Citat:
Ursprungligen postat av
Milldue
Man kan ju undra över hans resevanor när han säger följande "Jag har avstått väldigt många resor under den här pandemin,"
Vi har inte haft någon pandemi mer än ca 9 månader. ÅKER IDIOTEN på VÄLDIGT MÅNGA RESOR på 8 månader normalt ?
Där ser vi hur den besuttna sosse eliten gottar sig på skattebetalarnas bekostnad (jo vi står för hans lön) Det handlar om att resa i glamour och roffa åt sig vinster på börsen..medans sjukvårdspersonalen går på knäna och får livslånga arbetsskador. Jojo sossar är sköna individer eller hur ?
Citat:
Ursprungligen postat av
K.G.Hammar
"Jag har avstått väldigt många resor under den här pandemin"
Du har rätt, det där är ett mycket märkligt uttalande som jag antar är ogenomtänkt och kommer från undermedvetna.
Journalister bör göra en ordentlig granskning av hans resevanor och resemönster inte bara på nuvarande post utan från tider på tidigare GD-poster.
En GD har semesterveckor som alla andra.
Har Dan Eliasson satt i system att göra många nöjesresor per arbetsår som fördöljs som arbetstid?
Hans extremt ogenomtänkta svar har tagits upp på Flashback tidigare.
Kudos till användaren Milldue.
Straffspark i öppet mål för vilken journalist som helst.
Men då gäller det att media har ambitionen att granska makthavare vilket svensk media inte har.
Dan Eliasson är en papphammar i sammanhanget.
När kommer media att börja granska Löfven, Hallengren, Johansson och Anders Tegnell???