2021-01-07, 00:25
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Hur kan du komma fram till statskupp?

De demonstrerade, de ville inte byta president och hade inga vapen.

De stormade kongressen. Jag skulle kunna tänka mig att det finns lagar som säger att man inte får göra det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Jaså? Hade de skjutits innan de hunnit bränna ner något eller döda någon? Det tycker du är dåligt?
Man visste mycket väl vad dessa människor hade för agenda. Kör på de först, fråga sen.

Så gjorde man i Minneapolis, Portland, Seattle.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
som sagt, floyd låg ner med ett gäng poliser ovanpå sig. medvetslös i åtta minuter.

tycker varken att betala med en eventuellt falsk tjugolapp och att paja en dora på stadshuset förtjänar dödsstraff men hade jag vart vakt under ett upplopp och folk springer mot mig utan att stanna när jag riktar vapnet mot dom hade jag nog dragit av ett par skott jag med.
hellre det än att låta personen hinna fram och börja slita i vapnet.

hon var obeväpnad... och står redan framför dörren, men enligt ondahamstern så är det ju helt okej så länge man inte åtlyder order... och det gjorde inte Floyd heller han åtlöd inte polisensorder och gjorde även aktivt motstånd mot poliserna när de försöker sätta in honom i bilen... och med ondahamsterns logik så är det helt legitimt att då döda.
Citera
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Ja men de kommer göra en stor grej av det som de gjorde med den överdosande knarkarnegern Floyd.

De diskuterade just att hennes död mycket väl kan leda till fler upplopp och incidenter.

Huruvida hon var knarkare eller ej tror jag inte de vet än.
Citera
Medlem
sliskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Oj vad många kommunister och annat skit på vänstern döl plötsligt upp i dessa trådar. De lyste med sin frånvaro när terroristgrupper som Antifa och BLM förstörde och terroriserade städer i månader.

Ja men det är ju fin vänstern de gör ju aldrig något fel allt är ju Trumps fel och Biden har inte fifflat med valet. alla som tycker nåt annat är Högerextrema och Nazi glöm aldrig det.
Citera
Medlem
hybridvarantants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Demokraterna begär av Pence att avsätta Trump m.h.a 25:e.

Oj, har du någon källa? Såg att Pence ändrat bakgrundsbild på twitter till Biden & Harris.
Citera
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Skrev du det här? Missade det.

Jo jag skrev att det är dags för det, att det borde gå nu. Men har inte läst att demokraterna faktist kräver det?
Citera
2021-01-07, 00:26
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Var ju det jag sa nån timme sedan. Var läser du?

https://thehill.com/homenews/administration/532988-democratic-lawmakers-call-for-pence-to-invoke-25th-amendment-remove?amp#click=https://t.co/JGOzrlOtiD
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Kan vara att han avföljt Trump på Twitter, och ändrade ikväll sin twitterbild till Biden+Harris om jag får gissa. Plus då vissa personligheter som redan innan idag anklagade honom för att vara en "förrädare".

Önskar att du hade rätt men det är väl Pence och hans fru på bilden.
Citera
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
I nuläget så är nog den bästa taktiken att låta demokraterna förstöra så mycket som möjligt. Negerstäderna kommer att gå under med demokraterna vid makten.

Mm, som New York, elelr California, som båda varit negerstad i flera hundra år. Rena rama Somalia där.
Citera
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Hade hon tillhört Kapitolium hade hon knappast, med demonstranter runt omkring sig, tagit sig in genom ett krossat fönster...

Så här såg hon ut, bakom sig hade hon en man med kpist (det var inte han som sköt henne) hon dog omgående.
Möjligt att någon såg killen med kpist bakom henne och sköt framifrån mot henne ämnat till kpist killen.
https://pasteboard.co/JIrYKVR.jpg
https://pasteboard.co/JIs2qnl.jpg
Senast redigerad av cece123 2021-01-07 kl. 00:28.
Citera
Medlem
PulladSorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
De två till vänster är sedan tidigare identifierade som AFA. Finns tidigare i tråden.

Han längst till väster är väl tvärtom bekräftad nazist? På twitter skrev folk att han som är utklädd till en retarderad viking hade ”antifa-tatueringar”. De syftade på hans valknut.
Senast redigerad av PulladSork 2021-01-07 kl. 00:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in