2021-01-05, 23:46
Medlem
Vad är det med folk som hänger ut sig själva på sexsajter? Man har ju stött på det på nätet några gånger, folk som skriver ut sitt namn, adress, telefonnummer, personnummer. Allt. Och säger att de vill bli utnyttjade.

"Ring mig gärna, när som helst", "Kom och bajsa på mig" osv. Det var en snubbe som kallade sig pervopetter vill jag minnas.

Ofta försvinner de efter ett tag men fattar de inte att folk minns?! Eller skärmdumpar.
Citera
2021-01-05, 23:50
Medlem
TompaOs avatar
Sopan1 någon?
Citera
2021-01-05, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PatriarkJerusalem
Vad är det med folk som hänger ut sig själva på sexsajter? Man har ju stött på det på nätet några gånger, folk som skriver ut sitt namn, adress, telefonnummer, personnummer. Allt. Och säger att de vill bli utnyttjade.

"Ring mig gärna, när som helst", "Kom och bajsa på mig" osv. Det var en snubbe som kallade sig pervopetter vill jag minnas.

Ofta försvinner de efter ett tag men fattar de inte att folk minns?! Eller skärmdumpar.

Dopaminet...
Kvinnor är torskar på att sälja sin själ för dopamin till satan. Låt dom lida, de förtjänar det!
Citera
2021-01-05, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern.ger.er.allt
Dopaminet...
Kvinnor är torskar på att sälja sin själ för dopamin till satan. Låt dom lida, de förtjänar det!
Kvinnor?! Det är uteslutande män
Citera
2021-01-05, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PatriarkJerusalem
Kvinnor?! Det är uteslutande män

Ok, men män e ballare, så då gills det inte.

Så, FUUCK YOU!!
Citera
2021-01-06, 00:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Men är du säker på att de själva skrivit detta? Kan bara vara någon som vill dom illa som gjort det.
Citera
2021-01-06, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men är du säker på att de själva skrivit detta? Kan bara vara någon som vill dom illa som gjort det.
Det kan man förstås inte vara säker på. Men magkänslan säger att de gjort det själva. Jag fattar dock inte varför man skulle vilja utsätta sig själv för det.

Har ni stött på fenomenet?
Citera
2021-01-06, 00:30
Medlem
Booiis avatar
uppmärkssamhetskåta?
Citera
2021-01-06, 03:32
Medlem
Av samma skäl som det finns blottare. Enda skillnaden är en modernare tappning av det. Sker genom internet idag..

Söker du svar på frågan så kolla upp vad som försiggår i huvudet på en blottare.
Citera
2021-01-06, 09:40
Bannlyst
[quote=SoberDay|74205778]Av samma skäl som det finns blottare. Enda skillnaden är en modernare tappning av det. Sker genom internet idag..

Söker du svar på frågan så kolla upp vad som försiggår i huvudet på en
Citat:
blottare
.Blottare kan ingen vara, än Guds lilla barnaskara....Har ni int begripit att Gud vill att vi skall blotta oss. I annat fall borde vi födas med en skoteroverall på.
Citera
2021-01-06, 14:14
Medlem
Som O*le Se*enius
*=L
https://avslojamig.video.blog/?fbclid=IwAR2t-xoip2WP6XX1gQwCaY0QLdvWI8s5EzjckM64zwRjdrfQmehpNme XUtU
Citera
2021-01-06, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggeh
Som O*le Se*enius
*=L
https://avslojamig.video.blog/?fbclid=IwAR2t-xoip2WP6XX1gQwCaY0QLdvWI8s5EzjckM64zwRjdrfQmehpNme XUtU
Fattar inte? Han är professor på Linnéuniversitetet? VARFÖR gör han så här? Det är ju dessutom helt klart han själv med tanke på bilderna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in