Samtliga mina inkomster i Norge kommer gå till kryptovaluta under 2021. Jag vill till och med ta ett lån på ett par hundra tusen för sakens skull. Det föll inte i god jord och jag idiotförklarades i en annan tråd:
(FB) Låna pengar av privatperson - var?
Personligen tror jag på 4 gånger nivåer för Bitcoin vid årets slut. Likaså att Ethereum ökar 7 gånger. Sedan året 2022 tror jag ökningen blir ytterligare 4 gånger för respektive valutor.
Jag menar kryptovaluta kommande decennier är en revolution som internet, elektriciteten. Vanliga pengar kommer till betydande del ersättas med kryptovaluta.
Är det så ni i denna tråden här då stöder mitt åtagande? Tror ni på vad jag säger, eller vill ni jag slutar? Det blir så att vid dec 2021 har jag lagt minst 200 000 under årets lopp (20 000) i månaden av min lön. Sedan möjligen slänger jag in ett banklån på mellan 100 till 200 tusen. Det banklånet får jag eventuellt om 3 månader kanske. Vad är er uppfattning om detta?
Edit: Jag råder absolut ingen att göra som jag, för jag hör det kan låta slirande. Så skuldbelägg inte mig om det blir galet och ni förlorar pengar, för jag har råd och är villiga förlora alla pengarna jag får ihop under 2021. Allt är gambling från min sida som i poker.