2021-01-07, 15:55
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Jag vet. Det är det som är det sjuka med media och politiker idag. Jag lyssnade mycket på Studio Ett tidigare. Men eftersom de är helt vänstervridna så klarar jag inte av det längre. Det går inte att lyssna pår Fernando Arjas eller Gina Lindbergs tolkning av det som sker i USA heller. Det är stöpta i samma form. Du har snart en VP som sa i intervjuv att BLM protesterna måste fortsätta till veilket pris som helst, även efter valet (om Trump vann alltså). Det är det som är det sjuka och jag vet att det är svårt att rycka en händelse ur dessa fyra år av politik och diskutera dessa subjektivt. Jag är 100% övertygad att det fuskades i valet. Jag tycker att Pence var svag. Förrädare nej. Jag tycker Trump sköt tiden efter valet dåligt och jag önskar att vi satte dit Kina för covid.

jag tycker Gina är bra och saklig
Citera
2021-01-07, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Vilket jag har skrivit så jag fattar inte vart du vill komma
Hur är det med läsförståelsen?
Men dåså
Citera
2021-01-07, 15:56
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
dom hade med sig påkar, spetsiga flaggor, sköldar batonger m m
av det som syns tydligt på filmerna som snurrat

sen finns det flera uppgifter om handeldsvapen som riktats mot poliser innan förstärkning och att trump har rört sig bland massorna och manat på för mer våld

He he. Tror du på de uppgifterna? Att de riktat handeldvapen mot polisen utan vedergällning? Och att Trumph själv rört sig i folksammlingen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Yep, polisen borde ställt upp kulsprutor och mejat ned alla redan när de försökte ta sig upp för trappen..
Ja istället för att släppa in demonstranterna varför inte...
Nej men ärligt talat varför ens släppa förbi dom?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Oj vilket innestående hat och förakt du verkar ha för Trumpare.. du borde söka hjälp för ditt hat
Svara istället för att raljera ditt jävla sandkorn.
Citera
Medlem
Citat:
Tillhyggen? Kolla själv för fan.
Flaggor dåmenar du
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Absolut.
Men att storma kongressen är åt helvete, oavsett vad som hänt tidigare.

Att ursäkta sitt eget felaktiga beteende med att skylla på någon annans beteende är svagt. Då är man inte bättre än dom.

Dom här dumma jävla rednecksen är lika duperade och styrda som cracknegrerna. Men båda grupperna förstår inte det själva utan tror att de fattar sina egna beslut.

Är det inte det de flesta säger? Detta pöbelbeteende måste förkastas, absolut. Men samtidigt är det viktigt att påpeka att detta föregåtts av en hel sommar av BurningLootingMurdering som underblåsts av demokraterna och CNN. Man kan inte hylla den ena typen av kaosande som berättigat då man slåss för en god sak, och sen förkasta den andra typen för att detta är en "statskupp".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Vart är bevisen? Jag ser bara några rykten
Det har gjorts ansiktsscanningar:

https://www.washingtontimes.com/news/2021/jan/6/xrvision-firm-claims-antifa-infiltrated-protesters
Citera
2021-01-07, 15:57
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
HAHAHAAHA The best argument! HJUUUGE argument! Argument like you never seen before! MAGA!

Om det där är det bästa du har att komma med bör du nog fundera över om du kanske har fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
jag tycker Gina är bra och saklig

Alla har rätt till att ha fel.
Citera
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
De första tillkom för att dom ansåg då vara viktigast, men de är kronologiskt numrerade. Således är inte 24th viktigare än 25th bara för att det kommer före.. Vad är det du inte förstår? Politiken och samhället utvecklas över tid. Nästa amendment blir 28 oavsett hur viktigt det är.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_amendments_to_the_United_States_Constituti on

Om du istället för wikipedia läser på om hur USAs grundare resonerade så kan du se att tilläggen antogs ”in order of importance”. Du höll ju med om det tidigare så varför detta aspiesvammel?
Citera
Medlem
Citat:
Ja istället för att släppa in demonstranterna varför inte...
Nej men ärligt talat varför ens släppa förbi dom?
Ja det är ju tiotusen dollarsfrågan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in