2021-01-06, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Jodå, det luktar ryskt idag igen
Ja tyvärr. Går ju självklart inte att glädjas med Ryska framgångar i sport.

Frida gråter igen. Varför måste det alltid gråtas ut av nån svenska när det inte går lika bra som man hoppades.
Citera
2021-01-06, 14:19
Medlem
Vad gäller Fridas skada så kommer den bara bli bättre, jag tycker inte hon ska åka hem. Hon ska sänka förväntningarna och samla erfarenhet, inte minst sista dagen kan fortfarande bli väldigt rolig för henne.

Ebba tappar inte på Stupak under spurten heller, hade hon varit först in på upploppet så hade hon tagit segern också.
Citera
2021-01-06, 14:20
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania

Frida gråter igen. Varför måste det alltid gråtas ut av nån svenska när det inte går lika bra som man hoppades.

Alltid vet jag inte. Men det visar bara att det betyder mycket för dom till skillnad mot norska robotdocke-svar.
Citera
Medlem
Nu har Ebba pallchans i totalen om en av amerikanskorna(troligtvis Brennan) gör en sämre masstart i VdF. Ebba borde kunna hänga i toppen och vara med och spränga fältet där, kanske med hjälp av en och annan ryska. Brennan gick sig rejält stum idag, blir intressant att se hur hon avslutar touren nu.
Citera
Medlem
majkenofdooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania

Mycket märkligt, framför allt denna gång. Hon bör ju varit bered på att det kunde gå såhär när hon är skadad?
Citera
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Med denna status kommer hon inte ens vara bäst uppför backen och då finns det ingen idé att fortsätta jaga som jag ser det. Bättre att ta det piano en vecka nu och komma väl förberedd redan till Lahtis.
Så är det väl men det kanske är prispengar samt många VC-poäng i totalen
Citera
2021-01-06, 14:21
Medlem
ackefoleys avatar
Var inne på Stupaks insta lite snabbt. Inga gravidbilder eller bilder på sonen. Verkar värdesätta integriteten högt. Respekt.
Citera
2021-01-06, 14:21
Medlem
Alkibiadess avatar
Förutom att jag gläds väldigt mycket över Ebba idag så gläds jag också mycket över Stupak då jag hade Stupak som etta på min lista över populäraste utländska skidåkare.
Citera
2021-01-06, 14:22
Medlem
Neofytens avatar
Fan vad jag diggar Diggins och Stupak som kan vara lite tjejiga på pallen men ändå starka kvinnliga idrottare!
Citera
2021-01-06, 14:23
Medlem
Neofytens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Förutom att jag gläds väldigt mycket över Ebba idag så gläds jag också mycket över Stupak då jag hade Stupak som etta på min lista över populäraste utländska skidåkare.
Ja Stupak har jag alltid haft en soft spot för, riktigt roligt!
Citera
Medlem
Det är en helt annan sak att få sin tour spolierad av en freak-skada än att tjura över banan. Går inte att lasta Karlsson för att hon är grymt besviken. Tycker dock inte hon borde bryta nu, det var ju förväntat att det skulle bli under par idag. Åk med till VdF och se hur det känns. Är läget samma då finns förstås ingen poäng att starta.
Citera
Medlem
Joelfrogs avatar
Cologna topp 3 snabbast tid idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in