2020-12-21, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullstolskalle
Finns en något skum och ovårdad pundar-kvinna i 30 års åldern som rör sig runt södermalm. Har sett henne ca 3 gånger, senaste i tanto där hon skrek på några afrikaner att dom inte skulle komma nära henne. Gången innan det såg jag henne dra upp ett järnrör ur en soppinsamling för att sedan titta på mig och gå mitt håll. Jag valde då att lägga rushen. Första gången var nog roligast. Såg henne i Tunnelbanan i nån station på söder iklädd leopard-tights eller något liknande samt ganska ovårdat hår och kläder. Ena sekunden gick hon omkring och jamande som en katt, kort därefter började hon slåss i luften framför främlingar vid perrongen. Det som skiljer henne från andra drogisar är att hon för väldigt mycket oväsen av sig. Ganska tragiskt men lite lustigt på samma gång

^ Detta måste ju va hon
Citera
2020-12-22, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexmaestro138
Klev på tunnelbanan på Södermalm idag och ser en ung mörkhyad kvinna med benen uppdragna på sätesraden tvärs framför. Tänker inget speciellt tills hon kort efter börjar skratta hysteriskt från ingenstans säkert 10 gånger samtidigt som hon vrider och vänder på sig på något konstigt vis, kan inte se henne så bra då hon har en beige jacka med en sån där pälsluva överdragen över huvudet. Mitt emot henne sitter någon stackars tjej som är tydligt obekväm av hennes närvaro. Kvinnan vänder sig mot mitt håll för att kliva av vid TC och tittar då på mig medans hon är påväg ut och mumlar något i stil med "du är kär i mig". Jag tänker "va" för mig själv och förstår att det är bäst att ignorera psykfallet. Har utgången precis bakom mig och hon säger "hej då rå" besviket och sedan uppfattar jag det som att hon typ försöker pussa mig i luften och jag tänker nej vad i helvete när jag hör det där jävla pussljudet och vänder mig om chockad och kan inte hålla mig för skratt. Glaset bakom mig räddade säkert mig från psykot.

Man blir aldrig förvånad längre över vad som finns att stöta på i stan och t-banan.

Kan det vara samma kvinna utifrån min beskrivning?

Alltså denna kvinna är en vit anorektisk kvinna som målar sig svart i ansiktet.
Citera
2020-12-23, 05:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoS60
Hahaha, ja juste shit vilken flashback! Asså måste var minst 5-10 år sen man såg honom?!

Han brukade stå västermalms gallerian , om det är samma samma nigger..
Citera
2020-12-29, 20:37
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catch22
Alltså denna kvinna är en vit anorektisk kvinna som målar sig svart i ansiktet.

Sjukt att du svarade på mitt inlägg tidigare, såg kvinnan ifråga idag på McDonalds. Neonfärgade kläder och peruk, brun utan sol/blackface som hade blivit lite utrunnen. Såg inte något märkligt beteende i övrigt den korta stund vi gick förbi varandra. Måste vara en jobbig och påfrestande grej hon har, alla glor och kan tänka mig att alla inte är snälla alltid.
Citera
2021-01-08, 11:22
Medlem
skymmers avatar
Har flera gånger sett en svartmuskig man som är klädd(utklädd?) i nån slags mafiosoklädsel.
Tredelad kostym och hatt, väldigt prydlig.
Har siktats vid stureplan, drottninggatan, medis och slussen.
Går långsamt fram och tillbaka på en och samma gata. Väldigt stirrig och obehaglig blick.

Nån annan som sett han?
Citera
2021-01-08, 17:46
Medlem
Mufffs avatar
Visst är det färre originals som strosar omkring på Stockholms gator idag kontra för 10 år sedan? Vad beror det på? Att man själv är 10 år äldre och mer avtrubbad och inte lägger märke till dem längre kanske?
Citera
2021-01-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Ingen som sett killen med OCD runt Alvik? Han springer fram och tillbaka i vagnarna och klappar/slår på stolpar, sitsar, ryggstöd mm i en speciell takt/mönster. Tänk er lite som Fares Fares karaktär i Kopps, som alltid måste tuta innan han kliver ur bilen.

Honom har jag sett 5-6 år senare - vad är hans mål i livet - han verkar ju inte åka heller
o Bäckis är nedlagt
Citera
2021-01-08, 18:35
Medlem
Då tar vi några:

1. Ge mig pengar annars prostituerar jag mig - då kan du väl prostituera dig till mig o så får du
pengar - win win.

2. Jesus-tanten attackerade mig - jag blev förbannade o hotade henne med stryk - då blev hon rädd o drog - hon har nog fått lite spö historiskt

3. Ung snygg tjej brukade stå o tigga vid pelare 1 vid centralens T-bana - såg välvårdad ut
o verkade inte vara missbrukare - försvann efter typ ett år eller liknande

3. Mannen med stripigt hår, skägg o håligt ansikte som sålde kommunisttidningar i centralens gång ungefär vid Mr Bingolottoinvaliden - typ fjällrävenjacka
har sett honom vid Medis också - varit borta några år men kommit igen - vad är detta för underlig typ
ser sliten ut.

4. En patetisk gubbe som inte kan sjunnga står o sjunger med mugg utanför Clas Ohlsson drottninggatan - borde inte bli rik på detta
Citera
2021-01-08, 18:38
Medlem
Kommer nån ihåg den där snubben som satt och svamlade supermkt om bla "Englands prins"?? Fanns nå youtube-klipp på honom, men kommer inte ihåg vad han hette eller vem som lagt upp filmen...
Citera
2021-01-08, 19:13
Medlem
Kommer ihåg en äldre herre med äckligt sunkigt grått hår som såg ut som en enda dreadklump brukade kliva på i älvsjò eller farsta...

En snubbe som bruka klippa sina tånaglar på nynäspendeln, samma herre hadr med sig två burar en dag o tog ut två kaniner som han lät springa fritt i vagnen.
Citera
2021-01-08, 19:14
Medlem
Då tar vi en annan dåre som ville bli av med två katter - tog dom i burar - tog t-banan
o lämnade katterna där
Citera
2021-01-08, 21:05
Medlem
thestalkerdudes avatar
Efter jag har läst denna tråd fick jag mig en tanke på en orginal där i tunnelbana cirka 2001-2002 när jag var med familjen där som en litten grabb.

Minns inte allt men de var en tjock gubbe i cirka 40 års åldern med smutsigt blont hår, gick runt med en käpp,
mörka solglassögon så man ej såg ögonen på han, gick runt med en stor svart sopsäck fylld med grejer. Stank illa som fan också och gapade om: ''Ja, dom där HOMOSEXUELLA ALLTSÅ! Ja fi fan för DOM HOMOSEXUELLA ALLTSÅ'' plus säkert nå mera skit han gapade om vilket jag tyvärr ej minns. Nån som vet vem jag snackar om?

Men minns att han satt brevid min moster och hon var ju lagom road att ha en illastinkade gubbe som gapade om homosexuella. Undrar varför han tyckte så? Kanske ett homo som snodde hans ungdomskärlek?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in