2021-01-07, 07:25
Medlem
Soterns avatar
Tyvärr är detta nog slutet för Trumpismen. Där gick man för långt och därmed slutar antagligen Trumpismen, som jag trodde skulle kunnat bli en folkrörelse mot PK-samhället.

Blir nog svårt att stoppa globalismen nu.
Citera
2021-01-07, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
19 personer dog under BLM protesterna. Hur menar du att man dödat fler idag/igår?

Edit; The Guardian skriver tom 25 dödade under BLM protesterna.

Det dog mer uppåt 50 Pers totalt. Den sista var en Obeväpnad Trump supporter som blev avrättad av en afait. Just när alla vänsterextrema skröt som bäst om att AFA minsann aldrig dödat någon.
Citera
2021-01-07, 07:26
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ja

Men du undviker att svara på min fråga var samtliga 19 där dödade av polisen och var samtliga 19 BLM/AFA anhängare?

Du har fel. Varken idag eller under BLM är alla dödsfall orsakade av poliser. Så var vill du komma?
Citera
2021-01-07, 07:27
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Nej, av Aliens...

försök till att vara rolig? av dessa 19 finns det hur många som helst som dödades inne i de så kallade "no go zonerna" som afa och blm satte upp... 2 afa vart skjutna av 1 medborgare några andra vart skjutna av en butiksägare när de försökte plundra hans butik... så hur många döda då polisen under dessa härjningar.
Citera
2021-01-07, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Men saken var att du ansåg att det förekom valfusk.. Nu vill du störta USAs demokrati. Russian BOT much?

En del tror på valfusk medan andra tror på konspirationsteorier om ryska botar.. Det är verkligen kul att driva med er. Älskar att få er att lida psykiskt. Den mentala hälsan inom vänstern är total.
Citera
2021-01-07, 07:30
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Du har fel. Varken idag eller under BLM är alla dödsfall orsakade av poliser. Så var vill du komma?

Vart jag vill komma är att polisen använde sig av bra mycket mer våldskapital idag än vad de gjorde under blms härjningar.

och hur förklarar du då de andra dödsfallen? tog de måhända kollektivt självmord eller något?
Citera
2021-01-07, 07:30
Medlem
zaphiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Massmedia försöker få detta handla om Trump och Trump alone.
Vilket är synnerligen bedrägligt.
Trump är bara "katalysatorn" som får en gammal växande varböld att spricka.

Ja, så här lät det ju inte när blm och antifa röjde. Känns som att det alltid är trumps fel hur dom än vrider och vänder på det.
Citera
2021-01-07, 07:31
Medlem
Citat:
370 000 har dött av Corona under Trumps watch. Många menar att den siffran kunde halverats med bättre ledarskap från presidenten.

Några dog väl av förgiftning av blekmedel också, sedan han tipsat om det.

1,114 döda per 1 miljon i USA.

887 döda per 1 miljon i Sverige.

Antal döda är inte intressant, per capita däremot.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Men saken var att du ansåg att det förekom valfusk.. Nu vill du störta USAs demokrati. Russian BOT much?
Nej, jag har inte argumenterat för valfusk alls i tråden
Pratar du om?
Lägg inte ord i min mun.
Jaga Väderkvarnar o halmgubbar på din egen tid.

Jaga många skuggor?
Mccarthyismen lever kvar ser jag, pinsamt
Citera
Medlem
okok1s avatar
Kan det ha funnits statliga provokatörer bland demonstranterna som har försökt piska upp stämningen och varit uppviglare? Det hade inte varit första gången det händer. Med tanke på vilken polisstat USA är så borde det inte vara orimligt.
Senast redigerad av okok1 2021-01-07 kl. 07:34.
Citera
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
En del tror på valfusk medan andra tror på konspirationsteorier om ryska botar.. Det är verkligen kul att driva med er. Älskar att få er att lida psykiskt. Den mentala hälsan inom vänstern är total.
Nej, jag drev med dig, för du låter som en rysk bot, men det woooschade naturligtvis förbi din näsa också. Väldigt oväntat..
Citera
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Ni som tror att det blir revolution i USA nu:

Dröm vidare. De flesta amerikaner känner avsky inför stormningen av Kapitolium.

Hur många var det som stormade Kapitolium? Och hur många var det som inte gjorde det, och som inte ville att det skulle hända?

Dröm vidare, ni som tror att det ska bli revolution.

Det enda som händer är att USA inte kommer tillåta Trump att obstruera när det blir dags att lämna över makten till Biden den 20 januari.

I din värld så måste 100% av befolkningen vara med på något för att det "inte ska vara avsky mot något" patetiska nolla..

Visste du att 2% av Amerikaner reste sig mot England och körde ut dem medans 98% satt tysta och såg på?

Visste du att 7 män startade NSDAP som 14 år senare hade 90%+ av alla rösterna i demokratiska val innan man slutade med val för det var slöseri med tid och pengar?

Jävla lågpanne åsna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in