Citat:
Ursprungligen postat av
StigHelmutt
Håller med dig
och att hon funderar över igenkännedom av förövaren istället för att brya ihop när hon ser aset som dräpt hennes man, känns också lite iscensatt
Sen vet man inte hur intervjuvn gick till , aftonhorans journalister är ju dock ändå journalister (kuksugare), så så som det framställs behöver inte va sättet det sades..
Du får inte glömma bort att kvinnor generellt är empatilösa varelser. De är sk mottagare av kärlek och ej givare, och har de gjort slut så är kvinnor stenhårda. Deras instinkter är att se till att de och barnen blir försörjda och att hitta nya försörjare om den gamla slutat att provide - vilket nu hände. De är inte programmerade till något annat. Jag tror således inte man kan bedöma huruvida hon är inblandad eller ej baserat på Aftonhorans blodsugeri-intervju. Hon är kvinna.
För övrigt uppskattar jag det identifieringsarbete som skett på kläderna här på Flashback. I dessa lägen är Flashbacks anhängare i kriminaltrådarna fantastiska och en given komplettering till Polisen. Jag minns tex när tyskan mördade barnen i Arbogamordet. Där hackades hennes email på tidigt stadium och hon var misstänkt här långt innan Polisen misstänkte henne.