2021-01-08, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
You can’t make this shit up. ”Han har aldrig sagt att han älskar dem” . ”Du är hjärntvättad” . ”Du är ett troll för att du beskriver verkligheten fel”.

Människors dumhet är häpnadsväckande.

Du min vän är extra mycket störd. Han sa det faktiskt, sedan stängde twitter hans konto.
Citera
2021-01-08, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Fast det var ju ingen sarkasm Nu gör du ju skadan ännu värre, lägg av bara så glöms detta bort.

Du är ju skadad. Har du överdoserat, är dina föräldrar syskon, lider du av syrebrist eller är din IQ bara, med allmänna mått mätt, låg? Det måste finnas en orsak till varför du framstår som ett UFO.
Citera
Medlem
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Har de sagt det till dig?

Eftersom vi snackade via Skype så sa de givetvis inte det rakt ut. Men jag förstår insinuationer och kan läsa mellan raderna.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Läst vad jag skriver innen du svarar din judefitta. Jag skrev att hälften av republikanerna är sunda, den andra hälften är satanistiska pedojävlar, judehoror och judar precis som alla demokratäckel.

Jasså, och det finns såklart något bevis du kan presentera ditt påstående med, eller är det bara något som du dragit fram ur din röv?
Citera
2021-01-08, 01:56
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Hahahahahhahaahahahahhahahahahahhahahahahahahahahh ahahhahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahaha hahhahahahahahahahhahahahhahahhahhahahahahahahahah ahahahahahhahhhahahahahahahahaahhahahahahhahahahah ahahahaha

Vilken verklighet lever du i? Har du missat att samtliga folkvalda federala politiker var tvungna att evakueras, och att en person blev ihjälskjuten när hon var på väg att ta sig in till Mike Pence? Har du missat de tiotals inspelningar på usurpatorer som vevar med snuten inne i Kapitolium? Gå in på SVTnyheter, CNN, Le Monde, Fox News. Videorna och bilderna finns överallt.

Är du blind eller? Behöver jag posta det åt dig?

Posta det gärna. Jag har sett en ANTIFA kille krossa en ruta för att sedan bli bortdragen av Trumpsupportrar. Jag har sett en krossad ruta och en kvinna som sköts ihjäl av en Capitol Police. Sen är det män och kvinnor som strosar runt utan att förstöra, någon drog iväg med talarpedistalen. Inget övervåld från några Trumpsupportrar, de skrek "Our house".
Citera
2021-01-08, 01:56
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Det betyder att patrioter i USA nu kommer att ta till de sista medel som återstår: våld. Jag har redan fått det bekräftat att patrioter i USA tänker bilda en underjordisk gerillaorganisation.

Så bra. Om ett efterblivet white trash som du vet om det så vet garanterat FBI om det sedan länge. Hoppas vapenrunkarna åker i buren på livstid, som de idioter som försökte kidnappa Michigans guvernör:
https://www.clickondetroit.com/news/michigan/2020/12/22/michigan-gov-whitmer-commutes-sentences-for-4-men-serving-decades-in-prison-for-nonviolent-crimes/
Senast redigerad av kato85 2021-01-08 kl. 02:00.
Citera
2021-01-08, 01:57
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreyForest
Båda sidor är kontrollerade. Den internationella finansen med Rothschilds i spetsen vill skapa ett inbördeskrig i USA, vilket är designat så att den ”liberala sidan” ska segra, vilket i sin tur ska bana vägen för fler samhällsomstörtande reformer i USA. Man vill undanröja USA som hot inför en världsomspännande kommunistisk revolution, vilket är vad den nya världsordningen strävar efter.

Så storfinansen vill införa kommunism och skapa kaos i en av världens största ekonomier...

Ja... det verkar ju troligt.
Citera
2021-01-08, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Du min vän är extra mycket störd. Han sa det faktiskt, sedan stängde twitter hans konto.

Det är exakt det jag menar! Kontexten försvann lite, syftade på personen i tråden som ifrågasatte att Trump hade skickat en kärleksförklaring och kallat folk för vänstertroll för att de påpekade att han var sjuk. Därav alla citattecken!
Citera
2021-01-08, 01:58
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Så bra, om en bonde som du vet om det så vet garanterat FBI det redan. Hoppas de åker i buren på livstid de jävla vapenrunkarna.

Du menar som de visste om Oklahoma bombningarna?

Är du seriöst så jävla dum att du inte tror att det är precis sådana människor som kommer att radikaliseras ännu mer om systemet försöker sig att ge sig efter Trump nu?
Citera
2021-01-08, 01:59
Medlem
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Jasså, och det finns såklart något bevis du kan presentera ditt påstående med, eller är det bara något som du dragit fram ur din röv?

Ja, beviset är att ca. hälften av republikanerna öppet står bakom försöket att lyncha senatoräcklen i Capitolium.
Citera
2021-01-08, 01:59
Medlem
Citat:
Det är exakt det jag menar! Kontexten försvann lite, syftade på personen i tråden som ifrågasatte att Trump hade skickat en kärleksförklaring och kallat folk för vänstertroll för att de påpekade att han var sjuk. Därav alla citattecken!

Förlåt, mitt fel att jag hoppa på dig.
Citera
2021-01-08, 02:00
Medlem
Citat:
Jag förstod vad du menade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in