2021-01-05, 19:06
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det intressanta är att läkemedelsbolagen får immunitet (pun intended) mot stämningar.

Det gör att det inte finns några som helst incitament för att låta försökspersonerna spegla den tänkta målgruppen. D.v.s. de kan välja ut de allra friskaste för att maximera chansen att få skiten godkänd av FDA och motsvarande myndigheter.

Ja, läkemedelsbolagen är vinnare hur det än går.

Att EU fått rätt dokument och godkänt räcker inte för mig. En efterbliven svetsare kommer inte att övertyga mig, oavsett hur många tagningar och vinklar de använder.

Min gissning är att opinionen i verkligheten ser HELT annorlunda ut än vad man försöker förmedla i propagandakanalerna. Det ska bli galet spännande att se vad för skrämselpropaganda, hot om restriktioner, vaccinationsregister etc de kommer att använda för att försöka vända opinionen.

Varför ska man följa rekommendationer från någon man inte litar på?
Citera
2021-01-05, 19:10
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Men alltså det här sitter ju som en smäck för Flashback. En märklig professor, som i en blurrig video, påstår saker ingen begriper, och inte jag heller. För den som emellertid vill försöka förstå, här lite bakgrund, med sju understrukna länkar:

1. Hon har tidigare gjort bort sig, här gör man upp med att hon tidigare hävdat att det inte finns någon pandemi, och här gör man upp med att hon tycker att det inte behövs annat än lite vitaminer etc för att behandla, bara som exempel.

2. Vad är det för artikel hon hänvisar till, den har vi då här (med länkar) eller här (i utskriftslayout såsom hon visar den på skärmen). Den är från 2012 och diskuterar djurstudier. I dess diskussion på sidan 8 nämns lite om tidigare studier via "referens 33, 40 och 41", och i videon vid 2:22 sammanfattar det med att "Most ofthese children experienced severe disease with infection that led to a high frequency of hospitalizations; two children died from the infection [33,40,41]".

3. Följer man dessa länkar 33 (från 2008), 40 (från 1969) och 41 (från 1969) ser man att hon hänvisar till experiment för över ett halvsekel sedan som tidigt lade grunden för saker man nu vet mer om (trots att man gav Trump immunhöjande mediciner i ett tidigt stadium, himla tur han inte fick cytokinstorm av det). Men orka.
Vem som helst får kalla sig för professor, så det är inte konstigt att det finns massa puckon där ute med denna titeln.
Citera
2021-01-05, 19:13
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Förändringar i lungorna efter att ha utsatts medvetet för sars bland vaccinerade möss. Gammal tekonologi användes för vaccinet, den absolut äldsta. Den här delen av immunresponsen skedde dagar efter dom utsattes så det är något man hade sett isf när man började testa på människor för massa månader sen.

Inte det minsta oroad.

En massa månader innebär väl snarare 3 månader vilka man baserat dokumentationen, den som tex nu EU godkänt.

Få vaccinkritiker ifrågasätter huruvisa vaccinet är potent mot SARS-CoV-2.

Det är biverkningarna och de långsiktiga effekterna man är rädd för.

Kritikerna är rädda att modifieringen av cellerna blir en stabil och att syntetiskt RNA blir en del av din DNA-sekvens.

Har man ingen aning om vad detta innebär så bör man läsa på innan man beslutar sig.
Citera
2021-01-05, 19:45
Medlem
https://nypost.com/2021/01/04/alcohol-can-reduce-effectiveness-of-covid-vaccine-experts/
Tydligen ska vaccinets effekter ta stryk av alkoholen om man skulle dricka precis efteråt. Vad anser ni om detta?
Citera
2021-01-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Vem som helst får kalla sig för professor, så det är inte konstigt att det finns massa puckon där ute med denna titeln.
Nej du,-bara professorer får kalla sig professsorer. Bara att kolla namnen.
Citera
2021-01-05, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
https://nypost.com/2021/01/04/alcohol-can-reduce-effectiveness-of-covid-vaccine-experts/
Tydligen ska vaccinets effekter ta stryk av alkoholen om man skulle dricka precis efteråt. Vad anser ni om detta?

