Citat:
Ursprungligen postat av
AreYouBack
Jag vet. Det är det som är det sjuka med media och politiker idag. Jag lyssnade mycket på Studio Ett tidigare. Men eftersom de är helt vänstervridna så klarar jag inte av det längre. Det går inte att lyssna pår Fernando Arjas eller Gina Lindbergs tolkning av det som sker i USA heller. Det är stöpta i samma form. Du har snart en VP som sa i intervjuv att BLM protesterna måste fortsätta till veilket pris som helst, även efter valet (om Trump vann alltså). Det är det som är det sjuka och jag vet att det är svårt att rycka en händelse ur dessa fyra år av politik och diskutera dessa subjektivt. Jag är 100% övertygad att det fuskades i valet. Jag tycker att Pence var svag. Förrädare nej. Jag tycker Trump sköt tiden efter valet dåligt och jag önskar att vi satte dit Kina för covid.
Det är patetiskt. Ska bli kul att se hur kaosartat de blir när alla snowflakes inser att livet inte blir bättre, snarare tvärtom, med Biden som president. Trump behandlade usa som ett företag, han ville väl för sitt land och prioriterade sitt land. Helt jävla rätt.
För er vänsterextrema och feminazi - börja söka lite fakta om världen. Lyssna på Jordan Peterson, Candace Owens, Charlie Kirk. Där har vi framtiden i usa.