Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-10, 17:01
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Kanske finns mer men detta är vad jag hittade:
https://docdro.id/wCBHZqB
https://docdro.id/8vcXR7y

Helt fantastiskt, stort tack
Citera
2020-12-10, 17:04
Medlem
Jeg har fup, men vet ikke hvor jeg kan legge den.
Citera
2020-12-10, 17:07
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billywillie
Jeg har fup, men vet ikke hvor jeg kan legge den.
docdroid.net
Citera
2020-12-11, 13:11
Medlem
Suecokids avatar
FL1: Jag menar vad är ett ringa narkotikabrott jämförelse med mord.

BF: Det är det är inte med det det har och göra.

FL1: Nej.

BF: Med nu, utan det är att jag...jag får...nämner jag hans namn då, ja då sitter
jag hellre inlåst i tio år än och säga hans namn alltså. Tyvärr det är så...tyvärr så
är det så pass. Och han, han har ingen kontakt med mig på via telefon eller nått.

Aldrig hört något rimligare

Tycker nästan synd om människor som seriöst kan vara så efterbliven...

Nu leker vi med tanken att han hade erkänt sin egen skuld kring hennes död, fast på ett mildare sätt. Hade han med klipskhet och lite finess kunna fått det till vållande till annans död, iallafall dråp, allra bäst hade det slutat med griftefriden?

Han försökte istället vinna hela matchen genom att påstå sin totala oskuld i allting...Fastän kroppen fanns vid hans egna lilla sommarstrand. Större nolla får man fan leta efter.

Fanskapet försökte på riktigt få det till att en utlänning skulle va inblandad, Karim...Kamir. Sen var det Jakob eller Kalle...Blev nästan efterbliven själv av att lyssna på idioten.

Missförstå mig rätt, att han ska sitta och ruttna livet ut i värsta fängelsehålan är ju en ren och skär självklarhet. Dock är det intressant att tänka olika utgångar vid sådana fall om gärningsmännen varit lite klipsk.

Kräket Babbelito använde tramadol.
Kräket Billy använde hammare.

Självklart tycker jag båda två borde sitta livstid. Dock ser man skillnaden på hjärnkapaciteten på de två.
Citera
2020-12-12, 22:34
Medlem
Här har vi han! Hur i helvete kunde utredarna missa honom?
https://www.youtube.com/watch?v=jqnYbzQIX3U

I brist på annat gick jag igenom FUP:en. Frågan är om man ens kan klassa denne Billys försök till att gå fri som ett försök ens? Ville killen ens försöka gå fri? Som att spela mot öppet mål för rätten.

"Jag låna ett par fillingar av farsan, det kom jag ihåg!"
VS
"Men om jag har minnesluckor under kvällen, hur ska jag minnas det?"
Senast redigerad av Franssonswe 2020-12-12 kl. 22:36.
Citera
2020-12-13, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
FL1: Jag menar vad är ett ringa narkotikabrott jämförelse med mord.

BF: Det är det är inte med det det har och göra.

FL1: Nej.

BF: Med nu, utan det är att jag...jag får...nämner jag hans namn då, ja då sitter
jag hellre inlåst i tio år än och säga hans namn alltså. Tyvärr det är så...tyvärr så
är det så pass. Och han, han har ingen kontakt med mig på via telefon eller nått.

Aldrig hört något rimligare

Tycker nästan synd om människor som seriöst kan vara så efterbliven...

Nu leker vi med tanken att han hade erkänt sin egen skuld kring hennes död, fast på ett mildare sätt. Hade han med klipskhet och lite finess kunna fått det till vållande till annans död, iallafall dråp, allra bäst hade det slutat med griftefriden?

Han försökte istället vinna hela matchen genom att påstå sin totala oskuld i allting...Fastän kroppen fanns vid hans egna lilla sommarstrand. Större nolla får man fan leta efter.

Fanskapet försökte på riktigt få det till att en utlänning skulle va inblandad, Karim...Kamir. Sen var det Jakob eller Kalle...Blev nästan efterbliven själv av att lyssna på idioten.

Missförstå mig rätt, att han ska sitta och ruttna livet ut i värsta fängelsehålan är ju en ren och skär självklarhet. Dock är det intressant att tänka olika utgångar vid sådana fall om gärningsmännen varit lite klipsk.

Kräket Babbelito använde tramadol.
Kräket Billy använde hammare.

Självklart tycker jag båda två borde sitta livstid. Dock ser man skillnaden på hjärnkapaciteten på de två.

Vad är skillnaden mellan Billy och Blattelito menar du? Den sistnämnde fick dock chansen att gå in och rota i lägenheterna tillsammans med de 2a poliserna som kom till lägenheten. En sanslöst dålig miss.

I övrigt är väl de båda sönderbrända i hjärnan av all skit de stoppat i sig.
Senast redigerad av zilvereko 2020-12-13 kl. 02:41.
Citera
2020-12-13, 10:47
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Vad är skillnaden mellan Billy och Blattelito menar du? Den sistnämnde fick dock chansen att gå in och rota i lägenheterna tillsammans med de 2a poliserna som kom till lägenheten. En sanslöst dålig miss.

I övrigt är väl de båda sönderbrända i hjärnan av all skit de stoppat i sig.

Självklart var det dåligt polisarbete i Blattens fall, dock gav han sig själv rimliga förutsättningar till att kunna gå fri i ett senare skede, vilket han även lyckades med.

I Billys fall t.ex, fanns det ens någon enda liten pyttechans att hovrätten skulle ändra domen? Med tanke på hur han bar sig åt? Killen blev totalt överrumplad.

Nu menar jag inte att Blatten är smart, det är väl mer Billy som är totalt hjärndöd...Enligt FUP:en frågade han till och med nån om han visste av någon torped & vad det kan kosta, helt från ingenstans. Båda må vara sönderbrända, dock är ju en av de helt jävla hjärndöd!
Citera
2020-12-20, 02:32
Medlem
fearreapers avatar
Var finnes fup ?
Citera
2020-12-20, 03:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Var finnes fup ?
Första sidan.
Citera
2020-12-20, 13:57
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Var finnes fup ?

(FB) Tova Moberg, 19, från Njutånger hittades mördad 2017-05-16
Citera
2020-12-20, 20:38
Medlem
Sitter Billy på sån särskild anstalt för våldtäktsmän och såna eller sitter han bland andra?
Citera
2020-12-31, 23:56
Medlem
Det här fallet har hemsökt mig i perioder från när det hände och fortfarande gör. Jag har tidigare gått igenom hela fup men nyligen har jag gått igenom allt material som finns att tillgå kring det fruktansvärda som Tova blev utsatt för och jag tänker skriva min egen sammanfattning och slutsats så fort jag har tid.

Fråga till er som inte är främmande för att proppa i sig saker, men hur blir man om man blandar alkohol med benzo?

Hur blir man om man racear i flera dagar?

Enligt förhör med kräket Jimmy säger han att missfostret Billy hade proppat i sig väldigt mycket under dagarna den sista veckan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in