2021-01-07, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Personerna som hjärntvättat henne med lögner om valfusk, som gjort att hon valde att försöka hoppa in mot personer med vapen riktade mot henne, dom borde åtalas.

Hon blev skjuten av en terrorist på andra sidan fönstret, kanske betald av demokraterna och media.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Så du ser det som att en korrupt diktator är en folkhjälte?
Han har nu med överlägsen marginal dessutom kvalificerat sig som den sämsta president som någonsin funnits.

Trump är såklart den absolut sämsta skit till president som USA någonsin har skådat. En sinnesrubbad orange pajas som kommer att sluta på dårhus.
Citera
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Folket valde Trump men de som har den riktiga makten i en demokrati är de som räknar rösterna.

Hur får du ihop detta nu då?
Biden sopade rent. Miljoner fler som röstade på honom än som ville ha pajasen. Och då anser du att "folket" ville ha clownen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
En annan sak som amerikaner tror på, det är att änglar, gudar, själar och andra övernaturliga väsen existerar på riktigt. De är med andra ord riktigt korkade, lågbegåvade och lättmanipulerade.
Att svennebanan inte inser detta är skrämmande.
Jag trodde vi alla var människor.

Alla till vänster har en Dan Eliasson i sig.
Citera
Medlem
Czarens avatar
Citat:
Han har nu med överlägsen marginal dessutom kvalificerat sig som den sämsta president som någonsin funnits.

Vad i hans sakpolitik har kvalificerat honom som det?
Citera
2021-01-07, 09:35
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
ANTIFA medlem talar ut - "I WAS PAID TO STORM CAPITOL HILL"

https://www.youtube.com/watch?v=g-H7AyZu9VA&feature=emb_logo

Hela det här snacket om att det är ANTIFA som står bakom har kommit fram väldigt snabbt och väldigt väl koordinerat. Nästan som om det var någon som planerat det i förväg.
Citera
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Jag pratar inte om Bidén. Jag menar Donald J Trump och han är en folkhjälte. Den andra är en korrupt diktaturälskare.
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Där var det klart då. Biden uppe i 296 nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Hur så? Det är nog bara du som lider utav grav kognitiv dissonans i detta fall. Ska ni försvara polisen i USA nu helt plötsligt? Tror du jag försvarar Trump-mupparnas löjlerier eller? Icke. Därför hennes död känns jävligt onödig. På sätt och vis är det indirekt Trumps fel (i så fall kan man dock lika gärna beskylla Biden), men tekniskt sätt är det snutjäveln som i slutändan tröck av.

Jag känner kanske inte till exakt alla detaljer ännu dock. Så missinformerad kan jag nog allt vara, men det gör mig inte intellektuellt ohederlig.

Men jag kan redan känna på mig att en diskussion med dig bara kommer vara en enda lång gaslight precis som med många andra troll på denna skitsajt. Fattar inte varför jag kommer tillbaka gång på gång och aldrig kan slita mig från detta avlopp. Det fyller inget syfte här att sitta och spy galla på detta skitsamhälle och få skit tillbaka bara för att man har en åsikt som de flesta till båda höger och vänster inte är ombord med.

Blech. Det här är meningslöst. Sociala medier är cancer. Mentalt gift. Jag skulle aldrig egentligen aldrig uttalat mig. Jag ska egentlien bara hålla käften och aldrig ge narcissisterna här en inblick i min egna åsikter igen.

Jag är en idiot. Ni är idioter. Trump är en idiot. Biden är en idiot. Idioterna som stormade Senaten är idioter. Amerikanska politiker är idioter. Media är ett pack genomvidriga, själlösa psykopater.

Aldrig mer! Ska aldrig mer följa nyhetsflödet och förgifta min hjärna. Ska aldrig mer klicka in på denna skitsajt. Jag ska skaffa mig ett liv. Jag vill inte veta av något. Jag ska köpa en båt och bo på havet. Slipper jag samhället och samhället slipper mig.

Att George Floyd var en serieförbrytare med knark i blodet när han omkom var ju något som framkom först senare när upploppen redan var i full gång världen över, därför menar jag att du inte kan jämföra omvärldens reaktioner på det sätt du gjorde.

PS. Ta en kopp te eller dylikt, du verkar behöva lugna ner dig en aning
Citera
2021-01-07, 09:36
Medlem
Aakkes avatar
Hade D.Trump bara godkänt valresultatet hade han säkert kunnat ställa upp i 2024.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det är typ 10-20 poliser bakom? Varför sköt idioten? Och varför gjorde inte poliserna något????
För att den som sköt var en av Capitoliums secret servicemen. De har i stor sätt carde blanche, Men det kommer tillbaka från en ilsk befolkning. Garanterat.
Citera
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Du bör nog lära dig vad diktatur är... all makt utgår ifrån folket eller ja iafall i "ord" i praktiken är det inte så... så förklara nu hur det är att förespråka diktatur när folket reser sig?

”Folket” = trailerboende lönnfeta rednecks?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in