Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Du verkar inte vara bra ifs på att göra saker objektivt. Det du valde att ta med var ett exempel på när det hettar till och du stoppar huvudet i sanden. Precis som när du inte ville höra att FBI var påkomna med att fabricera bevis. Som jag skrev precis innan så saknar jag massvis med svar från dig. Det som dock följde var ju det fetmarkerade här:
Du har alltså inte påstått att klippet raffe pratar om är samma klipp som är länkat i tråden? Är du aktiv i för många trådar samtidigt nu är det de som är problemet, svårt att hålla rätt på vad du skriver?
Har du svårt att följa vad svaren handlar om så kan du ju läsa påståendena jag besvarat. Men vi vet ju båda två att du egentligen bara tramsar nu.
Citat:
Jasså Intressant nu börjar vi äntligen komma någonstans. vi har ju vart igenom förut att det räcker inte att bara skicka en länk och säga "du hittar det på sidan" trodde du lärde dig något av den diskussionen men ikke :/ Hade du möjlighet att presentera vart i videon dom bekräftar att det är detta klipp Raffe pratar om eller kunde du inte hitta det?
Det är det första de talar om på presskonferensen efter genomgången av Trumps felaktiga siffror - den är inte särskilt lång heller, den är redan slut.
Edit 10:20 in i klippet börjar han tala om filmen. 10:40 säger han var filmen finns (samma som jag länkat så många ggr nu) och därefter går han igenom Trumps och Giulianis påståenden och förklarar var i den långa filmen man kan se de olika sekvenserna.