2021-01-08, 15:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
För att sammanfatta: du och andra galningar vill sitta och ljuga er blåa i ansiktet över nätet, på ett forum som har obegränsad yttrandefrihet och full anonymitet som främsta paroller. När ni får mothugg börjar ni gråta och vill doxxa användare, eller missuppfattar jag dig?

Verkligheten överträffar dikten.
Att "doxa" någon är att lägga ut deras namn, adress & liknande. Att påpeka att någon är en avlönad shill säger inget om personens identitet. Det är mer en uppmaning till andra debattörer att vara vaksamma. Att undvika "slide"-trådar osv.

Nice try Moshe.
Citera
2021-01-08, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Det är dock inte hela sanningen. Det spills rätt mycket civilt blod hela tiden, i det tysta, även under Trump.

https://www.theamericanconservative.com/articles/trump-escalates-killer-drone-war-and-no-one-seems-to-care/

Han är den president som beordrat flest bombningar.
Googla ifall ni inte tror mig.
Citera
2021-01-08, 15:56
Medlem
wedonthavetimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
FBI erbjuder en belöning på 50000 dollar om någon identifierar mannen med rörbomben.

https://www.tampafp.com/fbi-50000-reward-for-info-on-suspected-pipe-bomber-at-u-s-capitol/

Nazisterna på Flashback tycker givetvis det är helt ordinärt att dra med sig en rörbomb till en fredlig demonstration.

Gubben får passa sig, det är inte helt otänkbart att Donald Trump slänger honom under bussen för pengarna.

Nu hittades ju rörbomberna flera kvarter ifrån demonstrationerna vilket dumförklarar ditt inlägg.

https://abcnews.go.com/Politics/fbi-posts-photo-person-suspected-pipe-bombs-dnc/story?id=75126041
Citera
2021-01-08, 15:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Ser ingenting på dina länkar som säger att det var våldsamt? Varför gjorde inte dina polare på samma sätt?
Det var inte speciellt våldsamt för att ingen försökte stoppa vänsteraktivisterna.

Sen vet jag inte varför du tror att dessa skulle vara "mina polare". Det dom gjorde var kontraproduktivt & meningslöst. Jag bara påtalar vilken extrem skillnad det är i medierapporteringen.
Citera
2021-01-08, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Haha, jag hoppas verkligen att Trump benådar sig själv och hela hans familj.

Fy fan vad folk kommer att bli tokiga. Kulturmarxisterna har krävt att Trump och hans familj ska bli inlåsta i 4 år nu.

Folk kommer att tappa det totalt om han räddar sig själv och sin familj

Så du anser alltså att han gjort saker han behöver benådas för?
Citera
2021-01-08, 15:59
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Haha, jag hoppas verkligen att Trump benådar sig själv och hela hans familj.

Fy fan vad folk kommer att bli tokiga. Kulturmarxisterna har krävt att Trump och hans familj ska bli inlåsta i 4 år nu.

Folk kommer att tappa det totalt om han räddar sig själv och sin familj

Det är närmast självklart att han kommer att benåda sig själv och familjen. Tyvärr måste jag göra dig besviken då du verkar vara väldigt upphetsad men det är verkligen ingen som kommer att bli tokig eller förvånad. Det är fullt möjligt att du idag fick den lysande idén att Trump kan benåda sig själv men det har diskuterats i media senaste två åren, inte om han kommer att benåda sig utan när.
Citera
2021-01-08, 16:00
Medlem
Jättekul om Trump benådar sig själv medan hans svans får tio års fängelse för angreppet på capitolium (hans egen exekutiva order angående skyddet av monument).
Citera
2021-01-08, 16:01
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Så du anser alltså att han gjort saker han behöver benådas för?

Ingen aning. Men kulturmarxisterna vill ju ha hans huvud på ett fat.

Just därför så vore det sjukt roligt om han benådas.
Citera
2021-01-08, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Fyfan vad ntrollad han blir, tycker synd om stackarn. Han behövr hjälp på riktigt

Gjorde min dag. Tack för inlägget och listan med Antifa referenser.
Citera
2021-01-08, 16:02
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekauk
Det där är ju bara lögn. Sjukt många som lyssnar maniskt på trumpen oavsett vad media vill få dig att tro.

Fel. Det var sjukt många som lyssnade på Trumpen.

Han brände gott om broar tidigare i veckan, kanske inte bland sina kärnväljare men hos tongivande Republikaner, medier och beslutsfattare. Att kandidera 2024 är numer bara en våt dröm för Den Fete.
Citera
2021-01-08, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
4-5 bussar med Antifa supportar har bussats in. Det finns på video.

https://mobile.twitter.com/RockNPolitics/status/1346900594796146689

Den här videon du hävdar är från i tisdags, är i själva verket 1 månad gammal.

Kommer du att lägga ut en dementi nu eller fortsätta med lögnerna i vanlig ordning?
Citera
2021-01-08, 16:04
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Fel. Det var sjukt många som lyssnade på Trumpen.

Han brände gott om broar tidigare i veckan, kanske inte bland sina kärnväljare men hos tongivande Republikaner, medier och beslutsfattare. Att kandidera 2024 är numer bara en våt dröm för Den Fete.

Så USA är alltså en diktatur ?

Eftersom folket nu inte får välja Trump är det d du menar? eller hur ska man annars läsa ditt antidemokratiska inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in