Citat:
Ursprungligen postat av
trevliggrabb
Muuh orange man jättedum.
Du rapar ju bara samma skräp som alla redan hört från Aftonbladet och ska beskylla andra för att inte kunna tänka självständigt? Imbecill.
Du förstår, din åsikt här är ändå totalt irrelevant, alla har redan hört dina åsikter miljoner gånger förut och du har ingenting nytt att komma med som ingen redan har hört förut. Rimligtvis borde du lämna över debatterandet åt de med dina åsikter som faktiskt kan formulera sig betydligt bättre.
Så hur är det relevant? Måste alla ha samma åsikter för att de tillhör samma parti ett land med 2 partier i parlamentet? Idiot.
För egen del hade jag gärnat sett att Republikanerna splittrades då skillnaden mellan anti-globohomo-falangen och stora korporativsidan med deep state-republikaner som Mitt Romney är ofantligt mycket större än vad det är hos Demokraterna där blodtörstiga kommunister från AFA och övriga demokrater ligger varandra nära om hjärtat.
Det är fantastiskt att du implicerar att du ska vara en av de klokare människorna med din åsikt, för om du resonerade som du själv uppmanar mig att göra hade du varit tyst.
Vilka högerbloggar rekommenderar du att mänskligheten läser för att få ofärgad sanning? Det verkar gå så bra för dig och dina jämlikar
Bara för att idiotin i din åsikt gör den unik betyder det inte att du är en klok och fri tänkare.
Du lider av samma problem som bögarnas bög Jonas Gardell, den märkvärdigas behov att vara märkvärdig. Snart är det Bögbingo på dig