Ta vaccinet, få ett vaccinpass och sup bort hela Pfizergroggen efteråt.
Citera
2021-01-05, 20:02
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emtor
Ta vaccinet, få ett vaccinpass och sup bort hela Pfizergroggen efteråt.

Bra idé!

Finns många som redan nu funderar på att fejka vaccinationen och få pass men där går de bet. Djupa staten har redan tänkt på detta.

Luciferase ger dem möjlighet att externt säkerställa att genmodifieringen fungerat. Så det vi kallar vaccinpass kommer att vara en avläsning på huden eller dyl.

Man kan fråga sig varför de döpte det till just "Luciferase"!?
Citera
2021-01-05, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Ja men det blir väl så att man inte blir rekomenderad att förtära alkohol 4 veckor efter vaccinationstillfället ...

M
Iof vem vill dricka när man ligger i feber?
Citera
2021-01-05, 20:26
Medlem
YP4XQs avatar
Tanken är väl ändå att de ska långsamt insjuka och vara sjuka så länge som möjligt så de kan fortsätta matas med läkemedel.. Och inte dö... Så fel kan de väl inte ha ändå en av världens största industri? Nä detta är överdrivet
Citera
2021-01-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emtor
I Norge finns det ett "riksdagsutskott",-koronakommisjonen. Norska regeringen har lagt fram ett lagförslag om att allt som koronakommisjonen behandlar skall vara sekretessbelagt i 100 år. Det normala är 60 år, men dom vill altså ha 40 extra år.
Bra för dom i fall vaccinerna visar sig bliva en katastrof värre än pandemin.
Taushetsplikten skal hindre at sensitive personopplysninger spres, og det er kun et forslag som ikke er vedtatt. Forslaget har enda ikke blitt behandlet i Stortinget. Hvis det blir vedtatt, vil kommisjonens taushetsplikt i utgangspunktet vare i 60 år, ikke 100.

Siden lovforslaget viser utvetydig til personopplysninger, er det ingen grunn til å tro at hensikten med taushetsplikten er å skjule «sannheten» om koronaviruset.
Citera
2021-01-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
https://www.youtube.com/watch?v=aXXDB8DJyZU

Det gäller alltså mRNA-vaccinen.

ADR gör att de som vaccinerats kommer att få svårt att hantera andra coronavirus, muterade former av SARS-CoV-2 eller till och med vanliga förkylningar. Det blir game over för dem om några månader.

I statistiken kommer de väl att räknas som döda med covid-19 eller vad man nu kommer att kalla de muterade varianterna.
Dama er spiltter pine gal, og du trenger ikke lete lenge for å finne ut dette. Hun tilhører et ytre høyre parti, og det er merkelig at både disse og de langt ute til venste i politikken er like gale når det gjelder pandimien.

Her er eksempler på hva damen påstår:

People who recover are then “immune for life” after 10 days and deaths and illnesses could have been prevented by extra vitamins, she claimed.

People with underlying health conditions, such as cystic fibrosis, could freely engage in society during the pandemic after spending a few weeks building up their immunity in this manner, she went on.
https://www.irishtimes.com/news/ireland/irish-news/ucd-professor-asked-to-resign-from-eu-committee-over-covid-19-claims-1.4277698
Citera
2021-01-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
.. ja, ditt inlägg var också väldigt imponerande.

Då jag såg att du är ny sedan 2020-Nov så fångade det mitt intresse så jag gick in och kikade på alla dina inlägg. Mycket imponerande hur du arbetar hårt för att förlöjliga, raljera men framför allt promota vaccinet. Jag rekommenderar alla att först ta en titt på dina tidigare inlägg.. innan de bestämmer sig för hur de ska svara.

Jag har sprungit på förvånansvärt många här inne som stämmer överens till 100% mot hur du agerar.. samtliga registrerade 2020-Nov.

Att Flashback är utsatt för en påverkanskapanj... nej inte ryssen.. utan troligtvis av någon av våra egna myndigheter är kristallklart.

OT: Coronavaccinet har för många frågetecken.. att det saknas en sund debatt är ett stort varningstecken som gör att jag och mina närmaste inte kommer ta detta vaccin.
Du måste förväxla mig med någon. Jag har ju inte skrivit NÅGOT om vaccin. Jo, jag skrev att jag tyckte det var löjligt att lärare ville gå före i kön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in