2021-01-07, 00:21
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigIgloo
Var polisen som mördade henne Gay?

Det verkar ha varit fullt med aggressiva män men polisen väljer skjuta en fysiskt svagare kvinna.

Hon var den enda som försökte hoppa genom rutan där som dom försökte skydda. Och var halvvägs genom när skottet kommer.

Troligtvis efter många varningar.
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Demokraterna begär av Pence att avsätta Trump m.h.a 25:e.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Kvinnan som sköts under stormningen av Kapitolium tidigare har avlidit nu.
A.C.A.B
(Även om jag inte gillar Trump och dom som stormat kongressen.) Men det ska ju inte vara dödsstraff på att vara dum.
Citera
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Vad jag har läst, så har en ung obeväpnad flicka blivit dödad, om det stämmer är det ju sorgligt och beklagligt.

Ja, nackskott från en polis som stod bakom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
De hade inte hunnit med det. De hade skjutits till döds för länge sedan. Förstår du verkligen inte det?

Jaså? Hade de skjutits innan de hunnit bränna ner något eller döda någon? Det tycker du är dåligt? Borde dom skjutits EFTER dom bränt ner capitol hill?
Senast redigerad av fr0g 2021-01-07 kl. 00:24.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Pundare o lyckosökare från hela USA lockas till Californien. L.A har dekat ner sig extremt snabbt de senaste åren. Det var illa för ett år sedan. Nu lär det vara än värre.

Hederligt folk flyttar.

Texas lär vara populärt för IT folk o tech bolag.

Det är väl mest pundare och lycksökare utanför USA som lockas till Kalifornien. Bara se på mängden hispanics har ökat kolossalt på några årtionden.
Citera
2021-01-07, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigIgloo
Var polisen som mördade henne Gay?

Det verkar ha varit fullt med aggressiva män men polisen väljer skjuta en fysiskt svagare kvinna.

Det är nog för att det är kvinnan som står och krossar en glasruta för att bryta sig igenom dörren. Har inget med hennes kön att göra.
Citera
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Förmodligen klarar sig Biden utan straff men vi kan alltid hoppas att han får ta konsekvenserna av statskuppen.

Straffen borde ha som syfte att i lång tid framöver avskräcka andra från förräderi.
Citera
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nej media har inget intresse av att lyfta fram den händelsen, mediajudarna har endast intresse av att lyfta fram sådant som kan användas för att hetsa minoriteter emot vita människor.

Mitt blod kokade när jag såg händelsen. Jag undrar om det var en kommunistiskt lagd polis som sköt.

SVT lyfte det alldeles nyss i Aktuellt hur sorgligt det var att hon hade avlidit..
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PulladSork
Kan någon vänlig själ förklara dagens osämja mellan Trump och Pence? Jag ser den omnämnas men inte förklaras, eller länkas.

Trump sa indirekt att Pence var en förrädare strax innan Maga-Terrorister stormade Capitol Hill och satte Pence i direkt fara
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Klart det gör din jävla mupp han skulle ju enligt dig ÅTLYDA POLISORDER eller hur? alltså hans eget fel att han gör motstånd mot polisen... samtidigt som han var hög som ett hus på fentanyl.

som sagt, floyd låg ner med ett gäng poliser ovanpå sig. medvetslös i åtta minuter.

tycker varken att betala med en eventuellt falsk tjugolapp och att paja en dora på stadshuset förtjänar dödsstraff men hade jag vart vakt under ett upplopp och folk springer mot mig utan att stanna när jag riktar vapnet mot dom hade jag nog dragit av ett par skott jag med.
hellre det än att låta personen hinna fram och börja slita i vapnet.
Citera
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Ja så är det kanske. Men när tjejen blir skjuten kan det ju eskalera också i så fall, tänker jag.

Kan någon bekräfta om det var en vit polis som sköt ihjäl en svart Trump-anhängare?

Syntax error i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in