2021-01-04, 21:23
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Oavsett bevis eller inte, men t.ex. denna typ av film borde väcka vem som helst till liv och fråga sig om något kanske inte står riktigt rätt till.

Ja man får hoppas att röstningslängderna stämmer, har dom fler röster än röstande så blir det ett jävla liv. Vem vred kameran för att se bättre, utan att slå larm? Valövervakare?

Mike Pensé
2021-01-04, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Kan jag hålla med om men det var ju du som tyckte det var värt att börja diskutera mig och mina flashbackvanor, inte jag.
Och eftersom du fått både källor, citat och länkar till det du efterfrågat så kommer du väl levererar din egen källa nu?
Saknar massvis med källor och massvis med svar från dig. Hur var det med Nancy nu igen, nej juste den biten var inte intressant för dig och skulle inte diskuteras. Hur var det med källa på att detta klipp är det klipp Raffe pratar om, hittade du något? Hittade du något citat som var kontroversiellt i samtalet eller var det bara att Trump sa att det är riskabelt att begå olagliga handlingar?

Citat:
Ja det är märkligt att du vill höra min åsikt om vad som händer i världen när du i inlägget innan skrev att det inte är mig man går till om man vill veta vad som händer i världen. Men men...
Jag kan absolut förstå att en person som lever efter mottot desto mindre jag vet, desto mer slutsatser kan jag dra har svårt att förstå att man vill förstå vad den man diskuterar pratar om. Men men...

Citat:
Om du hade lyssnat på diskussionen mellan ”Raffe” och Trump, sett Giulianis ihopklipp och det oredigerade klippet från vallokalen så hade du också vetat att det är rätt klipp. Men du är ju tydligen bara intresserad av att ställa frågor - svaren är tydligen lika ointressanta som för Trump...
Klippen visar inte att valfusk inte har skett. Man lär sig ingenting i dom utan man väljer om man litar på han som berättar vad som händer eller inte, man sitter i en position där man får gissa sig fram. Man försöker påstå att allt man ser är normalt men för de som inte kunde förbereda sig, som såg det för första gången så såg inget normalt ut, de kunde inte förklara nånting och de hade erfarenhet på ämnet också trots att man enligt dig visade precis samma sak. Verkar helt klart vara enklare att hålla med om hur oskyldigt klippet är om det är Raffe som bestämmer vem som ska analysera det än om det är folkets representanter som tittar.

Citat:
Om det INTE är den rätta filmen - vad är det då för film Trump pratar om och vad finns det då för belägg för någonting alls av det Trump påstår att filmen visar? Om det är en helt annan film, eller ingen film alls, så kan vi ju på ditt manér helt bortse från Trumps alla påståenden tills vi får se filmen. Varför torr du Trump påstår saker som han inte ens kan visa? Varför gömmer Trump filmen? Tycker du inte folket har rätt att få se Trumps film (som visar precis samma sak som filmen du fått länkad - men ändå ifrågasätter...)?

Nu är det du som drar slutsatser om filmen och låtsas dig veta. Jag gör inte det och tänker därför inte svara dina frågor. Om du däremot kunde hänvisa till när Raffe specifikt går in på vilket klipp det är så vore det bättre, du som trots allt har informationen för du vet ju att det är samma klipp?
2021-01-04, 21:26
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Jo så är det givetvis men risken är att man missar tunga bevis och lägger för mycket krut på fakedito. Sen glömmer man beviskedjor och tycker att det är tillräckligt att ha sett en lastbil som kör runt med 200000 Bidenröster. Vi andra tänker direkt, Oj det var falkögon det. Hur fort körde lastbilen? Osv osv

Mike Pensé

Du noterade mao inte att han i vittnesmålet körde från Staten New York in i Staten Pennsylvania EFTER att vallokalerna stängt. Det var uppskattat 280.000 BALLOTS, killen kunde estimera en pall. Briljant vittne, en av många tusen.

Brottsligt att föra valsedlar över statsgränser Serru Pysen. Om allt var kosher kanske Demokraterna skall förklara "Biden bilen" och varför röstsedlar fördes över statsgränser i mitten av natten.

