2021-01-07, 17:15
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
De känner alla att allt är så förljuget och ruttet i "träsket" (The Swamp), många har inte gjort kopplingen till Den Evige lögnhalsen än... men det kommer säkert. Fler och fler vaknar varje dag.

Såg en skylt där de hade skrivit "Pelosi is Satan". Sådant värmer.
MEGA-Juden Trump förvillade dom?
Citera
2021-01-07, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Ok. Polisen dödade sammanlagt fyra upprorsmakare, grep 52, många vapen beslagtogs och man hittade skarpa sprängmedel. Samtidigt blev flera poliser skadade.
Ändå var det ett stämningsfullt möte i goda vänners lag.

Har jag förstått dig rätt?

Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Polisen har inte dödat 4 personer. Kom inte dragandes med lögner är du snäll.

1 person är skjuten och de andra 3 har dött av medicinska orsaker.

Du har rätt, men min poäng framstår ändå tydligt och klart.
Citera
Medlem
afvongreves avatar
Men vilken otäck typ som satt i Kamala Harris rum, med fötterna på bordet. Han såg grovt kriminell ut. Jag tycker att det här är rätt så overkligt. Vad händer med USA??
Citera
Medlem
ia015s avatar
Om demokraterna och Dementa Biden bestämmer sig för att göra lockdown nu efter valet, som dom hela tiden velat, så får dom nog för deras egen skull inte glömma att det är den gången dessa människor plus miljoner fler, komma MED sina vapen.
För dom vet om att ingen kommer ge pengar till dem när småföretag stänger, folk inte kan jobba och inkomsten försvinner.

Detta är bara början tror jag.
Citera
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorsken
Resultatet är väl rätt uppenbart. Vad som framstår som ett gäng dåligt organiserade halvlosers tar chansen och tränger sig in i Kapitolium. Men kan man verkligen hävda att Trump med sina uttalanden bett om det?

Vad trodde han skulle hända då? Visst han kan ha blivit förvånad att det skedde. Men missnöjd? Knappast.
Citera
2021-01-07, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nej då, det utartade i vanlig ordning när Antifa infiltrerade och började ställa till fanstyg. Men de "riktiga" demonstranterna i sig hade enkom fredliga avsikter, vilket bevisas av filmerna jag visat.

Wow. Du är verkligen en foliehatt.
God afton!
Citera
2021-01-07, 17:17
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Nej då, det utartade i vanlig ordning när Antifa infiltrerade och började ställa till fanstyg. Men de "riktiga" demonstranterna i sig hade enkom fredliga avsikter, vilket bevisas av filmerna jag visat.
Förklara hur man har "fredliga avsikter" med att försöka avbryta en av dom mest fundamentala pelarna för USAs demokrati?
Citera
2021-01-07, 17:18
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Kan du visa filmen igen, kag måste ha missat den. kan du peka ut antifa här https://twitter.com/KySportsRadio/status/1347031398176223233?s=20
https://twitter.com/ElijahSchaffer/status/1346966514990149639
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ia015
Om demokraterna och Dementa Biden bestämmer sig för att göra lockdown nu efter valet, som dom hela tiden velat, så får dom nog för deras egen skull inte glömma att det är den gången dessa människor plus miljoner fler, komma MED sina vapen.
För dom vet om att ingen kommer ge pengar till dem när småföretag stänger, folk inte kan jobba och inkomsten försvinner.

Detta är bara början tror jag.

Du vet att vaccinet är här och kommer därför att göra en lockdown överflödig?
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
BREAKING! INTERVJU med ÖGONVITTNE till MORDET på MAMMAN, FRUN och 14 årig VETERAN av US AIR FORCE!

https://twitter.com/AsstGroyper/status/1346929732756119566?s=20

Varför vill han låta sig intervjuas med sitt ansikte i bild, namn och bostadsort? Märkligt.

Mycket obehagligt att kvinnan sköt ned. De typer som jag sett intervjuas verkar vara rätt beskedliga typer, som bara ville få utlopp för sin frustration utan att göra våld mot någon.
Citera
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
MEGA-Juden Trump förvillade dom?
Har du bara Trump på hjärnan du? Hur vore det om du lyfte blicken lite.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Trump har startat färre krig och minskat de pågående mer än de flesta presidenter, vilket är väldigt bra. Om man inte är en krigsindustriell träl då.
Det är bra, helt klart.

Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Du menar att de trodde det var senatorer? Haha nej. De släppte in demonstranter, det är faktum.

Poliserna släppte in demonstrationen vilket hade en enorm medial effekt. Det borde väl till och med du förstå.
Vill helst inte upprepa mig en gång till, men det faktum att man släppte in vissa personer innan allt ballade ur betyder inte att polisen på något sätt skulle vara inblandad i en komplott. Hade de släppts in om de varit våldsamma?
Nu var det de utifrån som stod för konfrontationen.
Här är en bild tagen från åhörarstolarna.
https://ibb.co/0FjgQBY
Varför är inte pistolerna riktade mot demonstranterna inuti plenisalen om de nu finns där? Om den nu är lika våldsamma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in