2021-01-04, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambola89
Jag har tyvärr inga länkar till några klipp med din hamster raffe. Men om du fäljer länken du har fått ett flertal gånger så finns HELA filmen att beskåda. Inga små klipp som du och runkarrudy har pysslat ihop.

Vilken pajas du är
Jag efterfrågar inte klippet. Jag efterfrågar vart Raffe konstaterat att detta är klippet han pratar om. Förstog du nu vad som efterfrågades?
2021-01-04, 18:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Med alla tiders aktivitetsrekord på Flashback och alla gånger man sett folk tjata på dig om att du ska ge källa till vad du påstår så trodde man att du hade lärt dig men det är klart som fan att du sätter reglerna i ditt eget hem..

Husguden Snake ger såklart inga källor utan han ska man bara lita på rakt av. Man brukar säga att där man spenderar mest tid, där bor man och du spenderar ju mest tid här... Hur vill du bli bemött i ditt hem för att du ska ge källa på det du skriver?? Har bett otaliga gånger om källa till vad du påstår men du misslyckas alltid att ge det Finns det nånting jag kan göra här i ditt hem för att du ska bli mer tillmötesgående?

Det är samtalet från igår som vi har diskuterat halva dagen och som du påstår att du har lyssnat på - trodde inte du kunde behöva en källa för det men varsågod: https://www.washingtonpost.com/politics/trump-raffensperger-call-transcript-georgia-vote/2021/01/03/2768e0cc-4ddd-11eb-83e3-322644d82356_story.html
2021-01-04, 18:40
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Var dörrarna låsta vid tillfället menar du?
Det var mitt i natten och såvida observatörerna inte kunde telepati så visste de inte vad som pågick.
2021-01-04, 18:40
Medlem
Citat:
Du har varit här hela dagen pajas
Min dag startade klockan 8. Då var jag inte här. Men det är klart att är man en person utan jobb som sover till kl 13 kan det bli enkelt att tro att dagen startar 13.
2021-01-04, 18:41
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Alltså följde de inte lagen. Oavsett vilket så fick de inte dra fram de där lådorna och räkna ballots när de var själva. De skulle väntat till dagen efter eller återkallat de som de skickat hem.

Vi får hoppas att dom fick en allvarlig tillrättavisning. Överhuvudtaget verkar samtliga valarbetare rejält trötta och man får hoppas att hela gänget byts ut till 2024 så att det blir någon jävla ordning.

Mike Pensé
2021-01-04, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Jag efterfrågar inte klippet. Jag efterfrågar vart Raffe konstaterat att detta är klippet han pratar om. Förstog du nu vad som efterfrågades?

Det finns bara en film från den dagen med varken hemlig klipp eller pyssel och knåp. Det är den Trump blir erbjuden att få skickad men han avböjer då den visar sanningen och inte Rudys och Powells pyssel och knåp klipp
2021-01-04, 18:42
Medlem
Citat:
Finns i tråden , jag är inte din personliga assistent.

Släng fram länken istället. Har du tid att svara på mina inlägg så ska du väl kunna producera en länk på en film där jag kan se vad allt handlar om.
2021-01-04, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är samtalet från igår som vi har diskuterat halva dagen och som du påstår att du har lyssnat på - trodde inte du kunde behöva en källa för det men varsågod: https://www.washingtonpost.com/politics/trump-raffensperger-call-transcript-georgia-vote/2021/01/03/2768e0cc-4ddd-11eb-83e3-322644d82356_story.html

Tyvärr så tar inte den upp specifikt vilket klipp Raffe hänvisar till som är vad jag efterfrågar. Du hittade inte det heller alltså, synd. Hur vet vi då vilket specifikt klipp raffe pratar om?
2021-01-04, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Enligt Georgia law står det så här:
§21 All proceedings at the tabulating center and precincts shall be open to the view of the public, but no person except one employed and designated for the purpose by the superintendent or the superintendent's authorized deputy shall touch any ballot or ballot container.

Alltså följde de inte lagen. Oavsett vilket så fick de inte dra fram de där lådorna och räkna ballots när de var själva. De skulle väntat till dagen efter eller återkallat de som de skickat hem.
Darav en live stream, aven om det inte var nagon i rummet sa var det ju streamat live "for public view" sen ar det inget som visar att det skulle ha varit last eller liknande.
2021-01-04, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du har fått filmen - det som "verkligen hände" är att inget valfusk begicks.
Sluta tramsa nu - vi har förstått att du inte klarar av ett nederlag men det här är ju bara löjligt.

Det som verkligen händer är att du är en tönt som bor på flashback. Inte en politiker i USA som är insatt i vad som sker där. Inte heller en utredare i USA med insyn vad som sker på den sidan. Du är som sagt den person som spenderat mest tid på Flashback av alla användare under 2000-talet. Du är inte personen någon går till om dom vill få sig en bild av vad som händer i den verkliga världen. Men iom att din verklighet är här på ett online forum så ser såklart din verklighet helt annorlunda ut än min...
2021-01-04, 18:45
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Det finns bara en film från den dagen med varken hemlig klipp eller pyssel och knåp.

Rudy och hans gäng är jävligt duktiga på att klippa film. Tänk att hitta en hemlig film som ingen vet att den finns och hitta så.mycket gottis på den. Klipper man övervakningsfilmer rätt så kan dom vända hela valet.

Mike Pensé
Senast redigerad av DonaldTrummp 2021-01-04 kl. 18:50.
2021-01-04, 18:46
Medlem
Citat:
Filmen i sin helhet. Är du trög?

Länka den då och berätta om tider i klippet där man säger dessa saker du påstår att man sagt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in