Men det har varit tyyyystnad.
2021-01-04, 21:26
Medlem
Citat:
Jo så är det givetvis men risken är att man missar tunga bevis och lägger för mycket krut på fakedito. Sen glömmer man beviskedjor och tycker att det är tillräckligt att ha sett en lastbil som kör runt med 200000 Bidenröster. Vi andra tänker direkt, Oj det var falkögon det. Hur fort körde lastbilen? Osv osv

Mike Pensé

Jag pratar om när FBI blir påkomna att fabricera bevis. Ingen aning vad det har att göra med ditt skitsnack.
2021-01-04, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Det har jag ingen som helst anledning att göra. Ni som kommer med en anklagelse om valfusk är de som ska bevisa att valfusk har förekommit.
Läs på om bevisbörda!
Och det jag undrar är om de som har kollat på detta är opartiska. Du ställde nämligen frågan om en användare var i en bättre sits att göra bedömningen än dom. För att kunna svara på den frågan bör man först veta om de som gjort en bedömning är opartiska. Hade du nån information där?
2021-01-04, 21:31
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du noterade mao inte att han i vittnesmålet körde från Staten New York in i Staten Pennsylvania EFTER att vallokalerna stängt. Det var uppskattat 280.000 BALLOTS, killen kunde estimera en pall. Briljant vittne, en av många tusen.

Brottsligt att föra valsedlar över statsgränser Serru Pysen. Om allt var kosher kanske Demokraterna skall förklara Biden bilen och varför röstsedlar fördes över statsgränser.

Men det har varit tyyyystnad.

Detta är sådant som Rudy måste gå vidare med till domstolen. Att vi sitter på bevisen här på FB måste vara meningslöst. Har lastbilschaffisen brutit mot lagen måste han straffas.

Mike Pensé
2021-01-04, 21:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Saknar massvis med källor och massvis med svar från dig. Hur var det med Nancy nu igen, nej juste den biten var inte intressant för dig och skulle inte diskuteras.

Aha, jag visste inte att jag var tvungen att svara eller ge källor på sånt jag aldrig ens tagit upp.. OK, då ska du få ett svar på det när du själv förklarat med källa hur man gör världens bästa kanelbullar - objektivt!

Citat:
Hur var det med källa på att detta klipp är det klipp Raffe pratar om, hittade du något? Hittade du något citat som var kontroversiellt i samtalet eller var det bara att Trump sa att det är riskabelt att begå olagliga handlingar?
Ja - du fick det tidigare samt en uppdatering med ny källa i inlägget här ovanför, State of Georgias pågående presskonferens förklarar tydligt att det är rätt film, hänvisar till länken och går igenom de påstådda händelserna i klippet.
https://thehill.com/video/in-the-news/532542-watch-live-georgia-secretary-of-state-holds-press-briefing
2021-01-04, 21:35
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Jag pratar om när FBI blir påkomna att fabricera bevis. Ingen aning vad det har att göra med ditt skitsnack.

Jag var inte med där. Jag visste inte att det bara är FBI som kan fabricera bevis. Ursäkt.

Mike Pensé
2021-01-04, 21:36
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Detta är sådant som Rudy måste gå vidare med till domstolen. Att vi sitter på bevisen här på FB måste vara meningslöst. Har lastbilschaffisen brutit mot lagen måste han straffas.

Mike Pensé

Sånt händer bara i ärliga länder. Domarna är köpta, fanns ett rättscase som skulle hörts av SCOTUS i PA gällande alla poströster efter att vallokalerna stängt, men det togs ju ej upp (än i vart fall)

Första steget nu är att State Legislature i Pennsylvania är övertygad om detta samt Decertifierar Bidens elektorer imorgon.

Då du.
2021-01-04, 21:39
Medlem
Nu är hela samtalet om valfusk mellan Trump och Raffensperger ute. Som vanligt försökte msm att svartmåla Trump igen med sina fabrikationer och lögner. Att Trump skulle be Raffensperger om något olagligt låter osannolikt då bådas legala team sitter och lyssnar på samtalet.

https://twitter.com/byronyork/status/1345844212420501506?s=21
2021-01-04, 21:40
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Sånt händer bara i ärliga länder. Domarna är köpta, fanns ett rättscase som skulle hörts av SCOTUS i PA gällande alla poströster efter att vallokalerna stängt, men det togs ju ej upp (än i vart fall)

Första steget nu är att State Legislature i Pennsylvania är övertygad om detta samt Decertifierar Bidens elektorer imorgon.

Då du.

Du tror inte chauffören blir straffad för brottet då? Vem körde han ballotsen till? Hur fick dom in ballotsen i systemet? Var han ensam om tilltaget?

Mike Pensé
2021-01-04, 21:40
Medlem
Citat:
Team Cruz Missile, med minst 12 ytterligare senatorer kommer imorgon kräva att Jovan får gå igenom rösterna, speciellt alla dom där helt ovikta, som såg ut som dom precis kommit ur en sedelpress, alla med exakt samma små märken på samma ställe, som vittnen har signade affidavits om fanns i tiotusentals, tom hundratusentals.

SHOW US THE BALLOTS!
https://mobile.twitter.com/JovanHPulitzer/status/1345880067424071680
Förutsatt han han lever så länge dvs! Det ligger i allra högsta grad i Team Bidens intresse att han tystas, precis som man gjorde med Seth Rich!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in