2025-11-14, 18:27
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatriarkJerusalem
Sidan finns på web.archive.org. Han verkar ha som mål att få upp den igen.

Börjar misstänka att du känner honom privat... kan du inte komma med lite skvaller?
Citera
2025-11-14, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
Börjar misstänka att du känner honom privat... kan du inte komma med lite skvaller?
Man kan lätt tro det, men jag fastnar ibland i saker på ett nästan tvångsmässigt sätt. Just det här fallet är så märkligt och självutplånande på ett sätt som är svårt att begripa att jag har svårt att släppa det. Samtidigt känner jag faktiskt med honom. Jag vill inte vara en del av att sprida det här vidare mer än nödvändigt, men det fascinerar mig hur någon kan publicera så extrema och djupt komprometterande saker om sig själv – helt öppet.
Senast redigerad av PatriarkJerusalem 2025-11-14 kl. 20:34.
Citera
2025-11-15, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning

Jag känner honom inte direkt privat men har haft kontakt med honom rätt länge…
Citera
2025-11-15, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3xNinja
Jag känner honom inte direkt privat men har haft kontakt med honom rätt länge…
I egenskap av pervopetter eller i andra sammanhang?
Citera
2025-11-15, 22:05
Medlem
Citat:
I egenskap av pervopetter eller i andra sammanhang?

Som pervopetter, även om jag pratat tillräckligt med honom för att veta det mesta som finns att veta.
Citera
2025-11-16, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3xNinja
Som pervopetter, även om jag pratat tillräckligt med honom för att veta det mesta som finns att veta.
Vad är syftet med det hela? Självskadebeteende?
Citera
2025-11-16, 17:01
Medlem
Citat:
Vad är syftet med det hela? Självskadebeteende?

Han velar mellan att kalla det för det och att det bara är ”sån han är”. Frågar du mig är det ett självskadebeteende vad han än kallar det. Men jag erkänner att jag deltagit en del genom åren.
Citera
2025-11-17, 15:23
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Har hört av en som bodde på plats vid tillfället, om en bajsman i Sundsvall (tror jag det var), som brukade ringa på i trappuppgången där han också bodde, helt nerkletad med bajs, när han hade sina skov.
Man undrar ju hur han kunde få bo kvar.
Borde åtminstone kunna rubriceras som ofredande, och sen tillkommer den (o)hygieniska aspekten.
Det här var ett bra tag sen, början av 80-talet nånting.
Citera
2025-11-19, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Har hört av en som bodde på plats vid tillfället, om en bajsman i Sundsvall (tror jag det var), som brukade ringa på i trappuppgången där han också bodde, helt nerkletad med bajs, när han hade sina skov.
Man undrar ju hur han kunde få bo kvar.
Borde åtminstone kunna rubriceras som ofredande, och sen tillkommer den (o)hygieniska aspekten.
Det här var ett bra tag sen, början av 80-talet nånting.
Ja, det där känns som rätt formulerat. Att det är skov som dessa personer genomgår. De har svårt att motstå beteendet när känslan kommer till dem. Svår kåthet.. typ
Citera
2026-01-05, 02:33
Medlem
Nån som vet vart sidan tog vägen och vad som hände?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in