FL1:
Jag menar vad är ett ringa narkotikabrott jämförelse med mord.
BF:
Det är det är inte med det det har och göra.
FL1:
Nej.
BF:
Med nu, utan det är att jag...jag får...nämner jag hans namn då, ja då sitter
jag hellre inlåst i tio år än och säga hans namn alltså. Tyvärr det är så...tyvärr så
är det så pass. Och han, han har ingen kontakt med mig på via telefon eller nått.
Aldrig hört något rimligare
Tycker nästan synd om människor som seriöst kan vara så efterbliven...
Nu leker vi med tanken att han hade erkänt sin egen skuld kring hennes död, fast på ett mildare sätt. Hade han med klipskhet och lite finess kunna fått det till vållande till annans död, iallafall dråp, allra bäst hade det slutat med griftefriden?
Han försökte istället vinna hela matchen genom att påstå sin totala oskuld i allting...Fastän kroppen fanns vid hans egna lilla sommarstrand. Större nolla får man fan leta efter.
Fanskapet försökte på riktigt få det till att en utlänning skulle va inblandad, Karim...Kamir. Sen var det Jakob eller Kalle...Blev nästan efterbliven själv av att lyssna på idioten.
Missförstå mig rätt, att han ska sitta och ruttna livet ut i värsta fängelsehålan är ju en ren och skär självklarhet. Dock är det intressant att tänka olika utgångar vid sådana fall om gärningsmännen varit lite klipsk.
Kräket Babbelito använde tramadol.
Kräket Billy använde hammare.
Självklart tycker jag båda två borde sitta livstid. Dock ser man skillnaden på hjärnkapaciteten på de två.