2021-01-07, 16:59
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Du verkar uppenbarligen inte förstå hur internationell terrorism opererar

Snarare du som inte förstår hur skiten fungerar... men var nu så snäll och upplys mig hur dessa alibabas ska kunna begå terrorbrott om de inte ens får beträda Europeisk mark? det funkade nämligen fin fint i flera århundraden när man höll gränsen mot dessa.

Citat:
Som sagt du verkar inte förstå hur diplomatiska relationer upprätthålles. Håll dig till dina konspirationsteorier i fortsättningen.

Du kanske ska ta o välja dina ord med mer omsorg nästa gång din jävla fåne... eftersom du påstår att Trump svek Kurderna... något han omöjligen kan ha gjort eftersom han aldrig lovade dem något ifrån början.
Citera
Medlem
wedonthavetimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Man kan hur som helst konstatera hur enormt dubbla måttstockar som används beroende på vilka det är som demonstrerar/kaosar, som kommer med anklagelser om valfusk eller som skjuts av polisen.

Är det konstigt? BLM "hatar" polisen medans Trump-supportrar älskar polisen.

Poliser känner sig inte hotade av trump-anhängare. Vilket du förstår när du även ser stormningen.

Vid stormningen blir poliserna fast i krånga korridorer med trump-anhängare men dom behandlas vänligt och som vänner. Om det var BLM-anhängare skulle poliserna blitt misshandlade.

Spola till 20:23 i stormnings-filmen: https://banned.video/watch?id=5ff6857e00bac0328da8e888
Citera
Medlem
Det priviligerade och korrupta etablissemanget visade sitt hat och förakt mot folket igår, sen
flydde dom likt patetiska ökenflyktingar från deras egen kammare.

Demokraterna och etablissemanget är mördare som skjuter skarpt mot en obeväpnad kvinna, förhoppningsvis får de skyldiga vakterna för denna sataniska illgärning federalt dödstraff.
Det är som om vi bevittnar en ny bolshevikkupp, denna gång i USA, demokraterna och deras globalististiska bundsförvanter i delar av det republikanska partiet försöker instituera en kommunistisk terrorregim och folket gör motstånd för allt vad dom kan.
Senast redigerad av Rugg 2021-01-07 kl. 17:04.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Ett Brittiskt nyhetsteam lyckades följa med Trumpsters in i Capitol Hill och kunde filma inifrån, otroligt bra bilder från igår!

https://twitter.com/i/status/1347012801638883330

STOP THE STEAL STOP THE STEAL!

Fredliga demonstranter hette det. Jo just det...
Citera
2021-01-07, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Vilket är samma sak.
att ha som slogan att man vill tillbaka är precis tvärt emot att säga att man vill göra något nytt. Men den skillnaden tycker visst trumpister vara samma sak.

Lite som att Hunter Bidens affärer med Kina är samma sak som presidentens (samt familj) som man INTE behöver titta på. (Trump själv har alltså bankkonto i kina, men bidens son är den farliga).

Eller när clinton använde fel server och skulle i fängelse men när ivanka gjorde samma sak.... ähhhhh, sak samma. Trump tyckte ju det var ok.

Bäääääää
Citera
Medlem
SkogsKonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wedonthavetime

Poliser känner sig inte hotade av trump-anhängare. Vilket du förstår när du även ser stormningen.

Vid stormningen blir poliserna fast i krånga korridorer med trump-anhängare men dom behandlas vänligt och som vänner. Om det var BLM-anhängare skulle poliserna blitt misshandlade.

Aha. Därför polisen sköt ihjäl fyra personer då...?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Du tycker att man skall sakligt bemötning Trumps uppviglingar på Twitter istället för att stänga av honom.

Men, hur och var skall man göra denna bemötning, och hur skall man få Trumps följare att ta del av den?

Att bemöta honom i hans kommentarsfält är meningslöst eftersom varje kritisk kommentar drunknar i 10 tusen "MAGA"-spam direkt efteråt.
Jag kan delvis hålla med dej.
Men samtidigt tycker jag det borde ligga i Twitters intresse att förutse detta då de lanserade detta..
De vet (borde veta) mycket väl att både Facebook och Twitter är otroligt stora inom snabb kommunikation idag.
Och jag kan helt ärligt säga att jag tyckt det varit lika illa om de hade stängt av Biden av någon anledning.
I min värld signalerar detta att man tystar det fria ordet. Alla har rätt att ha en åsikt. Det är frihet! MEN då måste man också fritt kunna diskutera de olika åsikterna utan att bli avstängd.
Detta borde Twitter tänkt på istället för att bara stänga av...
Citera
Medlem
Tycker det är intressant att vänsterfolk bönade och bett på Jens Stoltenbergs twitter om en NATO intervention. Samma vänsterfolk som gnällde om NATO-imperialism.
Citera
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Hade det varit ryssar så hade jag åtminstone förstått anledningen. Detta var amerikanska medborgare som terroriserade hjärtat av USAs demokrati bärande MAGA-hattar och sydstatsflaggor. Du tycker inte det är ett angrepp på USAs konstitution och demokrati?
USA är ingen demokrati, det är en stat ockuperad av judemaffian - ZOG. Vill du inte att amerikanerna ska resa sig mot denna förtryckande näsmaffia?
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
De högerradikala tokarna består onekligen av en samling nyttiga idioter.
Hade de inte gjort så mycket skada hade man kanske kunnat tycka synd om dem.

Se det från den ljusa sidan, GOP:s anseende som parti är skadat för flera år framöver.
Citera
2021-01-07, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wedonthavetime

Jag menar hur media skildrar, var kanske lite otydlig där.
Citera
2021-01-07, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag förstår inte frågan, vad skulle det spela för roll?
Att det är juridiskt oklart vem som faktiskt "brutit sig in" på Nancys kontor (eller bara rent av öppnat en olåst dörr, för hon lär vara så långt gången i sin senilitet att hon varken minns nycklar eller lösenord vide det är laget).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in