Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Var det när Runken Rudy krossade maffian han bevisade sitt låga IQ eller när anser du att du förstog att Rudy inte hade högre IQ än skostorlek?
Okej, jag ändrar Runk Rudy från inte hade högre IQ än skostorlek till gravt senildement, my bad men rätt ska vara rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Det är faktiskt helt märkligt. Varför tror folk fortfarande på att enormt röstfusk har pågått? Är de debila och mentalt efterblivna?
Att fastna i en sekt som Mansons och Jones' är vad det handlar om här. Det har alltid fascinerat mig att de var så många som var känslomässigt styrda att de med glädje går i Trumps tåg.
Sidney Powell är väl stämd av Dominion? Hur det är med de andra vet jag inte?
Fox News, NewsMax och OAN har satt sig själva i skiten och blivit stämda av Dominion.
Enkelt för att The Warning Signs of a Dangerous Cult.
Citat:
They practice financial exploitation, manipulation or dependence.
They minimize or discourage access to non-cult sources of information
They require members to internalize the group's doctrine as truthThey employ hypnotic techniques to alter mental states, undermine critical thinking and age-regress the member.
Citat:
Ursprungligen postat av
ankhelvete
Innan en transparent och forensic audit har gjorts så spelar det du säger ingen roll. Halva befolkningen kommer tro att valet är stulet, oavsett. Kommer bli 4 roliga år.
Och ironiskt att du gör dig lustig över "senila" .. Biden är senil, dement, pedofil och köpt av Kina. Hysteriskt !
Okej, bara så jag har förstått dig rätt. Du tycker att 63 förluster i domstol om valet och 6 recounts inte spelar någon roll?
Ja/Nej?