2021-01-04, 21:44
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Sånt händer bara i ärliga länder. Domarna är köpta, fanns ett rättscase som skulle hörts av SCOTUS i PA gällande alla poströster efter att vallokalerna stängt, men det togs ju ej upp (än i vart fall)

Första steget nu är att State Legislature i Pennsylvania är övertygad om detta samt Decertifierar Bidens elektorer imorgon.

Då du.

Man får hoppas att GOP har 538 electorsröster beredda, jag tror att Dem. är luriga där och sitter med full hand. (538) Spännande onsdag.

Mike Pensé
2021-01-04, 21:44
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
Nu är hela samtalet om valfusk mellan Trump och Raffensperger ute. Som vanligt försökte msm att svartmåla Trump igen med sina fabrikationer och lögner. Att Trump skulle be Raffensperger om något olagligt låter osannolikt då bådas legala team sitter och lyssnar på samtalet.

https://twitter.com/byronyork/status/1345844212420501506?s=21
Att ljuga och fabricera historier är straffbart, kanske riksrätt?
2021-01-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Aha, jag visste inte att jag var tvungen att svara eller ge källor på sånt jag aldrig ens tagit upp.. OK, då ska du få ett svar på det när du själv förklarat med källa hur man gör världens bästa kanelbullar - objektivt!

Du verkar inte vara bra ifs på att göra saker objektivt. Det du valde att ta med var ett exempel på när det hettar till och du stoppar huvudet i sanden. Precis som när du inte ville höra att FBI var påkomna med att fabricera bevis. Som jag skrev precis innan så saknar jag massvis med svar från dig. Det som dock följde var ju det fetmarkerade här:

Citat:
Saknar massvis med källor och massvis med svar från dig. Hur var det med Nancy nu igen, nej juste den biten var inte intressant för dig och skulle inte diskuteras. Hur var det med källa på att detta klipp är det klipp Raffe pratar om, hittade du något? Hittade du något citat som var kontroversiellt i samtalet eller var det bara att Trump sa att det är riskabelt att begå olagliga handlingar?
Du har alltså inte påstått att klippet raffe pratar om är samma klipp som är länkat i tråden? Är du aktiv i för många trådar samtidigt nu är det de som är problemet, svårt att hålla rätt på vad du skriver?

Citat:
Ja - du fick det tidigare samt en uppdatering med ny källa i inlägget här ovanför, State of Georgias pågående presskonferens förklarar tydligt att det är rätt film, hänvisar till länken och går igenom de påstådda händelserna i klippet.
https://thehill.com/video/in-the-news/532542-watch-live-georgia-secretary-of-state-holds-press-briefing
Jasså Intressant nu börjar vi äntligen komma någonstans. vi har ju vart igenom förut att det räcker inte att bara skicka en länk och säga "du hittar det på sidan" trodde du lärde dig något av den diskussionen men ikke :/ Hade du möjlighet att presentera vart i videon dom bekräftar att det är detta klipp Raffe pratar om eller kunde du inte hitta det?
2021-01-04, 21:46
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Att ljuga och fabricera historier är straffbart, kanske riksrätt?

Det var bra att DJT la ut samtalet så att sanningen kommer fram. Kungen.

Mike Pensé
2021-01-04, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Jag var inte med där. Jag visste inte att det bara är FBI som kan fabricera bevis. Ursäkt.

Mike Pensé
Nej okej. Ingen aning om hur du fick reda på att det är bara dom som kan fabricera bevis men hoppas du har rätt. Har du källa?
2021-01-04, 21:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Du verkar inte vara bra ifs på att göra saker objektivt. Det du valde att ta med var ett exempel på när det hettar till och du stoppar huvudet i sanden. Precis som när du inte ville höra att FBI var påkomna med att fabricera bevis. Som jag skrev precis innan så saknar jag massvis med svar från dig. Det som dock följde var ju det fetmarkerade här:

Du har alltså inte påstått att klippet raffe pratar om är samma klipp som är länkat i tråden? Är du aktiv i för många trådar samtidigt nu är det de som är problemet, svårt att hålla rätt på vad du skriver?
Har du svårt att följa vad svaren handlar om så kan du ju läsa påståendena jag besvarat. Men vi vet ju båda två att du egentligen bara tramsar nu.

Citat:
Jasså Intressant nu börjar vi äntligen komma någonstans. vi har ju vart igenom förut att det räcker inte att bara skicka en länk och säga "du hittar det på sidan" trodde du lärde dig något av den diskussionen men ikke :/ Hade du möjlighet att presentera vart i videon dom bekräftar att det är detta klipp Raffe pratar om eller kunde du inte hitta det?
Det är det första de talar om på presskonferensen efter genomgången av Trumps felaktiga siffror - den är inte särskilt lång heller, den är redan slut.

