2021-01-08, 23:12
Medlem
pinnpelle88s avatar
BREAKING! CNN CORRESPONDENT "TRUMP HAS NO PLANS OF RESIGNING!"

https://twitter.com/ShimonPro/status/1347608596209659909?s=20

Shimon Prokupecz

Three White House advisers tell CNN that President Donald Trump has no intention of resigning.

“None,” one adviser said of the chances of a resignation.

“Zero,” said another, adding: “He doesn’t think he did anything wrong.”
@Acosta

"CHUCK..CHUCK WHERES THE IMPEACHMENT PAPERS?!!?!"
Citera
2021-01-08, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det finns bilder nu innifrån där det är blod på golvet.
Det har jag inte sett. Däremot tyckte jag mig förut se nån bild där det såg ut som bild kladdat på någon byst/staty
Citera
2021-01-08, 23:15
Medlem
Sällan har så många idioter samlats på en såpass liten yta på en och samma gång. Extremister från hela USA gjorde gemensam sak. Ofantligt pinsamt för USA hela grejen, deras rykte som nation devalverades minst sagt.

Det enda positiva med det här är väl att det går upp för fler och fler människor vad arga högerextrema är för typ av människor. Ingen jätteskillnad på dessa arga Trump anhängare samt SD, det finns åtminstone många likheter. Självklart skulle liknande händelser kunna ske här.

Vad som stör mig allra mest är dock att de kallar sig för patrioter, psykopater är ett mera lämpligt ord. Överhuvudtaget stör det mig när extremister stjäl det uttrycket, psykopater är vad de är, ingenting annat.
Senast redigerad av mastodon111 2021-01-08 kl. 23:19.
Citera
2021-01-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ps: Ja det är helt fritt fram att basha Greta nu, hon är fyllt 18 och är därmed en vuxen kvinna så ingen kan säga något om "barnmobbing" längre.
Så enligt dig är vuxenmobbning ok? Vilken jäkla människosyn du har i så fall.
Citera
2021-01-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ja, den sopan stöttade ju öppet Biden.

Ps: Ja det är helt fritt fram att basha Greta nu, hon är fyllt 18 och är därmed en vuxen kvinna så ingen kan säga något om "barnmobbing" längre.
Det måste kännas bra för dig att få mobba unga tjejer? Alternativ anständighet!

Det kommer att finnas hur mycket bevismaterial som helst mot stormarna, Trump, Bannon, Giuliani m.fl, att syftet var att påverka valresultatet och iscensätta att Trump förblev vid makten. En statskupp.

Men efter några års utredningar kommer allt att rinna ut i sanden eftersom så många inom förvaltningen har medverkat i Trumps kupplaner.
Citera
2021-01-08, 23:17
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Ett febrilt förberedelsearbete pågår nu bland demokraterna i Senaten fört att ställa Trump inför krigsrätt. Budskapet till Rebublikanerna sägs vara "är ni med oss eller mot oss"? Det här meddelar 23-ekot i Riksradion. Jag får säga att det är ett motiverat agrerande för att förhindra att Trump ställer till mer djävulstyg innan världen ser ryggen på aset.

https://sverigesradio.se/nyhetsuppdateringfranekot

Krigsrätt blir det troligtvis, men avsätta honom tror jag inte. Trodde det skulle gå på tre minuter, men det är tydligen en hel process.
Citera
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Det måste kännas bra för dig att få mobba unga tjejer? Alternativ anständighet!

Det kommer att finnas hur mycket bevismaterial som helst mot stormarna, Trump, Bannon, Giuliani m.fl, att syftet var att påverka valtesultatet och iscensätta att Trump förblev vid makten. En statskupp.

Men efter några års utredningar kommer allt att rinna ut i sanden eftersom så många inom förvaltningen har medverkat i Trumps kupplaner.

https://twitter.com/christina_bobb/status/1347596278583197698?s=20

FILM: HÄR ÖPPNAR POLISEN DÖRRARNA ÅT VÅLDSBEJAKANDE HÖGEREXTREMA TRUMP SUPPORTRAR!

https://twitter.com/christina_bobb/status/1347596278583197698?s=20

Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Låter som otroligt farlig terrorism det där som hände. Ungefär två verkar ha dött på grund av det hela. En blev ihjälskjuten av polis. Så egentligen är det väl en som man kan försöka framhäva som någon form av offer.

(FB) Capitol Hill:1 ihjältrampad utan film,2 hjärtattacker,1 dog efteråt. Vad är oddsen?

Hujeda mig.
Citera
2021-01-08, 23:19
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratt42
Så enligt dig är vuxenmobbning ok? Vilken jäkla människosyn du har i så fall.

Oj, nu blev det plötlsigt fel att mobba Trump också? Det har vi inte hört något om de senate fyra åren från hyckleriskaran.
Citera
2021-01-08, 23:19
Medlem
Säkerhetstjänsten i USA har aldrig sett lika dum ut, helt ofattbart, huvuden måste rulla nu.
Citera
2021-01-08, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Låter som otroligt farlig terrorism det där som hände. Ungefär två verkar ha dött på grund av det hela. En blev ihjälskjuten av polis. Så egentligen är det väl en som man kan försöka framhäva som någon form av offer.

(FB) Capitol Hill:1 ihjältrampad utan film,2 hjärtattacker,1 dog efteråt. Vad är oddsen?

Hujeda mig.
Så om en terrorist spränger sig men bara du var så nära att du fick sätta livet till så ska vi andra ha överseende med dådet?
Citera
2021-01-08, 23:21
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz

Hujeda mig.
Och Polisen? Räknas inte Blå liv nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in