2021-01-07, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Ilhan "jag knullar med min egen bror" Omar vill nu impeacha Trump;

https://twitter.com/IlhanMN/status/1346934098384793606?s=20

Ilhan Omar
@IlhanMN
·
10h
I am drawing up Articles of Impeachment.

Donald J. Trump should be impeached by the House of Representatives & removed from office by the United States Senate.

We can’t allow him to remain in office, it’s a matter of preserving our Republic and we need to fulfill our oath.

Är inte det jävligt overkill? Jag menar.. han är ju inte President om 14 dagar ändå... eller?
Spelar ingen roll om han har 1 år eller 1 timme kvar. Är väl ändå rätt att han ska få stå till svars för sina handlingar om de finner att han agerat olagligt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
eh, Nej

Ät du blind eller har du inte sett bifogad film?
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Jo EFTER att polisen skjutit tårgas mot stillastående och obeväpnad demonstration utanför.

Absolut inte. Jag har sett detta live sedan det började, man såg kravallstaket flyga åt helvete långt innan någon som helst polisaktivitet inleddes. Faktum är att det som debatterats nästan mest är hur fan det kunde ta så länge innan polisen gjorde något efter att dom brutit sig in.
Citera
Medlem
Citat:
När Fox News (ägd av jude Murdoch) förådde Trump på valnatten så gick de från den mest sedda TV-kanalen, alla kategorier till den minst sedda..

Fox News har ca 3 miljoner tittare under primetime, det finns 328 miljoner människor i USA. Majoriteten tittar på MSM och större delen av världen kopierar deras nyheter...
Citera
2021-01-07, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dapanch
Ja här har vi ännu en förespråkare för diktatur. Skrämmande..
Hehe , är du totalt obildad, så det är diktatur när folket styr
Citera
Medlem
Citat:
ANTIFA medlem talar ut - "I WAS PAID TO STORM CAPITOL HILL"

https://www.youtube.com/watch?v=g-H7AyZu9VA&feature=emb_logo
Han borde ha kammat sig innan han spelade in videon.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Det gjorde han inte heller. Det är fejknjus och lögner som sprids. Det är bara att kika på talet. Det var ett väldigt bra tal för övrigt.

Såg en stund på talet och det var otäckt att höra. Han skulle aldrig anse sig besegrad. Han angav 10-15000 i varje stat som redan var döda, som hade bussats in till staten för att rösta, underåriga som röstat etc etc utan något som helst bevis. Personligen tror jag detta kan vara det bästa som kunde hänt Biden. Nu kommer amerikanerna sluta upp bakom sin president !!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dapanch
Ja här har vi ännu en förespråkare för diktatur. Skrämmande..
Förklara gärna hur du menar att mer transparens och kontakt med medborgare skulle vara förespråkande för diktatur? Vilket Är summan av det personen säger
Du förlorade nog de flesta i tråden
Citera
2021-01-07, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Hahah filmen visar massa hillbillies på sitt livs resa. Herregud vad cringe film att se...
Det må så vara, men skjuts tårgas det INNNAN eller bara EFTER inträngandet? Vad är det som de försöker släcka på gräsmattan? Som man blir tilltalad svarar man. Även du.
Citera
Medlem
bbwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankybody
39% av ALLA Amerikaner tror att det var valfusk, bland republikanerna är det förmodligen mer än 70%...

Nej.

Påhittade siffror blir inte sanna bara för att du skriver det på ett forum.

De flesta amerikaner inser att det var ett korrekt val. Bland republikaner är det mer än 95% som förstår detta.

Källa America today
Citera
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llanfihangel
Hur kan du med att skriva en så uppenbarlig felaktighet?

Ingen av domstolarna i alla fall.
Antingen förespråkar diktatur eller så erkänner du den demokratiska processen. Vilken sida står du på?
Citera
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ilhan "jag knullar med min egen bror" Omar vill nu impeacha Trump;

https://twitter.com/IlhanMN/status/1346934098384793606?s=20

Ilhan Omar
@IlhanMN
·
10h
I am drawing up Articles of Impeachment.

Donald J. Trump should be impeached by the House of Representatives & removed from office by the United States Senate.

We can’t allow him to remain in office, it’s a matter of preserving our Republic and we need to fulfill our oath.

Är inte det jävligt overkill? Jag menar.. han är ju inte President om 14 dagar ändå... eller?
Oväntat att en terrorist vill att den bästa presidenten genom tiderna och en folkets hjälte ska bli avsatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in