2021-01-07, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Har du permiss också?

Nej, inte jag men man får det efter ca ett halvår/1år om man skött sig hela tiden.
Citera
2021-01-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Nej, inte jag men man får det efter ca ett halvår/1år om man skött sig hela tiden.

Alltså kan snarlika situationer komma att hända fler ggr.
Citera
2021-01-07, 17:51
Medlem
Citat:

Ja det kan det
Citera
2021-01-07, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Rehabilitering är viktigt även om fången i fråga aldrig kommer ut.

Jag stödjer inte att mina skattecash ska gå åt att försöka rehabilitera något som inte går att reparera. Dessutom kostar fanskapet flera tusen om dagen!
Citera
2021-01-07, 17:53
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Jag stödjer inte att mina skattecash ska gå åt att försöka rehabilitera något som inte går att reparera. Dessutom kostar fanskapet flera tusen om dagen!

Vad är alternativet?
Citera
2021-01-07, 17:53
Bannlyst
Citat:

Han var 100% likgiltig efter sitt dåd kan garantera att han är det nu också.
Han hade planer på att bli kontraktsmördare för ryska maffian också men helt bränd är han förfan.
Citera
2021-01-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra76
Årets Darwin award? Orka tjafsa emot någon som hotar en med kniv mitt på dagen för några fjuttiga hundralappar

GM valde antagligen BO för att han såg ut som en riktig beta-fjolla. En sån som importerar sig en fru från Thailand, bara det att denna BETA-WT hade importerat ett luder från Nordafrika istället.

Någon som vet något om BO:s tidigare fruar och barn? Thaihoror kanske? Han såg ut som en sån som blev av med oskulden vid 30 och kompenserar det med att skaffa många barn för att visa att han minsann är en riktig man.

Så vad har set med saken att göra? Är set så du tänker när DU mördar nån?
Citera
2021-01-07, 17:54
Medlem
Citat:
Vad är alternativet?

Ha ihjäl honom eller skicka han med fraktsedel till Thailand! 2 ggr har han mördat vid 19 år. Han har inte heller någon empati, så han skulle nog inte heller känna samma känsla av att dö som en normalfuntad.
Citera
2021-01-07, 17:55
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Thai/ polack. Skaplig hybrid ändå!

Hade inte behövt hända av flera olika anledningar.

Vit man med en thaikvinna är ju inte särskilt udda direkt. Dessa par finns det gott om.
Citera
2021-01-07, 17:57
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ha ihjäl honom eller skicka han med fraktsedel till Thailand! 2 ggr har han mördat vid 19 år. Han har inte heller någon empati, så han skulle nog inte heller känna samma känsla av att dö som en normalfuntad.

I och med att vi inte har dödsstraff kan vi inte ha ihjäl honom. Han är med all sannolikhet svensk medborgare och är väl född och uppväxt här, så Thailand eller Polen kan vi inte skicka honom till.
Citera
2021-01-07, 17:58
Medlem
Citat:
Sedan när dom är helt inkompetenta inom rättspsyk . Vet en person som satt inspärrad i 9 år för ett gäng misshandel och olaga hot. Sen fick han inga permissioner alls
Citera
2021-01-07, 17:59
Medlem
Citat:
Vit man med en thaikvinna är ju inte särskilt udda direkt. Dessa par finns det gott om.

Vit 60 årig man med 25 årig Thaikvinna, kärlek och känslor var det! Sen syftade jag på polack/ thai kombo i Sverige, vilket utmärker sig. Äckelgubbarna i Sverige åsyftas då icke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in