2021-01-08, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julernst
Är lite nyfiken på vad som skulle krävas för att du och dina gelikar skulle erkänna att han förlorade. Jag kan ju säga direkt att om en enda domstol hade hittat bevis för att systematiskt valfusk förekommit så skulle det vara tillräckligt för att jag skulle omvärdera min nuvarande uppfattning. Det samma gäller för om någon delstats valmyndighet skulle gått ut offentligt och sagt att de har hittat tecken på systematiskt valfusk.

Vad skulle krävas för att du skulle omvärdera din nuvarande uppfattning?

En ordentlig forensic audit under 10 dagar som Ted cruz föreslog. Varför i hela satan motsäger sig alla en ordentlig utredning? Hade inte blivit något stormning av huset om alla kort lades fram. Sjukt frustrerande.

Tror de flesta hade accepterat valet om så hade gjorts.
2021-01-08, 13:20
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankhelvete
En ordentlig forensic audit under 10 dagar som Ted cruz föreslog. Varför i hela satan motsäger sig alla en ordentlig utredning? Hade inte blivit något stormning av huset om alla kort lades fram. Sjukt frustrerande.

Enligt Sidney Powell har det fuskats i alla val sedan 1960. Det har ju varit några olika presidenter under
dom 60 åren. Vad har valfuskundersökningarna kommit fram till? 60 år! det måste ha kommit fram en
hel del, har ju funnits några republikanska presidenter med makt.

Mike Pence
2021-01-08, 13:34
Medlem
squeakys avatar
Citat:

Men vänta nu, varför tog inte Runk Rudy upp dessa misstänka fall av valfusk i domstolen då?

Edit: Här har vi ett bra exempel vad domstolen säger om Trumpetens bevis.
Citat:
“Charges require specific allegations and then proof. We have neither here.

Vänta, det blir bättre.

Citat:
Two judges appointed by President George W. Bush, also a Republican, signed onto Bibas’ decision.

Bibas is one of 53 judges Trump has appointed

Frågor på det?
Senast redigerad av squeaky 2021-01-08 kl. 13:50.
2021-01-08, 13:35
Medlem
julernsts avatar
Citat:

Problemet är att Trump inte hade accepterat resultatet av en sån audit om den inte hade hittat tecken på systematiskt valfusk, eftersom om han hade gjort det skulle det inneburit att han hade varit tvungen att erkänna sig besegrad av Sleepy Joe. Det är så klart helt uteslutet i Donald Trumps värld. Och om Trump inte hade accepterat resultatet av auditen så skulle inte heller majoriteten av hans anhängare gjort det.

Men du kanske hade accepterat resultatet av auditen även om Trump inte hade gjort det?
2021-01-08, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Men vänta nu, varför tog inte Runk Rudy upp dessa misstänka fall av valfusk i domstolen då?

Ja, och varför använde inte Trump sig av sina minst 300 miljoner dollarinsamling till att anställa fler advokater?
2021-01-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julernst
Problemet är att Trump inte hade accepterat resultatet av en sån audit om den inte hade hittat tecken på systematiskt valfusk, eftersom om han hade gjort det skulle det inneburit att han hade varit tvungen att erkänna sig besegrad av Sleepy Joe. Det är så klart helt uteslutet i Donald Trumps värld. Och om Trump inte hade accepterat resultatet av auditen så skulle inte heller majoriteten av hans anhängare gjort det.

Men du kanske hade accepterat resultatet av auditen även om Trump inte hade gjort det?
Du kanske märkte att Trump inte stormade Capitol igår, det var andra människor. Folk som tror att valfusk har skett.

Vilken logiskt funtad person som helst kan förstå att bara för att en transparant audit görs så betyder inte det att alla kommer acceptera den, framför allt inte de mest extrema. Men lika enkelt som det är att lista ut lika enkelt är det att lista ut att om en ordentlig Audit görs så kommer dessa extrema personer få det svårare att dra med sig resterande folk i detta drev och därav vore det en extremt bra start att göra en ordentlig audit av rösterna för att lugna folket.

Det sjuka är att det är så enkelt att förstå men trots det så är det ingen inom msm osv som pratar om att ett agerande som vore bra för att lugna situationen vore ju att göra en audit och så länge man ignonerar folket totalt kommer folket ha enklare att lyssna till dom mer radikala personerna.

Görs ingen Audit innan maktskiftet har skett tror jag TYVÄRR du kommer få se ytterligare bevis för hur hårt man sköt sig själv i foten när man motsatte sig en audit.
2021-01-08, 13:55
Medlem
Emma18s avatar
Angående militären så om överbefälhavare Trump beordrar dem att göra olagliga saker som t.ex. att arrestera Biden och hålla kvar Trump vid makten, så är de skyldiga att inte följa dessa olagliga orders. I brott som förräderi så är det inget försvar att "jag följde bara order". Varje enskild militär som deltar i förräderi av det slaget kan åtalas och dömas till livstids fängelse eller till och med dödsstraff.
2021-01-08, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Görs ingen Audit innan maktskiftet har skett tror jag TYVÄRR du kommer få se ytterligare bevis för hur hårt man sköt sig själv i foten när man motsatte sig en audit.

