Citat:
Det handlar inte om åsikter, utan om att hon har helt fel i sak. Jag nämnde fyra sådana:Fast det gör man ju inte då man inte ens försöker att begrunda det hon säger objektivt, eller knappt bemöter i sak. Alltså är agendan klar - människan ska hängas ut för sina åsikters skull. Hennes tro på NWO och det andra har inte med hennes antivaccin-motstånd att göra utan detta används enbart i syfte att få henne att framstå som en foliehatt och knäppgök, för att på så sätt ogiltigförklara hela hennes person. Alltså är det ett karaktärsmord oavsett vad du anser om saken.
Då utgår jag att du är ok med att man wallraffar, ljuger om sina avsikter och jagar efter dig också nästa gång du, enligt etablissemangets s.k. värdegrund, anses ha fel åsikter - och den dagen kommer att komma.
Då utgår jag att du är ok med att man wallraffar, ljuger om sina avsikter och jagar efter dig också nästa gång du, enligt etablissemangets s.k. värdegrund, anses ha fel åsikter - och den dagen kommer att komma.
Public Service är ju statens och maktens förlängda arm - frågan är om det någonsin har bekräftats så väl som i just detta fall?
Kommunister som ni borde själva stå för finansieringen av Public Service, så att vi andra som ej har bett om produkten slipper. Det är rättvist.
Kommunister som ni borde själva stå för finansieringen av Public Service, så att vi andra som ej har bett om produkten slipper. Det är rättvist.
Citat:
Jag vidhåller detta. Sedan tar du upp sådant som inte har i tråden att göra. Där kommenterar jag en sak: Hur jag röstar vet du inte ett dugg om, låt bli att spekulera om det!