2021-01-07, 09:15
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Oväntat att en terrorist vill att den bästa presidenten genom tiderna och en folkets hjälte ska bli avsatt.

Precis.. men han avträder ju om 14 dagar ändå enligt experter på Flashback
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Absolut inte. Jag har sett detta live sedan det började, man såg kravallstaket flyga åt helvete långt innan någon som helst polisaktivitet inleddes. Faktum är att det som debatterats nästan mest är hur fan det kunde ta så länge innan polisen gjorde något efter att dom brutit sig in.

Då blundat du. Även jag har sett hela händelsen. Live och i repris. Flera gånger.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Förklara gärna hur du menar att mer transparens och kontakt med medborgare skulle vara förespråkande för diktatur? Vilket Är summan av det personen säger
Du förlorade nog de flesta i tråden

ganska vanlig åkomma hos vänsterblivna nyttiga idioter... att skrika diktatur, fascism osv när de ska behöva stå till svars för sina brott mot folket i det egna landet.
Citera
2021-01-07, 09:16
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Oväntat att en terrorist vill att den bästa presidenten genom tiderna och en folkets hjälte ska bli avsatt.

Terrorist?
Menar du att han stormat Capitol med kravallsköld och Vikingakläder?
Citera
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Såg en stund på talet och det var otäckt att höra. Han skulle aldrig anse sig besegrad. Han angav 10-15000 i varje stat som redan var döda, som hade bussats in till staten för att rösta, underåriga som röstat etc etc utan något som helst bevis. Personligen tror jag detta kan vara det bästa som kunde hänt Biden. Nu kommer amerikanerna sluta upp bakom sin president !!
Det tror jag inte att du gjorde.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Såg en stund på talet och det var otäckt att höra. Han skulle aldrig anse sig besegrad. Han angav 10-15000 i varje stat som redan var döda, som hade bussats in till staten för att rösta, underåriga som röstat etc etc utan något som helst bevis. Personligen tror jag detta kan vara det bästa som kunde hänt Biden. Nu kommer amerikanerna sluta upp bakom sin president !!
https://www.politico.com/news/2020/11/09/republicans-free-fair-elections-435488

Hahahah!!!
Jo men visst, o restriktionerna kommer släppas inom 15år samt viruset är under kontroll om 5 år
Haha wow

Ska du sälja Brooklynbron eller Eiffeltornet också?
Medans du håller på menar jag..
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Då blundat du. Även jag har sett hela händelsen. Live och i repris. Flera gånger.

Du måste sett när dom försökte återta kontrollen och använde flash bangs. Men då hade mobben redan brutit sig in för länge länge sedan.
Citera
2021-01-07, 09:17
Medlem
pinnpelle88s avatar
Nya stormningar av Senaten JUST NU;

https://media.thedonald.win/post/4rpvimQC.png

Hur fan kan dom komma undan med det?? Vad fan händer i USA???
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Owlstone
Att jämföra dessa två isolerade fall på detta sätt när hennes lik ännu inte kallnat är intellektuellt ohederligt och det vet du nog innerst inne.

Hur så? Det är nog bara du som lider utav grav kognitiv dissonans i detta fall. Ska ni försvara polisen i USA nu helt plötsligt? Tror du jag försvarar Trump-mupparnas löjlerier eller? Icke. Därför hennes död känns jävligt onödig. På sätt och vis är det indirekt Trumps fel (i så fall kan man dock lika gärna beskylla Biden), men tekniskt sätt är det snutjäveln som i slutändan tröck av.

Jag känner kanske inte till exakt alla detaljer ännu dock. Så missinformerad kan jag nog allt vara, men det gör mig inte intellektuellt ohederlig.

Men jag kan redan känna på mig att en diskussion med dig bara kommer vara en enda lång gaslight precis som med många andra troll på denna skitsajt. Fattar inte varför jag kommer tillbaka gång på gång och aldrig kan slita mig från detta avlopp. Det fyller inget syfte här att sitta och spy galla på detta skitsamhälle och få skit tillbaka bara för att man har en åsikt som de flesta till båda höger och vänster inte är ombord med.

Blech. Det här är meningslöst. Sociala medier är cancer. Mentalt gift. Jag skulle aldrig egentligen aldrig uttalat mig. Jag ska egentlien bara hålla käften och aldrig ge narcissisterna här en inblick i min egna åsikter igen.

Jag är en idiot. Ni är idioter. Trump är en idiot. Biden är en idiot. Idioterna som stormade Senaten är idioter. Amerikanska politiker är idioter. Media är ett pack genomvidriga, själlösa psykopater.

Aldrig mer! Ska aldrig mer följa nyhetsflödet och förgifta min hjärna. Ska aldrig mer klicka in på denna skitsajt. Jag ska skaffa mig ett liv. Jag vill inte veta av något. Jag ska köpa en båt och bo på havet. Slipper jag samhället och samhället slipper mig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Här ser man också VARFÖR de tar sig in i byggnaden. De stod i tusentals helt lugnt och väntade och polisen anföll med tårgas. Då började intrånget. Ergo det är polis och maktens eget fel att det gick över styr.

Filmen är mycket sevärd. Och förklarar en hel del varför det ser ut som det gör. Men SVT ljuger vidare. Med Bildt och Reinfeldt som sanningsvittne.
Fast, om polisen använder tårgas så går man väl därifrån? Urbota jävla korkat att då gå in och skapa kaos. Inte konstigt att man blir skjuten då.
Citera
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Terrorist?
Menar du att han stormat Capitol med kravallsköld och Vikingakläder?
Han?
Citera
2021-01-07, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Nej men du och övriga vänstermuppar här i tråden gör bort er...

Det har rapporterats om allt för mycket konstiga saker i detta val om bilar som kommer mitt i nätterna och levererar röster, det finns filmer på när valobservatörer bes gå hem för att man stoppar rösträkning för att man ska fortsätta dagen därpå för att samma sekund som de lämnar lokalen ta fram och börja räkna röster igen...

Så nej det är du med övrigt anhang som gör bort er här i tråden.

Låter ju jättetroligt att man skulle kunnat orkestrera en sådan apparat i tillräckligt många delstater o alla dessa distrikt inom staterna osv för att det skulle göra någon skillnad för resultatet, och sedan att det inte skulle komma fram är ju ännu mindre sannolikt.

Det skulle vara en för stor apparat för att kunna dölja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in