En fullständig Audit hade troligtvis visat att en hel del brevröster egentligen borde underkännts. Det är ju exceptionellt få brevröster som underkännts just i år. När man väl konstaterat detta finns det sedan inget sätt att gå vidare eftersom det inte längre går att koppla ett enskilt brev till en valsedel. Det går bara att konstatera att antalet valsedlar som borde underkännts är så stort att det mer än väl räcker för att ge segern till Trump. Alltså man skulle kunna tvivla på resultatet men det går ju inte att hitta ett korrekt resultat nu i efterhand.

Vad gör man då?

Nu kommer Biden att tillträda och vi har äntligen fått en genomkorrupt och dement president Hur är det att skjuta sig själv i foten? Tror nog att de flesta valda politiker (oavsett parti) är glada att Trump snart är historia. Folket får de hantera senare...
2021-01-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Lin Wood skriver att Ashli Babbit lever och att det var en så kallad "False Flag". Jag kan inte själv bekräfta detta, men tyckte att en av poliserna liknar en skådespelare. Samma polis var inblandad i George Floyd fallet.

Avgör själva om det bara är fantasier.

https://twitter.com/RedPilledisBACK/status/1347239019306913792

Kolla sedan på den här länken.

https://twitter.com/GypsyFireBellyD/status/1347362441093636097
Har du tittat på bilderna själv? Vad tycker du själv, är det fria fantasier?
Har du nån länk till Lin Woods påståenden?
2021-01-08, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Nu kommer Biden att tillträda och vi har äntligen fått en genomkorrupt och dement president Hur är det att skjuta sig själv i foten? Tror nog att de flesta valda politiker (oavsett parti) är glada att Trump snart är historia. Folket får de hantera senare...
Det är för att jag kan tänka längre än min näsa räcker. Jag tror inte din nöjdhet kring att ha blivit av med Trump kommer räcka för de som anser att valfusk har skett när maktskiftet sker. Jag tror faktiskt att vad du anser om saken är totalt ointressant.
Jag pratar inte om att man har skjutit sig själv i foten för att Trump försvinner. Jag pratar om att man skjutit sig själv i foten för att man ignonerat en stor del av folket som inte kommer att acceptera det och man iom detta har gjort det enklare för de radikala att få med sig det vanliga folket i att göra dumheter Det är det jag tyvärr tror ni kommer få se exempel på om inte en ordentlig Audit görs.
2021-01-08, 14:05
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Ja, och varför använde inte Trump sig av sina minst 300 miljoner dollarinsamling till att anställa fler advokater?

Det här var faktiskt ganska komiskt på ett sätt. Trumpeten hyrde in de bästa och dyraste advokaterna som fanns, de gick igenom alla bevis och förlorade en domstolsförhandling och sen hoppade de av för att.

1. De ansåg att "Den här skiten håller inte vatten" och ville inte kopplas ihop med ett gäng looosers och dra sitt rykte i smutsen.
2. De visste mycket väl om man ljuger för en domare så kan det sluta illa för både firman och själva advokaten.

Därför plockade man in advokater som inte hade högre IQ än sin skostorlek. Runken Rudy, Ko-Ko Woods, Senile Sydney och lokala "stjärnskott" som blandar ihop städer mellan olika delstater.

Exhibit A:
Citat:
legal experts observed that some sections appeared to be copied and pasted so hurriedly that references to the wrong state appeared in several of them.

#Thebestpeople
Senast redigerad av squeaky 2021-01-08 kl. 14:07.
2021-01-08, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Det här var faktiskt ganska komiskt på ett sätt. Trumpeten hyrde in de bästa och dyraste advokaterna som fanns, de gick igenom alla bevis och förlorade en domstolsförhandling och sen hoppade de av för att.

1. De ansåg att "Den här skiten håller inte vatten" och ville inte kopplas ihop med ett gäng looosers och dra sitt rykte i smutsen.
2. De visste mycket väl om man ljuger för en domare så kan det sluta illa för både firman och själva advokaten.

Därför plockade man in advokater som inte hade högre IQ än sin skostorlek. Runken Rudy, Ko-Ko Woods, Senile Sydney och lokala "stjärnskott" som blandar ihop städer mellan olika delstater.

Exhibit A:
l

#Thebestpeople
Var det när Runken Rudy krossade maffian han bevisade sitt låga IQ eller när anser du att du förstog att Rudy inte hade högre IQ än skostorlek?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in