2021-01-07, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Har dom anställt nya? Så mycket bokade dejter och ”skiter i att logga” attityden igår.
Det förstör så mycket.

Eller hur? Så jävla tröttsamt. Jag hoppas dom blir utsparkade lika fort som dom kom. Kom in i en konversation igår där fyra operatörer (alla från samma företag som oss då) innan bara skiter i att svara när target frågar för fjärde eller femte gången vart player bor och bara svamlar på om onödig skit som inte ens var i konversationen... Alltså suck !!
2021-01-07, 13:01
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Har dom anställt nya? Så mycket bokade dejter och ”skiter i att logga” attityden igår.
Det förstör så mycket.

Det är klart dom har anställt nya. Många går ju in i den här tråden och läser om vilket bra arbete det är.

Företaget är glada att dom har ni som skriver och bumpar den här tråden, på så vis kan dom få meddelanden som finns delad på flera vilket betyder att ingen kommer upp i högsta nivån.

Företaget tackar er.
2021-01-07, 14:03
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Eller hur? Så jävla tröttsamt. Jag hoppas dom blir utsparkade lika fort som dom kom. Kom in i en konversation igår där fyra operatörer (alla från samma företag som oss då) innan bara skiter i att svara när target frågar för fjärde eller femte gången vart player bor och bara svamlar på om onödig skit som inte ens var i konversationen... Alltså suck !!
Jag anmäler direkt dom som bokar och skiter i att logga. Skillnad på att missa en liten grej, eller bara nonchalera. Det är min tid som måste läggas på andras slarv. Skulle också vilja skita i det, men har inte lust att bli avstängd.
2021-01-07, 14:29
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmansach
Skicka en bevis till mig på pm då?

vi har en kille som du i chatten
janne heter han

lova lova

bevisa bevisa
2021-01-07, 14:56
Medlem
Citat:
Du vet lika bra som mig att det är skit betalt. Detta är ju bara reklam för en skitjobb, FB borde ta bort tråden!

Mannen, när man försöker visa bevis för dig så anklagar du en för att man jobbar på företaget. Du är fan pinsam haha
2021-01-07, 15:06
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Du vet lika bra som mig att det är skit betalt. Detta är ju bara reklam för en skitjobb, FB borde ta bort tråden!

hora visa din skit bild naken säg när vart annars sug annan hej då
2021-01-07, 15:26
Medlem
Citat:
Men du har inte svarat på frågan vart du bor och om du kan få fontänorgasm flera gånger på samma natt?????????
2021-01-07, 15:28
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Men du har inte svarat på frågan vart du bor och om du kan få fontänorgasm flera gånger på samma natt?????????

Men VART BOR DU?

PS: Naken. I jacuzzi. 2. Horor. Tokyo. London. Imorgon. Champagne. Trav. 3 miljoner. En. Kväll. Vad. Görs. ?.
2021-01-07, 15:44
Medlem
Citat:
Jag anmäler direkt dom som bokar och skiter i att logga. Skillnad på att missa en liten grej, eller bara nonchalera. Det är min tid som måste läggas på andras slarv. Skulle också vilja skita i det, men har inte lust att bli avstängd.

Jag har inte gjort det hitintills nån gång, men nu börjar jag tröttna på att vissa operatörer bara ska sno åt sig så mycket som möjligt och sen skiter i att logga överhuvudtaget och inte ens kan följa konversationen. När en player sitter och frågar en target vad han jobbar med när det står loggat för flera dagar sen då jävlar får det vara nog. Jag ska också börja skvallra.
2021-01-07, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Men VART BOR DU?

PS: Naken. I jacuzzi. 2. Horor. Tokyo. London. Imorgon. Champagne. Trav. 3 miljoner. En. Kväll. Vad. Görs. ?.
Solvalla. V75 Jackpot. 16 mille. Efter. Du. Jag. Arlanda. Champagnefrukost. Flyget. 10km klubben (kåta). Landar (Paris). 69:an (hotel svit). Rysk kaviar. 2021. Vårt. År.
2021-01-07, 16:15
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Jag har inte gjort det hitintills nån gång, men nu börjar jag tröttna på att vissa operatörer bara ska sno åt sig så mycket som möjligt och sen skiter i att logga överhuvudtaget och inte ens kan följa konversationen. När en player sitter och frågar en target vad han jobbar med när det står loggat för flera dagar sen då jävlar får det vara nog. Jag ska också börja skvallra.
Hade en igår som var överlycklig för att han skulle på dejt på söndag. Den lyckan var inte långvarig.
2021-01-07, 17:07
Medlem
Hur ofta får ni varningar ungefär? (JH)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in