Edit 10:20 in i klippet börjar han tala om filmen. 10:40 säger han var filmen finns (samma som jag länkat så många ggr nu) och därefter går han igenom Trumps och Giulianis påståenden och förklarar var i den långa filmen man kan se de olika sekvenserna.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2021-01-04 kl. 21:55.
2021-01-04, 21:51
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Nej okej. Ingen aning om hur du fick reda på att det är bara dom som kan fabricera bevis men hoppas du har rätt. Har du källa?

Smutronkungen skrev det i ett tidigare inlägg. Han verkar ha bra koll.

Mike Pensé
2021-01-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jovan Pulitzer och hans team, som erbjudit sig att räkna om Georgiarösterna enligt en felsäker metod, har utsatts för ett lönnmordsförsök!

www.twitter.com/JovanHPulitzer/status/1345795312489738240
"Drive by shooting" får jag det till att han skriver, vilket är illa. Jag hoppas innerligen att ingen skadades. Förhoppningsvis är det inte politiskt motiverat, men det får väl framtiden utvisa.

En sak jag tycker är märkligt är att han blir så defensiv när AP frågar honom om mer information. Jag köper att han inte vill lämna ut namn och adress, men han borde kunna svara på om det polisanmälts. I stället anklagar han dom för Fakenews och bogus fact checking för att dom frågar om hans tweet och har noterat att han dramatiserat den med en film innehållande lite arkivbilder på glasrutor med kulhål.
https://twitter.com/JovanHPulitzer/status/1346185939689873412
https://twitter.com/JovanHPulitzer/status/1346188735109599232
2021-01-04, 21:53
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du noterade mao inte att han i vittnesmålet körde från Staten New York in i Staten Pennsylvania EFTER att vallokalerna stängt. Det var uppskattat 280.000 BALLOTS, killen kunde estimera en pall. Briljant vittne, en av många tusen.

Brottsligt att föra valsedlar över statsgränser Serru Pysen. Om allt var kosher kanske Demokraterna skall förklara "Biden bilen" och varför röstsedlar fördes över statsgränser i mitten av natten.

Men det har varit tyyyystnad.

Är detta briljanta vittne Jesse Morgan som uppger att det handlar om 250-7,500 valsedlar en dag i oktober?
http://www.pacourts.us/assets/files/setting-7896/file-10836.pdf?cb=d7f3cc
2021-01-04, 21:56
Medlem
Raffensberger sa på sin presskonferans att det var Trump som läckte samtalet.
Hur ska media förklara detta. De använder alltså samtalet som han själv läckte för att sätta dit honom Vilken lekstuga för Donnie..

NEW - Georgia’s Secretary of State’s Office just accused Trump of leaking the phone call (via@DeanBrowningPA)

https://twitter.com/disclosetv/status/1346194862379560960?s=20
Senast redigerad av Americanwest 2021-01-04 kl. 21:59.
2021-01-04, 21:57
Medlem
Citat:
Har du svårt att följa vad svaren handlar om så kan du ju läsa påståendena jag besvarat. Men vi vet ju båda två att du egentligen bara tramsar nu.
Nej jag bara säger som det är, du backar sällan upp dina påståenden med källor och du stoppar huvudet i sanden när det blir jobbigt för dig, inget trams där inte..

Citat:
Det är det första de talar om på presskonferensen efter genomgången av Trumps felaktiga siffror - den är inte särskilt lång heller, den är redan slut.
Säg till om du kan hitta det. Så ska jag titta på det. Bara skicka över vilken minut dom börjar prata om vilket klipp det är Raffe pratar om specifikt.

Såg man förresten i ditt klipp som du hänvisar till när man stoppar in rösterna under bordet för det hade vart intressant att se eller är teorin att posten skickar röstlådor instoppade i bord?
2021-01-04, 22:02
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej jag bara säger som det är, du backar sällan upp dina påståenden med källor och du stoppar huvudet i sanden när det blir jobbigt för dig, inget trams där inte..

Säg till om du kan hitta det. Så ska jag titta på det. Bara skicka över vilken minut dom börjar prata om vilket klipp det är Raffe pratar om specifikt.

Såg man förresten i ditt klipp som du hänvisar till när man stoppar in rösterna under bordet för det hade vart intressant att se eller är teorin att posten skickar röstlådor instoppade i bord?

Gjorde en Edit i inlägget du besvarade angående tidpunkterna men du kan få det igen:
10:20 in i klippet börjar han tala om filmen. 10:40 säger han var filmen finns (samma som jag länkat så många ggr nu) och därefter går han igenom Trumps och Giulianis påståenden och förklarar var i den långa filmen man kan se de olika sekvenserna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in