2021-01-04, 19:02
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
OK, exakt vad i den filmen bevisar valfusk?
Det bevisar ett lagbrott i första hand. Fast det fick ju inte utredas och Fulton County nekade att lämna ut material för granskning.
Jag kan inte bevisa valfusk men jag kan inte heller motbevisa det. Det enda man kan säga att det är helt klart så pass suspekt att en fullständig audit borde göras.
2021-01-04, 19:03
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Du har alltså inget belägg för att ”open to the view of the public” innebär att man inte får räkna röster utan valobservatörer.
Jo, det står i lag §21 Herr särskole-elev.
2021-01-04, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Det bevisar ett lagbrott i första hand. Fast det fick ju inte utredas och Fulton County nekade att lämna ut material för granskning.
Jag kan inte bevisa valfusk men jag kan inte heller motbevisa det. Det enda man kan säga att det är helt klart så pass suspekt att en fullständig audit borde göras.

Du funderar inte varför INGEN i Team Trump vågar stå framför en domare och anklaga filmen för valfusk?
2021-01-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det går inte att skicka hem en valövervakare. Dom gick hem för att dom bestämde det.

Mike Pensé
Jasså. Enligt er debunk var det för att man var klara med att räkna rösterna dom gick hem. Eller JASSÅ haha vad söt du gjorde det som jag gjorde. Du lyssnade på den gamla debunken istället för den nya. Japp så är det dom har ändrat sig där och kommit med en ny debunk där dom debunkat sig själva hehe men men du väljer att lita på den första alltså, det har du såklart rätt att göra...
2021-01-04, 19:05
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambola89
Du funderar inte varför INGEN i Team Trump vågar stå framför en domare och anklaga filmen för valfusk?
Jo, det gjorde jag.
2021-01-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ja du, du kan sluta spela dum nu. Det finns en film som visar hela händelseförloppet i flera timmar. Utan några hopp eller klipp.

Så berätta, vad för annan film skulle finnas som ändrar på det som händer?
Jag har ingen aning om vilka filmer som finns från tillfället därför har jag aldrig uttryckt mig om det. Du däremot verkar veta att det bara finns en film och då undrar jag hur du vet det? Annars om du inte kan förklara det så undrar jag hur du vet att detta är samma klipp som raffe pratar om?
2021-01-04, 19:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Det som verkligen händer är att du är en tönt som bor på flashback. Inte en politiker i USA som är insatt i vad som sker där. Inte heller en utredare i USA med insyn vad som sker på den sidan. Du är som sagt den person som spenderat mest tid på Flashback av alla användare under 2000-talet.
Oj? Hur vet du det?
Om du går efter antal inlägg under 2000-talet är jag ju absolut inte det - inte ens om du går efter inlägg sedan jag blev medlem. Men du har nåt annat sätt att uppskatta hur mycket tid vi anonyma användare lägger på flashback antar jag?

Citat:
Du är inte personen någon går till om dom vill få sig en bild av vad som händer i den verkliga världen. Men iom att din verklighet är här på ett online forum så ser såklart din verklighet helt annorlunda ut än min...

Ändå är det ju mig du frågar hela tiden.. märkligt..

Citat:
Jasså och hur förklarar "De nämner platsen, vad som händer på filmen och att det är filmen som Rudy Giuliani klippt ihop sin version ifrån" att det är det specifika klippet som Raffe pratar om?

Inte ens du kan tro att han talar om en annan film som visar exakt samma saker från exakt samma plats på exakt samma tid. Och som dessutom råkar innehålla exakt de filmsekvenser som Trumps polare Giuliani har klippt ihop sin redigerade variant ifrån..
Sluta trolla nu.
2021-01-04, 19:13
Bannlyst
Citat:
Jag har ingen aning om vilka filmer som finns från tillfället därför har jag aldrig uttryckt mig om det. Du däremot verkar veta att det bara finns en film och då undrar jag hur du vet det? Annars om du inte kan förklara det så undrar jag hur du vet att detta är samma klipp som raffe pratar om?

Sista gången....det finns bara en film från dem olika övervakningskamerorna från den dagen och den natten. EN. Det finns ingen alternativ film som bevisar valfusk.

