2021-01-05, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beta-incel
Liksom, varför då? Varför ringer ambulansen upp arbetsgivaren? Och vad fan pratar bruden och arbetsgivaren om? Borde inte ambulansen ringa hans mamma eller nån istället? Skruvat!!

Whatever, det mest sannolika är väl kanske ändå nån random galning som stryker omkring i området och har en viss förkärlek för bankomater.

Varför? Ja du dom kollar BO:s mobil ser ICE nummer o ringer. Kan vara så att det numret går till hans chef.
Vem säger att ICE går till hans mamma.
Du säger att ambulansen ska ringa mamma eller nån. Hans chef är nån.
Citera
2021-01-05, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Jo men den killen hade inga röda skor på sig plus att han hade jeans på sig

Så du menar att han bara tänkte på överdelen? Tror vi kan slopa denna barbröstade man. Men argumentet du förde verkar ologiskt.
Citera
2021-01-05, 23:59
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zacc
BOs mål han förekommer i är gammalt och handlar om vårdnad av barn.
Tack! Det var precis vad jag funderade över, dvs en vårdnadstvist. Kan du se hur gammalt det är och vem som är motpart, (om det är nuvarande flickvännen)
Citera
2021-01-05, 23:59
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Det som jag funderar över är varför man vänder tillbaka för att ha ihjäl honom. ( Ja jag vet att folk spekulerar i att han kan identifiera mannen, eller att han är flödder dum) Men känns som att det ligger något personligt bakom detta, varför riskera så mycket högre straff för mord kontra mord/ dråpförsök eller grov misshandel och rån. Är flera år man riskerar där. Det känns som att GM har som mål att ha ihjäl han, ett mål som var planlagt redan innan.

Så känner jag med , det blir ett rejält steg upp i straffskalan om gm är funtad till att förstå sådant. Sen om det är en psyksjuk eller narkoman går det inte sätta sig in i hur personen tänker eller fungerar.
Citera
2021-01-06, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det kan ju också helt enkelt ha varit hans telefon de ringer ifrån - och där är chefens nummer inlagt.
ja absolut- det är troligast.
Arbetsnumret har man främst.
Citera
Medlem
Citat:
Så du menar att han bara tänkte på överdelen? Tror vi kan slopa denna barbröstade man. Men argumentet du förde verkar ologiskt.

Hänger inte med vad du menar nu.
Vad är det som är ologiskt? Att han INTE hade röda skor på sig o att han hade jeans på sig?????
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheaton
Det här min högst privata åsikt. När jag läste artikeln och att frun sa att de ”nästan bor tillsammans” och på något sätt får det att låta som om de är extremt kära så fick jag känslan av att hon hade ett finger med i spelet.

Att gärningsmannen går tillbaka och hugger igen får mig att tro att någon gjort klart för honom att jobbet ska göras ordentligt.

Vem fan utför ett beställningsmord med kniv? Är det för att frugan är babbe som avskrap som du lider av någon form av tvångstankar att hon måste vara inblandad?
Citera
2021-01-06, 00:02
Medlem
Citat:
Hänger inte med vad du menar nu.
Vad är det som är ologiskt? Att han INTE hade röda skor på sig o att han hade jeans på sig?????

Du skrev, men han hade inga röda skor eller mjukisar . OM det nu skulle vara han, varför skulle han då bara ta av sig tröjan och inget annat? Förstår du vad jag menar?
Citera
2021-01-06, 00:04
Medlem
Citat:
Du skrev, men han hade inga röda skor och jeans. OM det nu skulle vara han, varför skulle han då bara ta av sig tröjan och inget annat? Förstår du vad jag menar?

Gör om gör rätt.
Jag svarade på ett inlägg där han la fram att det kanske var GM som kom tillbaka o drog av sig tröjan.
Det jag då skrev var att han har på sig jeans o inte har på sig några röda skor.
Förstår DU vad jag menar.?

Ta med HELA texten nästa ggn...
Citera
2021-01-06, 00:07
Medlem
Citat:
Gör om gör rätt.
Jag svarade på ett inlägg där han la fram att det kanske var GM som kom tillbaka o drog av sig tröjan.
Det jag då skrev var att han har på sig jeans o inte har på sig några röda skor.
Förstår DU vad jag menar.?

Ja men varför skulle han bara nöja sig med att ta av tröjan om det ändå skulle gått att spåra han via övrig klädsel. Han hade väl i sånt fall bytt hela dressen. Annars hade det ju varit överdrivet enkelt att ringa in honom. Skitsamma vi släpper den grejen, högst troligt inte denne ändå.
Citera
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Det som jag funderar över är varför man vänder tillbaka för att ha ihjäl honom. ( Ja jag vet att folk spekulerar i att han kan identifiera mannen, eller att han är flödder dum) Men känns som att det ligger något personligt bakom detta, varför riskera så mycket högre straff för mord kontra mord/ dråpförsök eller grov misshandel och rån. Är flera år man riskerar där. Det känns som att GM har som mål att ha ihjäl han, ett mål som var planlagt redan innan.

Svartsjukedrama? Eventuellt i maskopi med flickvännen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Tack! Det var precis vad jag funderade över, dvs en vårdnadstvist. Kan du se hur gammalt det är och vem som är motpart, (om det är nuvarande flickvännen)

2011, inte nuvarande flickvän utan en tidigare samt det förhållandets barn. Tänkte inte lägga upp den för den känns inte relevant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in