2021-01-07, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Till er desillusionerade galningar som på något sätt tror att gårdagen var en folklig manifestation: kan ni inte annektera en bit av Gobiöknen och kollektivt flytta dit? Där kan ni ägna er åt era påhittade konspirationsteorier och leva i någon förvrängd version av ett fascistiskt bumbibjörnsland, innan ni slutligen har ihjäl varandra. Är beredd att skänka pengar för att möjliggöra det här, ni är en fara för allmänhet och bör avlägsnas från vanliga människor snarast.

Världen skulle bli en så mycket bättre plats, antagligen fri från inavlade tvesjärtsbajare tillika lantisar.

Många amerikaner verkar ha tröttnat på köpta och korrupta politiker och vara styrda av judiska lobbygrupper som Aipac. Jag förstår att det skrämmer sådana som du.
Citera
2021-01-07, 17:19
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Vilka århundranden var det? 1500-talet? Hur står den tiden i relation till dagens samhälle med öppna samhällen och flygrutter kors och tvärs över jorden?
Förstår att du gärna vill totalförbjuda inresor för folk med en viss religion, men det kommer aldrig funka.

Det fungerar alldeles utmärkt bara i ditt PK tänkande sådant inte fungerar.

Citat:
Allt i livet står inte skrivet i avtal och dokument.
När du har en relation med en allierad så förväntas det vissa saker av dig.
Att Trump tydligen inte förstår det visar bara på hans totala inkompetens som världsledare.
Han spenderar hellre tiden till att slicka nordkoreansk diktatorröv, vilket inte gett USA ett skit.

När har Trump slickat nordkoreans diktatorröv menar du? Jag förstår att du hellre ser ett krig mot Nordkorea där miljoner människor skulle dö än att faktiskt hitta diplomatiska lösningar på saker.

Jaha så i detta fallet så förväntas det att USA bara ska ge och ge? Men inte få något tillbaka intressant kan du utveckla det lite.

Lite roligt då Saddam även var nära allierad med USA samma med Ghadaffi men dessa gjorde sig USA's sittande presidenter sig av med utan någon vidare eftertanke... men det är klart då är det ju helt okej... dubbla måttstockar much?
Citera
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Varför vill han låta sig intervjuas med sitt ansikte i bild, namn och bostadsort? Märkligt.

Mycket obehagligt att kvinnan sköt ned. De typer som jag sett intervjuas verkar vara rätt beskedliga typer, som bara ville få utlopp för sin frustration utan att göra våld mot någon.

Kanske för att de var inte där för att bränna ner byggnaden, mörda politiker eller ens misshandla politiker.

Utan ställa de till svars? Fråga "Vad fan är det som försigår?" "Varför har ni inte en utredning om valfusk?" "Lever vi i en demokrati?"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Tack.
Hoppas att det inte stämmer för då kan han ju hitta på något riktigt farligt jävulskap innan den tjugonde.
Enda trösten är väl att USA är beredda på att han kan göra precis vad som helst nu och kan förbereda sig på det och rusta upp, för något kommer att hända tror jag. Han har sagt att Biden inte kommer att få flytta in i Vita huset, skulle inte förvåna mig om det sprängs i bitar när han ska ut...
Jag förstår inte riktigt vad han ska hitta på som lame duck. Med tanke på hur Twitter och andra plattformar modererar Trump så har han mycket små möjligheter att nå ut till vad man föreställer sig skulle vara hans revolutionstrupper. Eller hur tänker du att införandet av Donald Trump som diktator skulle orkestreras?
Citera
2021-01-07, 17:20
Medlem
Tradens avatar
Vem kunde gissa att betalda demonstranter är med och agiterade våld? Sen står kamerorna redo att fånga allt och lägga upp på bästa sändningstid.

https://twitter.com/i/status/1347133853169803265

Skynda att se innan den ryker i de vanlig ordning. När sanningen tränger sig på blir censuren det sista desperata vapen etablissemanget har.
Citera
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Det är bra, helt klart.

Vill helst inte upprepa mig en gång till, men det faktum att man släppte in vissa personer innan allt ballade ur betyder inte att polisen på något sätt skulle vara inblandad i en komplott. Hade de släppts in om de varit våldsamma?
Nu var det de utifrån som stod för konfrontationen.
Här är en bild tagen från åhörarstolarna.
https://ibb.co/0FjgQBY
Varför är inte pistolerna riktade mot demonstranterna inuti plenisalen om de nu finns där? Om den nu är lika våldsamma?

Bilden är tagen innan de tog sig in....genius.
Citera
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Varför vill han låta sig intervjuas med sitt ansikte i bild, namn och bostadsort? Märkligt.

Mycket obehagligt att kvinnan sköt ned. De typer som jag sett intervjuas verkar vara rätt beskedliga typer, som bara ville få utlopp för sin frustration utan att göra våld mot någon.
Har Kyle Rittenhouse looken blivit mode bland Trumparna`?
Citera
2021-01-07, 17:21
Bannlyst
Jag undrar hur man är funtad om man försöker klättra in genom en krossad ruta bakom en barrikaderad dörr där en beväpnad man riktar en pistol mot en för att skydda landets styrande.

En fullständig galning!
Citera
Medlem
Citat:

Problemet var att några få demonstranter var aggressiva, det räcker för att dra med sig hela skaran ner i skiten.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Många amerikaner verkar ha tröttnat på köpta och korrupta politiker och vara styrda av judiska lobbygrupper som Aipac. Jag förstår att det skrämmer sådana som du.

AIPAC ja, vars möten Trumps "son in law" Jerad Kushner deltagit i:
https://www.haaretz.com/world-news/jewish-son-in-law-kushner-guided-trump-s-triumphant-aipac-speech-1.5427089

Märkligt att folk som är emot judemaffian röstar på Trump...
Citera
Medlem
När det händer i Vitryssland, Hongkong eller andra länder så jublar samma personer som fördömer detta.
Citera
2021-01-07, 17:22
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Har Kyle Rittenhouse looken blivit mode bland Trumparna`?

Ingen aning, varför frågar du mig om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in