Hur vet du att en biofilm du går och ser är egentligen den riktiga filmen du ser? Stäm Hollywood!!!!
2021-01-04, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Oj? Hur vet du det?
Om du går efter antal inlägg under 2000-talet är jag ju absolut inte det - inte ens om du går efter inlägg sedan jag blev medlem. Men du har nåt annat sätt att uppskatta hur mycket tid vi anonyma användare lägger på flashback antar jag?
Jag kan absolut ge dig min källa men du får börja med att ge de källor och svar som jag efterfrågat iom att dom faktiskt har med trådens ämne att göra.

Citat:
Ändå är det ju mig du frågar hela tiden.. märkligt..
Ja när jag vill höra din åsikt så frågar jag dig, visst är det märkligt att försöka förstå vad en person man diskuterar med menar. Det bästa är ju att skita i allt sådan och bara dra slutsatser utan underlag och iom att man lever sitt liv på Flashback funkar säkert den strategin ganska bra.

Citat:
Inte ens du kan tro att han talar om en annan film som visar exakt samma saker från exakt samma plats på exakt samma tid.
Sluta trolla nu.
Jag har förmågan att skilja på vad jag vet och inte vet. Jag har ingen aning om hur många olika filmer det finns från lokalen eller vilket klipp Raffe pratar om hur fan skulle jag kunna veta det när han inte säger det själv, personligen kan jag inte läsa tankar så jag behöver mer än så... Du behöver ju så lite underlag som möjligt så att du kan dra slutsatser är jag helt med på men för en annan funkar det annorlunda.
2021-01-04, 19:18
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
I just Nevada har ju fler:

1. Döda röstat
2. Folk utifrån annan stat som röstat
3. Minderåriga som röstat
4. Folk utan medborgarskap som röstat

Vilka om de togs bort ur ekvationen skulle ge Trump vinsten ett par ggr om.

Tänker du på dom här bevisen?

The campaign’s lists of alleged illegitimate voters — 42,000 instances of “double voters,” 1,506 apparently dead voters, 19,218 non-Nevada residents and more than 23,000 votes sent to fake, vacant or commercial addresses — also failed to make a strong impression on Russell. It’s unclear whether the campaign provided a list of voters it believed cast illegitimate ballots to the court, as nearly all evidence was filed under seal (the Nevada Republican Party did not return a request for comment). Russell wrote, though, that the evidence provided by the campaign was seriously flawed.

One Trump campaign expert, Michael Baselice, apparently conducted a phone survey of voters who cast mail ballots per court testimony, but Russell wrote that he questioned the “methodology” of that survey as there was no source of data identified, nor any apparent quality control efforts regarding the data received. The testimony of a data analysis expert, Jesse Kamzol, was also discounted by Russell, who wrote that Kamzol “had little to no information about or supervision over the origins of his data, the manner in which it had been matched, and what the rate of false positives was.”

A third expert provided by the campaign, Scott Gessler, was similarly questioned by Russell as he provided no exhibits or citations for his conclusions, and “based nearly all his opinions on a handful of affidavits that he took no steps to corroborate through independent investigation.”

https://thenevadaindependent.com/article/why-trumps-lawsuit-seeking-to-overturn-nevadas-presidential-race-sputtered-in-court
https://beta.documentcloud.org/documents/20420186-order-granting-motion-to-dismiss-statement-of-contest-1
2021-01-04, 19:18
Medlem
Citat:
Sista gången....det finns bara en film från dem olika övervakningskamerorna från den dagen och den natten. EN. Det finns ingen alternativ film som bevisar valfusk.

Ja men om du säger det måste det ju vara så. Tack för ett så övertygande svar framförallt när jag gav dig möjligheten flera gånger att backa upp detta med mer än dina egna ord.

Men då var det bekräftat att inte ens du kunde hitta en källa för det.
Senast redigerad av smultronkungen2 2021-01-04 kl. 19:20.
2021-01-04, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ja men om du säger det måste det ju vara så. Tack för ett så övertygande svar framförallt när jag gav dig möjligheten flera gånger att backa upp detta med mer än dina egna ord.

Men då var det bekräftat att inte ens du kunde hitta en källa för det.

Källan är....trumvirvel....EN film. Det existerar inga andra. Gör något åt din ångest.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in