man tror/läser om. Nydligen beslagtogs en last på närmare 500kg. Dessutom delar de bilder på instagram på sedelbuntar och vapen som är utöver det vanliga.

Verkar även som de har koppling till kriminella i Uppsala samt medlemmar med kopplingar till andra nätverk i Sverige.
2021-01-08, 23:20
Medlem
GRlSs avatar
Är det ingen som har en aning om den här Lj!ljana Petrov!c, 67 årig kvinna som sitter häktad. Sticker ju onekligen ut. Skriven i Vårby, kan det varit hemma hos henne kidnappningen ägde rum? Hennes stringtrosor kanske?
2021-01-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GRlS
Är det ingen som har en aning om den här Lj!ljana Petrov!c, 67 årig kvinna som sitter häktad. Sticker ju onekligen ut. Skriven i Vårby, kan det varit hemma hos henne kidnappningen ägde rum? Hennes stringtrosor kanske?

koppling till ilja jurkovic tror ja
2021-01-08, 23:29
Medlem
.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-01-08 kl. 23:33.
2021-01-08, 23:33
Medlem
GRlSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
juggemaffia släkten petrovic. finns väl överallt på flashback och nätett olika släkter olika beznez

har snubben einarsson 200 mille spelningar hahahahahahaahhhahahhaahha vad blir det 30öre låten .cash som fan .

ps.han e markolios pappsi nuuuuu

Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
koppling till ilja jurkovic tror ja

Vad kan hennes inblandning i detta mål vara?
2021-01-08, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GRlS
Vad kan hennes inblandning i detta mål vara?

ifall hon e skriven i vårby då e de hennes lägenhet som använts 99%
2021-01-09, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biznizmann

Klart dom inte har något att göra med nått i sthlms undrevärd o göra, Einar är en jävla tönt som är dömd för personrån för nån jävla jacka/moppe, sen setat på HBV hem för Tramadol missbruk.

Aldrig gillat einar, har alltid tyckt han vart en jävla lallare, nu har han ju dock fått beskydd av en medlem i bandidos, men han lär ju ha betalat en fet summa pengar för att få det skyddet, Lär ju knappast vara så att dom eller någon skulle skydda han iaf för han är "gangster"
2021-01-09, 02:34
Medlem
GRlSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
ifall hon e skriven i vårby då e de hennes lägenhet som använts 99%

Undra vad dom har för bevis mot henne, känns inte som en typisk encroanvändare men vad vet jag.
2021-01-09, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
regel nr 1
blanda ALDRIG ALDRIG in andra losers i en konflikt
när dom säger tjänster och gentjänster då är det kört
det kommer ALDRIG att ta slut
Stämmer säker men han måste göra något ju. Tänk om flera från de som gjorde detta blir skjutna i benen åtminstone och alla Einars följare får reda på att han hämnats (och Einar inte åker dit för Anstiftan) -då kommer ju hans lyssnare tycka att han är coolare. Det är ju så det fungerar.

Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Tappa ansiktet? För att några bögar kidnappa honom?

Nej Einar gör din grej, bygg din kassa och må bra.
Ja även om det är gärningsmännen som är äckliga egentligen så anser jag att Einar har tappat ansiktet, gjort bort sig, skämt ut sig-kalla det vad du vill ändå. Det bästa egentligen är att inte hämnas men han förlorar så mycket cred och kommer bli betraktad som en tönt vilket kommer kännas jobbigt för han. Jag tror nog han vill hämnas själv också-hade inte du velat det om målet med attacken är att du ska bli offentligt förnedrad vilket gärningsmännen lyckades med?
Ja jag vet att de säkert ångrar sig om de blir fällda för de ska då sitta utan att ha tjänat några pengar typ.
2021-01-09, 06:58
Medlem
han borde köpa hus utomlands och göra sin musik där. bättre väder och säkare . Sverige har blivit ett pissland att bo i. Framförallt för de som tjänar pengar och har avundsjuka människor runt sig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in