Citat:
Ursprungligen postat av
DaddyD2
Och utan att fråga dig själv "kan han ha kallat på hjälp från kollegor som befann sig utanför bild och denna video är tagen ur sin kontext?", så bildar du en egen uppfattning om vad som skedde baserad på vad en helt okänd människa påstår på internet. Hur vore det med lite kritiskt tänkande någon gång?
Du inser inte att det är en ny konspiration efter den andra? Vad hände t.ex. med pizzagate som var så hett under presidentvalet 2016? Så fort Trump vann så rann det ut i sanden, och idag pratas det ingenting om det. Jag tycker att en så pass stor och allvarlig sak som en pedofilring för världseliten inte bara borde dö ut så snabbt efter att "rätt person" vann valet. Men vinner man så har man inga anledningar att fortsätta driva på med en massa vrickade lögner. Men ni är för korkade för att inse att era svaga intellekt används som marionettdockor av de som vill störta demokratin och den fria världen.
Du var inte lite snabb med att generalisera och dra alla över en kam här; något som jag inbillar mig att du hade varit starkt emot om jag gjort emot dig.
Jo, jag reflekterade visst över att polisen kan ha vinkat åt kollegor. Jag tycker däremot inte att det ser ut som det. Dessutom påstår folk som säger sig ha varit på plats att han de facto vinkade åt demonstranterna. Kommer motsägande vittnesmål eller videoklipp så kan man ta ställning till dem.
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Hur vore det med lite kritiskt tänkande någon gång?
Vid vilka andra tillfällen menar du att jag inte har haft kritiskt tänkande? Eller är det en generalisering?
Sen babblar du något om en konspiration som jag aldrig har diskuterat över huvud taget, men som du tycks tro att jag engagerat mig i, för att slutligen gå på personangrepp.
Ska du kalla folk för intellektuellt svaga så är det en bra idé att du själv först går i bräschen för det intellektuella samtalet.